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米国の避妊薬市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(ピル、子宮内避妊器具(IUD)、コンドーム、膣リング、皮下インプラント、注射剤)、セグメント別予測、2024〜2030年


U.S. Contraceptive Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Pills, Intrauterine Devices (IUD), Condoms, Vaginal Ring, Subdermal Implants, Injectable), And Segment Forecasts, 2024 - 2030

米国避妊薬市場の成長と動向 Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国の避妊薬市場規模は2030年までに124.6億米ドルに達すると予測され、2024〜2030年の年平均成長率は5.20%と予測されている。... もっと見る

 

 

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Grand View Research
グランドビューリサーチ
2024年8月20日 US$4,950
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113 英語

 

サマリー

米国避妊薬市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国の避妊薬市場規模は2030年までに124.6億米ドルに達すると予測され、2024〜2030年の年平均成長率は5.20%と予測されている。米国では避妊具の利用可能性が高まっており、女性の教育、キャリアの機会、貧困レベルなど、さまざまな社会的側面にプラスの影響を与えている。近代的な避妊法を利用できるようになったことで、女性のキャリア展望が大幅に向上し、男性と同等の賃金を得られるようになった。さらに、計画外の妊娠や子育てに伴う経済的負担のために貧困を経験する女性の数も減少した。

家族計画サービスが合法化され、利用できるようになったことは、貧困を減らし、将来の世代の経済状況を改善することに貢献している。家族計画プログラムは、女性と子どもの健康状態の改善につながり、間接的に経済的安定を支えている。リプロダクティブ・ヘルスをコントロールできる女性は、労働力に参加し、家計に貢献する可能性が高く、貧困レベルをさらに低下させる。

2023年6月、バイデン=ハリス政権は、リプロダクティブ・ヘルス(性と生殖に関する健康)の重要な側面である避妊へのアクセスを強化するため、米国保健福祉省(HHS)との間で新たな官民パートナーシップを開始した。このイニシアチブは、全米で拡大する女性の健康格差に取り組もうとするものである。バイデン-ハリス政権は、特に避妊具の使用率が低く、妊産婦死亡率が高い西アフリカにおいて、国際的な家族計画の取り組みを強化することにコミットしている。2023会計年度にはさらに1,550万米ドルが割り当てられ、合計で8,650万米ドルとなり、フランス語圏の9カ国における性と生殖に関する保健ケアの改善を目的としている。

さらに、COVID-19の大流行は、米国の医療部門に大きな影響を与えた。メルク社などの避妊具メーカーは、医療提供者がCOVID-19患者を優先したため、避妊インプラント「ネクスプラノン」の需要が減少したと報告している。しかし、ワクチン接種の増加とCOVID-19患者の負担軽減により、避妊薬投与のための医師の診察が回復し、製品需要に貢献した。長時間作用型避妊薬や非ホルモン性避妊薬の需要は、利便性、長期的な避妊効果、これらの避妊薬で示される副作用の少なさから、今後数年間で増加すると予想される。

米国避妊薬市場レポートハイライト

- 製品別では、使用上の利便性と入手のしやすさからピルが最大の市場シェアを占めている。同国の避妊薬市場は、ジェネリック医薬品の存在により競争が激しい。

- 市場プレイヤーの経営は、ジェネリック医薬品の競合、業界再編、競合配合剤、市販製品の臨床試験による新情報、競合他社の新製品に付与された特許などによって影響を受ける。

- 若い女性はホルモン避妊薬に伴うリスクを避けたいため、非ホルモン避妊薬の需要が増加すると予想される。非ホルモン性膣リング、ダイアフラム、革新的なコンドームなどの新開発製品は、予測期間中、非ホルモン性製品セグメントの成長を助長すると予想される。

- 2024年4月、オピル米国FDAは初の経口避妊薬OTCピルを承認し、Walgreens、CVS、Walmartなどの小売薬局のほとんどの店舗で販売を開始した。同製品は、CVSファーマシーのアプリやCVS.com、米国内の7,500以上のCVSファーマシー店舗でも提供されている。

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目次

目次

第1章.方法論とスコープ
1.1.市場セグメンテーションとスコープ
1.1.1.推定と予測
1.2.市場の定義
1.2.1.セグメントの定義
1.2.1.1.製品
1.3.調査方法
1.4.情報収集
1.4.1.購入データベース
1.4.2.GVRの内部データベース
1.4.3.二次情報源
1.4.4.一次調査
1.4.4.1.一次調査の詳細
1.4.5.調査の前提
1.5.情報またはデータ分析
1.5.1.データ分析モデル
1.6.市場形成とデータの可視化
1.7.モデルの詳細
1.7.1.アプローチ1:商品フロー分析
1.7.2.アプローチ2:出来高価格分析
1.8.目的
1.8.1.目的 - 1
1.8.2.目標-2
1.9.二次資料リスト
1.10.略語一覧
第2章.要旨
2.1.市場概況
2.2.セグメント別スナップショット
2.2.1.製品
2.3.競争環境スナップショット
第3章 市場市場変数、トレンド、スコープ
3.1.市場の系譜
3.1.1.親市場の展望
3.1.2.関連/付随市場の展望
3.2.市場動向と展望
3.3.市場ダイナミクス
3.3.1.市場促進要因分析
3.3.1.1.急速な技術進歩
3.3.1.2.社会団体によるコンドームへのアクセス改善への取り組みの増加
3.3.1.3.公的資金による家族計画サービスの増加
3.3.2.市場阻害要因分析
3.3.2.1.高齢者人口の増加と不妊症有病率の上昇
3.3.2.2.避妊薬や避妊器具の使用に伴う副作用
3.3.3.産業機会
3.3.4.業界の課題
3.4.規制と償還の枠組み
3.5.パイプライン分析
3.6.COVID-19の影響定性的分析
3.7.事業環境分析ツール
3.7.1.業界分析-ポーターのファイブフォース分析
3.7.1.1.サプライヤーパワー
3.7.1.2.買い手の力
3.7.1.3.代替の脅威
3.7.1.4.新規参入の脅威
3.7.1.5.競争上のライバル
3.7.2.PESTEL分析
第4章.米国の避妊薬市場、製品別、2018年~2030年(百万米ドル)
4.1.米国の避妊薬市場製品セグメントダッシュボード
4.2.製品の動きと市場シェア分析、2023年・2030年
4.3.米国の避妊薬市場規模・予測、製品別、2018年~2030年 (百万米ドル)
4.4.ピル
4.4.1.ピル市場、2018年~2030年(百万米ドル)
4.4.2.子宮内避妊器具(IUD)
4.4.2.1.子宮内避妊器具(IUD)市場、2018年~2030年 (百万米ドル)
4.4.2.2.ホルモン性IUD
4.4.2.2.1.ホルモンIUD市場、2018年~2030年 (百万米ドル)
4.4.2.3.非ホルモン性IUD
4.4.2.3.1.非ホルモン性IUD市場、2018年~2030年(百万米ドル)
4.5.コンドーム
4.5.1.コンドーム市場、2018年~2030年(百万米ドル)
4.5.2.男性用コンドーム
4.5.2.1.男性用コンドーム市場、2018年~2030年 (百万米ドル)
4.5.2.2.女性用コンドーム
4.5.2.2.1.女性用コンドーム市場、2018年~2030年(百万米ドル)
4.6.膣リング
4.6.1.膣リング市場、2018年~2030年 (百万米ドル)
4.7.皮下インプラント
4.7.1.皮下インプラント市場、2018年~2030年(百万米ドル)
4.8.注射剤
4.8.1.注射剤市場、2018年~2030年(百万米ドル)
4.9.その他
4.9.1.その他市場、2018年~2030年(百万米ドル)
第5章 競争環境競争環境
5.1.主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
5.2.主要取引と戦略的提携の分析
5.2.1.M&Aとジョイントベンチャー
5.2.2.ライセンス&パートナーシップ、技術提携
5.3.ベンダーの状況
5.3.1.米国避妊薬市場のプレーヤー一覧
5.3.2.各社の市場ポジション分析
5.4.参入企業の概要
5.5.財務パフォーマンス
5.6.製品ベンチマーク
5.7.企業分類
5.8.企業の市場ポジション分析
5.9.戦略マッピング
5.9.1.拡大
5.9.2.買収
5.9.3.提携
5.9.4.その他
5.10.企業プロフィール/リスト
5.10.1.チャーチ・アンド・ドワイト社
5.10.1.1.概要
5.10.1.2.業績
5.10.1.3.製品ベンチマーク
5.10.1.4.戦略的イニシアティブ
5.10.2.レキットベンキーザーグループ
5.10.2.1.概要
5.10.2.2.業績
5.10.2.3.製品ベンチマーク
5.10.2.4.戦略的イニシアティブ
5.10.3.ヴェル社
5.10.3.1.概要
5.10.3.2.業績
5.10.3.3.製品ベンチマーク
5.10.3.4.戦略的イニシアティブ
5.10.4.オルガノングループ
5.10.4.1.概要
5.10.4.2.業績
5.10.4.3.製品ベンチマーク
5.10.4.4.戦略的イニシアティブ
5.10.5.ファイザー
5.10.5.1.概要
5.10.5.2.業績
5.10.5.3.製品ベンチマーク
5.10.5.4.戦略的イニシアティブ
5.10.6.テバ・ファーマシューティカル・インダストリーズ社
5.10.6.1.概要
5.10.6.2.業績
5.10.6.3.製品ベンチマーク
5.10.6.4.戦略的イニシアティブ
5.10.7.クーパー・カンパニーズ
5.10.7.1.概要
5.10.7.2.業績
5.10.7.3.製品ベンチマーク
5.10.7.4.戦略的イニシアティブ
5.10.8.メイヤーラボラトリーズ
5.10.8.1.概要
5.10.8.2.業績
5.10.8.3.製品ベンチマーク
5.10.8.4.戦略的イニシアティブ
5.10.9.アジャイル・セラピューティクス
5.10.9.1.概要
5.10.9.2.業績
5.10.9.3.製品ベンチマーク
5.10.9.4.戦略的イニシアティブ
5.10.10.セラピューティクスMD社
5.10.10.1.概要
5.10.10.2.業績
5.10.10.3.製品ベンチマーク
5.10.10.4.戦略的イニシアティブ
5.10.11.バイエル
5.10.11.1.概要
5.10.11.2.業績
5.10.11.3.製品ベンチマーク
5.10.11.4.戦略的イニシアティブ
5.10.12.アファクシス・インク
5.10.12.1.概要
5.10.12.2.業績
5.10.12.3.製品ベンチマーク
5.10.12.4.戦略的イニシアティブ
5.10.13.ミスラ・ファーマシューティカルズ
5.10.13.1.概要
5.10.13.2.業績
5.10.13.3.製品ベンチマーク
5.10.13.4.戦略的イニシアティブ
5.10.14.アッヴィ
5.10.14.1.概要
5.10.14.2.業績
5.10.14.3.製品ベンチマーク
5.10.14.4.戦略的イニシアティブ

 

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Summary

U.S. Contraceptive Market Growth & Trends

The U.S. contraceptive market size is anticipated to reach USD 12.46 billion by 2030 and is projected to grow at a CAGR of 5.20% from 2024 - 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The growing availability of contraceptives in the United States has positively influenced various societal aspects, including education, career opportunities, and poverty levels among women. Access to modern contraceptive methods has significantly enhanced women's career prospects, enabling them to earn wages comparable to their male counterparts. In addition, it has resulted in a decrease in the number of women experiencing poverty due to unplanned pregnancies and the financial burdens associated with raising children.

The legalization and access to family planning services have contributed to reducing poverty and improving economic conditions for future generations. Family planning programs have been linked to improved health outcomes for women and children, which indirectly support economic stability. Women who can control their reproductive health are more likely to participate in the workforce and contribute to household income, further reducing poverty levels.

In June 2023, The Biden-Harris Administration launched a new public-private partnership between the U.S. Department of Health and Human Services (HHS) to enhance access to contraception, which is a crucial aspect of reproductive health. This initiative seeks to tackle the increasing disparities in women's health across the United States. The Biden-Harris Administration is committed to enhancing international family planning efforts, particularly in West Africa, where contraceptive use is low and maternal mortality rates are high. An additional USD 15.5 million has been allocated for fiscal year 2023, bringing the total to USD 86.5 million aimed at improving sexual and reproductive health care in nine Francophone countries.

Furthermore, the COVID-19 pandemic has significantly impacted the U.S. healthcare sector. Contraceptive manufacturers, such as Merck & Co., reported a reduction in demand for the contraceptive implant Nexplanon due to the prioritization of COVID-19 patients by healthcare providers. However, an increase in vaccination and reduced burden of COVID-19 patients helped restore the physician office visits for contraceptive administration, in turn contributing to product demand. Demand for long-acting and nonhormonal contraceptives is expected to increase in the coming years due to convenience, long-term protection, and fewer side effects demonstrated by these contraceptives.

U.S. Contraceptive Market Report Highlights

• In terms of product, the pills segment held the largest market share owing to the convenience of use and easy availability. The contraceptive pills market in the country is highly competitive due to the presence of generic products.

• The operations of market players are affected by generic competition, industry consolidation, competitive combination products, new information from clinical trials of marketed products, and patents granted to competitors’ new products, among others.

• The demand for nonhormonal contraceptives in young women is expected to increase as they want to avoid risks associated with hormonal contraceptives. Newly developed products, such as nonhormonal vaginal rings, diaphragms, and innovative condoms, are expected to aid the growth of nonhormonal products segment during the forecast period.

• In April 2024, the Opill U.S. FDA approved the first oral contraceptive OTC pill, which began selling at most stores in retail pharmacies such as Walgreens, CVS, and Walmart. The product is also offered at CVS Pharmacy app and CVS.com and more than 7,500 CVS Pharmacy stores in the U.S.



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.1.1. Estimates and Forecast Timeline
1.2. Market Definitions
1.2.1. Segment definitions
1.2.1.1. Product
1.3. Research Methodology
1.4. Information Procurement
1.4.1. Purchased Database
1.4.2. GVR’s Internal Database
1.4.3. Secondary Sources
1.4.4. Primary Research
1.4.4.1. Details of Primary Research
1.4.5. Research Assumption
1.5. Information or Data Analysis
1.5.1. Data Analysis Models
1.6. Market Formulation & Data Visualization
1.7. Model Details
1.7.1. Approach 1: Commodity flow analysis
1.7.2. Approach 2: Volume Price Analysis
1.8. Objectives
1.8.1. Objective - 1
1.8.2. Objective - 2
1.9. List of Secondary Sources
1.10. List of Abbreviations
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Snapshot
2.2. Segment Snapshot
2.2.1. Product
2.3. Competitive Landscape Snapshot
Chapter 3. Market Variables, Trends, & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.1.1. Parent Market Outlook
3.1.2. Related/Ancillary Market Outlook
3.2. Market Trends and Outlook
3.3. Market Dynamics
3.3.1. Market Driver Analysis
3.3.1.1. Rapid technological advancements
3.3.1.2. Increasing initiatives by social organizations to improve access to condoms
3.3.1.3. Rising publicly funded family planning services
3.3.2. Market Restraint Analysis
3.3.2.1. Increasing geriatric population and rising prevalence of infertility
3.3.2.2. Adverse effects associated with use of contraceptive drugs and devices
3.3.3. Industry Opportunities
3.3.4. Industry Challenges
3.4. Regulatory and Reimbursement Framework
3.5. Pipeline Analysis
3.6. Impact of COVID-19: Qualitative Analysis
3.7. Business Environment Analysis Tools
3.7.1. Industry Analysis - Porter’s Five Forces Analysis
3.7.1.1. Supplier power
3.7.1.2. Buyer power
3.7.1.3. Substitution threat
3.7.1.4. Threat of new entrant
3.7.1.5. Competitive rivalry
3.7.2. PESTEL Analysis
Chapter 4. U.S. Contraceptive Market, By Product, 2018 - 2030 (USD Million)
4.1. U.S. Contraceptive Market: Product Segment Dashboard
4.2. Product Movement & Market Share Analysis, 2023 & 2030
4.3. U.S. Contraceptive Market Size & Forecast and Forecasts, By Product, 2018 - 2030 (USD Million)
4.4. Pills
4.4.1. Pills market, 2018 - 2030 (USD Million)
4.4.2. Intrauterine Device (IUD)
4.4.2.1. Intrauterine Device (IUD) market, 2018 - 2030 (USD Million)
4.4.2.2. Hormonal IUD
4.4.2.2.1. Hormonal IUD market, 2018 - 2030 (USD Million)
4.4.2.3. Nonhormonal IUD
4.4.2.3.1. Nonhormonal IUD market, 2018 - 2030 (USD Million)
4.5. Condoms
4.5.1. Condoms market, 2018 - 2030 (USD Million)
4.5.2. Male Condoms
4.5.2.1. Male condoms market, 2018 - 2030 (USD Million)
4.5.2.2. Female condoms
4.5.2.2.1. Female condoms market, 2018 - 2030 (USD Million)
4.6. Vaginal Ring
4.6.1. Vaginal ring market, 2018 - 2030 (USD Million)
4.7. Subdermal Implants
4.7.1. Subdermal implants market, 2018 - 2030 (USD Million)
4.8. Injectable
4.8.1. Injectable market, 2018 - 2030 (USD Million)
4.9. Others
4.9.1. Others market, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 5. Competitive Landscape
5.1. Recent Developments & Impact Analysis, by Key Market Participants
5.2. Major Deals & Strategic Alliances Analysis
5.2.1. Mergers & acquisitions and joint ventures
5.2.2. Licensing & partnership and technology collaborations
5.3. Vendor Landscape
5.3.1. List of Players in the U.S. Contraceptive Market
5.3.2. Company Market Position Analysis
5.4. Participant’s overview
5.5. Financial Performance
5.6. Product Benchmarking
5.7. Company Categorization
5.8. Company Market Position Analysis
5.9. Strategy Mapping
5.9.1. Expansion
5.9.2. Acquisition
5.9.3. Collaborations
5.9.4. Others
5.10. Company Profiles/Listing
5.10.1. Church & Dwight Co., Inc.
5.10.1.1. Overview
5.10.1.2. Financial Performance
5.10.1.3. Product Benchmarking
5.10.1.4. Strategic Initiatives
5.10.2. Reckitt Benckiser Group plc
5.10.2.1. Overview
5.10.2.2. Financial Performance
5.10.2.3. Product Benchmarking
5.10.2.4. Strategic Initiatives
5.10.3. Veru, Inc.
5.10.3.1. Overview
5.10.3.2. Financial Performance
5.10.3.3. Product Benchmarking
5.10.3.4. Strategic Initiatives
5.10.4. Organon Group of Companies
5.10.4.1. Overview
5.10.4.2. Financial Performance
5.10.4.3. Product Benchmarking
5.10.4.4. Strategic Initiatives
5.10.5. Pfizer, Inc.
5.10.5.1. Overview
5.10.5.2. Financial Performance
5.10.5.3. Product Benchmarking
5.10.5.4. Strategic Initiatives
5.10.6. Teva Pharmaceutical Industries Ltd.
5.10.6.1. Overview
5.10.6.2. Financial Performance
5.10.6.3. Product Benchmarking
5.10.6.4. Strategic Initiatives
5.10.7. The Cooper Companies, Inc.
5.10.7.1. Overview
5.10.7.2. Financial Performance
5.10.7.3. Product Benchmarking
5.10.7.4. Strategic Initiatives
5.10.8. Mayer Laboratories, Inc.
5.10.8.1. Overview
5.10.8.2. Financial Performance
5.10.8.3. Product Benchmarking
5.10.8.4. Strategic Initiatives
5.10.9. Agile Therapeutics
5.10.9.1. Overview
5.10.9.2. Financial Performance
5.10.9.3. Product Benchmarking
5.10.9.4. Strategic Initiatives
5.10.10. TherapeuticsMD, Inc.
5.10.10.1. Overview
5.10.10.2. Financial Performance
5.10.10.3. Product Benchmarking
5.10.10.4. Strategic Initiatives
5.10.11. Bayer AG
5.10.11.1. Overview
5.10.11.2. Financial Performance
5.10.11.3. Product Benchmarking
5.10.11.4. Strategic Initiatives
5.10.12. Afaxys, Inc.
5.10.12.1. Overview
5.10.12.2. Financial Performance
5.10.12.3. Product Benchmarking
5.10.12.4. Strategic Initiatives
5.10.13. Mithra Pharmaceuticals
5.10.13.1. Overview
5.10.13.2. Financial Performance
5.10.13.3. Product Benchmarking
5.10.13.4. Strategic Initiatives
5.10.14. Abbvie
5.10.14.1. Overview
5.10.14.2. Financial Performance
5.10.14.3. Product Benchmarking
5.10.14.4. Strategic Initiatives

 

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