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インティメートランジェリーの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(ブリーフ、ブラジャー、シェイプウェア、その他)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別、セグメント別予測、2024年~2030年


Intimate Lingerie Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Briefs, Bras, Shapewear, Others), By Distribution Channel (Offline, Online), By Region, And Segment Forecasts, 2024 - 2030

インティメート・ランジェリー市場の成長と動向 Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界のインティメイトランジェリー市場規模は2030年に273億7000万米ドルに達すると推定され、2024年から203... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Grand View Research
グランドビューリサーチ
2023年12月28日 US$3,950
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120 英語

1~3営業日


 

サマリー

インティメート・ランジェリー市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界のインティメイトランジェリー市場規模は2030年に273億7000万米ドルに達すると推定され、2024年から2030年にかけて年平均成長率9.7%で拡大すると予測されている。ボディポジティビティと自己受容に対する社会的見方は、かなりの変化を遂げている。その結果、人々はさまざまな体型やサイズをより意識し、受け入れるようになった。顧客は今、自分らしさを称え、体型を引き立て、自信を育む親密なランジェリーを求めている。その結果、ランジェリー会社は、ボディ・ポジティブの結果として、より幅広いアイテムを提供し、サイズ・レンジを広げている。

2023年には、ブリーフ部門が大きなシェアを占め、市場を支配した。コットン、モダール、マイクロファイバー、またはこれらの組み合わせのようなソフトで快適な素材が、ブリーフの製造に頻繁に使用されている。ブリーフには、ハイカット、ローカット、ビキニ、ヒップスター、ボーイショーツなど、さまざまなカットやパターンがある。ブリーフには、日常使いに適しており、スポーツや運動などさまざまな活動に適しているなど、多くの利点があります。快適で実用的な形のため、ブリーフは親密な衣類としてますます普及している。さらに、報告書は流行パターンおよび色相の変化で異なった好みおよび好みを収容することを来ます。

2023年の市場規模はオフライン・セグメントが最も大きい。オフラインの店舗では、さまざまな好みやサイズに対応できる幅広い選択肢が提供されるため、親密なランジェリー・ブランドやデザインは通常そこで見つかる。顧客は、これらの店舗の試着室で様々なスタイルやサイズのインティメイト・ランジェリーを試着し、完璧なフィット感と快適さを確かめることができる。百貨店のランジェリー専門コーナーでは、親密な下着を頻繁に提供している。様々なブランドや外観のものがあり、顧客に選択肢を提供している。

2023年の市場では、アジア太平洋地域が大きなシェアを占めた。この地域には、文化的慣習、嗜好、所得水準が異なる数多くの国があり、親密な衣料品市場として活況を呈している。中国、インド、東南アジア諸国などの国々における中流階級の人口増加と可処分所得の増加は、アジア太平洋地域の親密なランジェリー産業を牽引する主な要因の一部である。消費者は給料が上がるにつれて、パーソナルケアやファッション、特に親密なランジェリーにより多くの予算を投じるようになっている。日常的な必需品から豪華で高級なデザインまで、多種多様なランジェリー製品への欲求は、このような傾向に後押しされている。

インティメート・ランジェリー市場レポートハイライト

- 欧州は2024年から2030年までの予測期間においてかなりのCAGRで成長する見込み。プレミアムランジェリーブランドへの出費意欲が市場の成長に寄与しており、消費者は快適性、スタイル、耐久性を提供する製品を求めている。

- シェイプウェア分野は、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると推定される。流線型で滑らかなシルエットを実現するための、スタイリッシュでトレンディ、快適なシェイプウェアのデザインやオプションに対する需要の高まりが、このセグメントの成長を促進している。

- オンラインチャネルが最も高いCAGRで成長すると予想される。利便性と快適性を提供するため、ショッピング目的でオンライン・チャネルの利用が増加していることが、市場成長の原動力となっている。

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目次

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. Information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Outlook
2.2. Segmental Outlook
2.3. Regional Outlook
Chapter 3. Intimate Lingerie Market Variables & Trends
3.1. Market Lineage Outlook
3.2. Industry Value Chain Analysis
3.2.1. Suppliers Outlook
3.2.2. Technology Trends
3.3. Market Dynamics
3.3.1. Market Driver Analysis
3.3.2. Market Restraint Analysis
3.3.3. Industry Challenges
3.3.4. Industry Opportunities
3.4. Industry Analysis Tools
3.4.1. Industry Analysis - Porter’s
3.4.1.1. Supplier Power
3.4.1.2. Buyer Power
3.4.1.3. Substitution Threat
3.4.1.4. Threat from New Entrant
3.4.1.5. Competitive Rivalry
3.5. Market Entry Strategies
Chapter 4. Consumer Behavior Analysis
4.1. Demographic Analysis
4.2. Consumer Trends and Preferences
4.3. Factors Affecting Buying Decision
4.4. Consumer Service Provider Adoption
4.5. Observations & Recommendations
Chapter 5. Intimate Lingerie Market: Product Analysis & Estimates
5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
5.1.1. Briefs
5.1.1.1. Briefs market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
5.1.2. Bras
5.1.2.1. Bras market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
5.1.3. Shapewear
5.1.3.1. Shapewear market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
5.1.4. Other
5.1.4.1. Other Intimate Lingerie market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 6. Intimate Lingerie Market: Distribution Channel Analysis & Estimates
6.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
6.1.1. Offline
6.1.1.1. Intimate Lingerie market estimates and forecast, through offline stores, 2018 - 2030 (USD Million)
6.1.2. Online
6.1.2.1. Intimate Lingerie market estimates and forecast, through online sales channel, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 7. Intimate Lingerie Market: Regional Estimates & Trend Analysis
7.1. Intimate Lingerie Market: Regional Outlook
7.2. North America
7.2.1. Market estimates and forecast, by product 2018 - 2030 (USD Million)
7.2.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.2.3. U.S.
7.2.3.1. Market estimates and forecast, by product 2018 - 2030 (USD Million)
7.2.3.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.2.4. Canada
7.2.4.1. Market estimates and forecast, by product 2018 - 2030 (USD Million)
7.2.4.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.2.5. Mexico
7.2.5.1. Market estimates and forecast, by product 2018 - 2030 (USD Million)
7.2.5.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3. Europe
7.3.1. Market estimates and forecast, by product 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.3. U.K.
7.3.3.1. Market estimates and forecast, by product 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.3.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.4. Germany
7.3.4.1. Market estimates and forecast, by product 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.4.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.5. France
7.3.5.1. Market estimates and forecast, by product 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.5.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.6. Italy
7.3.6.1. Market estimates and forecast, by product, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.6.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.7. Spain
7.3.7.1. Market estimates and forecast, by product, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.7.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4. Asia Pacific
7.4.1. Market estimates and forecast, by product, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4.3. China
7.4.3.1. Market estimates and forecast, by product, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4.3.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4.4. India
7.4.4.1. Market estimates and forecast, by product, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4.4.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4.5. Japan
7.4.5.1. Market estimates and forecast, by product, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4.5.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4.6. South Korea
7.4.6.1. Market estimates and forecast, by product, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4.6.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4.7. Indonesia
7.4.7.1. Market estimates and forecast, by product, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4.7.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.5. Central & South America
7.5.1. Market estimates and forecast, by product, 2018 - 2030 (USD Million)
7.5.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.5.3. Brazil
7.5.3.1. Market estimates and forecast, by product, 2018 - 2030 (USD Million)
7.5.3.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.6. Middle East & Africa
7.6.1. Market estimates and forecast, by product, 2018 - 2030 (USD Million)
7.6.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.6.3. South Africa
7.6.3.1. Market estimates and forecast, by product, 2018 - 2030 (USD Million)
7.6.3.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 8. Intimate Lingerie Market: Competitive Landscape
8.1. Recent Developments & Impact Analysis, By Key Market Participants
8.2. Company Categorization
8.3. Participant’s Overview
8.4. Financial Performance
8.5. Service Provider Benchmarking
8.6. Company Market Share Analysis, 2022 (Value % Share)
8.7. Company Heat Map Analysis
8.8. Strategy Mapping
8.8.1. Partnerships
8.8.2. Service Provider Launches
8.9. List of key companies analyzed in this section includes:
8.9.1. Victoria's Secret
8.9.2. Zivame
8.9.3. Gap, Inc.
8.9.4. Triumph International
8.9.5. Calvin Klein
8.9.6. WACOAL HOLDINGS CORP.
8.9.7. Chantelle
8.9.8. HanesBrands Inc
8.9.9. Hunkemöller
8.9.10. Natori

 

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Summary

Intimate Lingerie Market Growth & Trends

The global intimate lingerie market size was estimated to reach USD 27.37 billion in 2030 and is anticipated to expand at a CAGR of 9.7% from 2024 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The social perspective on body positivity and self-acceptance has undergone a considerable change. As a result, people are more aware of and accepting of different body kinds and sizes. Customers now look for intimate lingerie that celebrates their uniqueness, compliments their body type, and fosters confidence. As a result, lingerie companies now provide a wider variety of items and have expanded their size ranges as a result of body positivity.

The briefs segment dominated the market by holding a major share in 2023. Soft and comfortable fabrics like cotton, modal, microfiber, or combinations of these are frequently used to make briefs. They are available in many different cuts and patterns, such as high-cut, low-cut, bikini, hipster, and boyshorts. Briefs have a number of benefits such as they are a suitable option for everyday use, and are appropriate for a variety of activities, including sports and physical activity. Due to their comfortable and practical shape, briefs are becoming increasingly popular as intimate clothing. Additionally, briefs come in a variety of fashionable patterns and hues to accommodate different tastes and preferences.

The offline segment held the largest market size in 2023. Since offline stores provide a wide selection of options to accommodate different preferences and sizes, intimate lingerie brands and designs are typically found there. Customers can try on various styles and sizes of intimate lingerie in these stores' fitting rooms to ensure a perfect fit and comfort. In their specialized lingerie section, department shops frequently provide a variety of intimate underwear. They have a variety of brands and looks to provide customers options.

Asia Pacific accounted for a significant share of the market in 2023. The region is home to numerous nations with different cultural conventions, tastes, and levels of income, making it a thriving and dynamic market for intimate clothing. The growing middle-class population and rising disposable income in nations like China, India, and Southeast Asian countries are some of the major factors driving the Asia Pacific intimate lingerie industry. Consumers are investing more of their budget to personal care and fashion, especially intimate lingerie, as their salaries rise. The desire for a wide variety of lingerie products, from everyday necessities to opulent and premium designs, is being fueled by this trend.

Intimate Lingerie Market Report Highlights

• Europe is expected to grow with a considerable CAGR over the forecast period from 2024 to 2030. The willingness to spend on premium lingerie brands has contributed to the growth of the market, with consumers seeking products that offer comfort, style, and durability.

• Shapewear segment is estimated to grow with the highest CAGR over the forecast period. The rising demand for stylish, trendy, comfortable shapewear designs and options to achieve a streamlined and smooth silhouette is driving the segment’s growth.

• Online channel is expected to grow with the highest CAGR. Market growth is being driven by the increasing use of online channels for shopping purposes as it provides convenience and comfort.



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. Information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Outlook
2.2. Segmental Outlook
2.3. Regional Outlook
Chapter 3. Intimate Lingerie Market Variables & Trends
3.1. Market Lineage Outlook
3.2. Industry Value Chain Analysis
3.2.1. Suppliers Outlook
3.2.2. Technology Trends
3.3. Market Dynamics
3.3.1. Market Driver Analysis
3.3.2. Market Restraint Analysis
3.3.3. Industry Challenges
3.3.4. Industry Opportunities
3.4. Industry Analysis Tools
3.4.1. Industry Analysis - Porter’s
3.4.1.1. Supplier Power
3.4.1.2. Buyer Power
3.4.1.3. Substitution Threat
3.4.1.4. Threat from New Entrant
3.4.1.5. Competitive Rivalry
3.5. Market Entry Strategies
Chapter 4. Consumer Behavior Analysis
4.1. Demographic Analysis
4.2. Consumer Trends and Preferences
4.3. Factors Affecting Buying Decision
4.4. Consumer Service Provider Adoption
4.5. Observations & Recommendations
Chapter 5. Intimate Lingerie Market: Product Analysis & Estimates
5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
5.1.1. Briefs
5.1.1.1. Briefs market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
5.1.2. Bras
5.1.2.1. Bras market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
5.1.3. Shapewear
5.1.3.1. Shapewear market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
5.1.4. Other
5.1.4.1. Other Intimate Lingerie market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 6. Intimate Lingerie Market: Distribution Channel Analysis & Estimates
6.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
6.1.1. Offline
6.1.1.1. Intimate Lingerie market estimates and forecast, through offline stores, 2018 - 2030 (USD Million)
6.1.2. Online
6.1.2.1. Intimate Lingerie market estimates and forecast, through online sales channel, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 7. Intimate Lingerie Market: Regional Estimates & Trend Analysis
7.1. Intimate Lingerie Market: Regional Outlook
7.2. North America
7.2.1. Market estimates and forecast, by product 2018 - 2030 (USD Million)
7.2.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.2.3. U.S.
7.2.3.1. Market estimates and forecast, by product 2018 - 2030 (USD Million)
7.2.3.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.2.4. Canada
7.2.4.1. Market estimates and forecast, by product 2018 - 2030 (USD Million)
7.2.4.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.2.5. Mexico
7.2.5.1. Market estimates and forecast, by product 2018 - 2030 (USD Million)
7.2.5.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3. Europe
7.3.1. Market estimates and forecast, by product 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.3. U.K.
7.3.3.1. Market estimates and forecast, by product 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.3.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.4. Germany
7.3.4.1. Market estimates and forecast, by product 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.4.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.5. France
7.3.5.1. Market estimates and forecast, by product 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.5.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.6. Italy
7.3.6.1. Market estimates and forecast, by product, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.6.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.7. Spain
7.3.7.1. Market estimates and forecast, by product, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.7.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4. Asia Pacific
7.4.1. Market estimates and forecast, by product, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4.3. China
7.4.3.1. Market estimates and forecast, by product, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4.3.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4.4. India
7.4.4.1. Market estimates and forecast, by product, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4.4.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4.5. Japan
7.4.5.1. Market estimates and forecast, by product, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4.5.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4.6. South Korea
7.4.6.1. Market estimates and forecast, by product, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4.6.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4.7. Indonesia
7.4.7.1. Market estimates and forecast, by product, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4.7.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.5. Central & South America
7.5.1. Market estimates and forecast, by product, 2018 - 2030 (USD Million)
7.5.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.5.3. Brazil
7.5.3.1. Market estimates and forecast, by product, 2018 - 2030 (USD Million)
7.5.3.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.6. Middle East & Africa
7.6.1. Market estimates and forecast, by product, 2018 - 2030 (USD Million)
7.6.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.6.3. South Africa
7.6.3.1. Market estimates and forecast, by product, 2018 - 2030 (USD Million)
7.6.3.2. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 8. Intimate Lingerie Market: Competitive Landscape
8.1. Recent Developments & Impact Analysis, By Key Market Participants
8.2. Company Categorization
8.3. Participant’s Overview
8.4. Financial Performance
8.5. Service Provider Benchmarking
8.6. Company Market Share Analysis, 2022 (Value % Share)
8.7. Company Heat Map Analysis
8.8. Strategy Mapping
8.8.1. Partnerships
8.8.2. Service Provider Launches
8.9. List of key companies analyzed in this section includes:
8.9.1. Victoria's Secret
8.9.2. Zivame
8.9.3. Gap, Inc.
8.9.4. Triumph International
8.9.5. Calvin Klein
8.9.6. WACOAL HOLDINGS CORP.
8.9.7. Chantelle
8.9.8. HanesBrands Inc
8.9.9. Hunkemöller
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