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イベントアプリ市場


Event Apps Market

イベントアプリ市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行したイベントアプリに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。こ... もっと見る

 

 

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サマリー

イベントアプリ市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行したイベントアプリに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

タイプ別

- 企業向けイベントアプリ
- ハイブリッドアプリ
- 会議アプリ
- 会議アプリ
- 展示会アプリ
- フェスティバルアプリ
- スポーツイベントアプリ

オペレーティングシステム別

- IOS
- アンドロイド
- ウェブベース

エンドユーザー別

- イベント主催者・プランナー
- 企業
- 官公庁
- 教育機関

地域別

- 北米
- ヨーロッパ
- アジア太平洋
- 南米
- 中東・アフリカ

レポートのチャプター

エグゼクティブサマリー

イベントアプリ市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向が含まれ、車両レーダーテストシステムのFMI分析と推奨も含まれています。

第01章 市場概要

本章では、イベントアプリ市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、イベントアプリ市場レポートの市場カバレッジを読者が理解するのに役立つ市場範囲、分類、制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、タイプ別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界のイベントアプリ市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(1兆2,038億9,000万米ドル)分析(2018年~2022年)と現在および将来の市場価値(1兆3,748億4,000万米ドル)および数量(14.2%)予測(2023年~2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいている。

第04章 世界のイベントアプリ市場:価格分析

タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 イベントアプリの世界市場:タイプ別分析2018-2022年および予測2023-2033年

タイプ別に、イベントアプリ市場は、エンタープライズイベントアプリ、ハイブリッドアプリ、会議アプリ、展示会アプリ、フェスティバルアプリ、スポーツイベントアプリに区分されます。また、上記のタイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第06章 イベントアプリの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:オペレーティングシステム別

オペレーティングシステム別に、イベントアプリ市場はIOS、Android、ウェブベースに区分されます。また、「オペレーティングシステム別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記のBy Operating Systemについて、金額予測とYoY成長率比較も提供する。

第07章 イベントアプリの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:エンドユーザー別

エンドユーザー別に、イベントアプリ市場はイベントオーガナイザーとプランナー、企業、政府、教育に区分されます。また、「エンドユーザー別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記のエンドユーザー別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 イベントアプリ市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に、イベントアプリ市場は北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分されます。また、このセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「地域別」の市場規模予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 北米イベントアプリ市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長を、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域のさまざまなセグメントや国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第10章 ラテンアメリカのイベントアプリ市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域のイベントアプリ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第11章 欧州のイベントアプリ市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるイベントアプリ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 東アジアのイベントアプリ市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるイベントアプリ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアのイベントアプリ市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるイベントアプリ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 中東・アフリカのイベントアプリ市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるイベントアプリ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国イベントアプリ市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国においてイベントアプリ市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第16章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業のタイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載している。本レポートで取り上げている市場プレイヤーは、Whova、Double Dutch、Core-apps、Aventri、Eventfuel.io、Spot Me、Yapp、Event Mobi、Attendify、Socio、Whova Inc、Crowd Compassなどである。

第18章 前提条件と頭字語

この章では、車両レーダーテスト・システムのレポートに含まれる情報や統計のベースとなる、頭字語や仮定のリストが含まれている。

第19章 調査方法

この章では、イベントアプリ市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について、読者の理解を支援します。

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目次

1.エグゼクティブサマリー|イベントアプリ市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.投資可能性マトリックス

3.5.PESTLE分析とポーター分析

3.6.規制情勢

3.6.1.主要地域別

3.6.2.主要国別

3.7.地域別親市場展望

4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.過去の市場規模金額(百万米ドル)分析、2018年~2022年

4.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、タイプ別

5.1.はじめに / 主な調査結果

5.2.2018年から2022年までのタイプ別市場規模推移(百万米ドル)分析

5.3.タイプ別市場規模(百万米ドル)の現在と将来分析・予測、2023年~2033年

5.3.1.企業向けイベントアプリ

5.3.2.ハイブリッドアプリ

5.3.3.企業向けミーティングアプリ

5.3.4.会議アプリ

5.3.5.展示会アプリ

5.3.6.フェスティバルアプリ

5.3.7.スポーツイベントアプリ

5.4.タイプ別前年比成長トレンド分析(2018年~2022年

5.5.タイプ別絶対価格機会分析、2023~2033年

6.オペレーティングシステム別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

6.1.はじめに / 主要調査結果

6.2.2018年から2022年までのオペレーティングシステム別市場規模推移(百万米ドル)分析

6.3.オペレーティングシステム別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

6.3.1. iOS

6.3.2.アンドロイド

6.3.3.ウェブベース

6.4.オペレーティングシステム別前年比成長動向分析(2018年~2022年

6.5.オペレーティングシステム別絶対額機会分析、2023~2033年

7.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:エンドユーザー別

7.1.はじめに / 主要な調査結果

7.2.2018年から2022年までのエンドユーザー別市場規模推移(百万米ドル)分析

7.3.エンドユーザー別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

7.3.1.イベントオーガナイザーとプランナー

7.3.2.企業

7.3.3.政府

7.3.4.教育

7.3.5.その他

7.4.エンドユーザー別前年比成長動向分析(2018~2022年

7.5.エンドユーザー別絶対価格機会分析、2023~2033年

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

8.1.はじめに

8.2.2018年から2022年までの過去の地域別市場規模金額(百万米ドル)分析

8.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

8.3.1.北米

8.3.2.ラテンアメリカ

8.3.3.ヨーロッパ

8.3.4.南アジア

8.3.5.東アジア

8.3.6.オセアニア

8.3.7.MEA

8.4.地域別市場魅力度分析

9.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別

9.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

9.2.市場分類別市場規模金額(US$ Million)予測、2023年~2033年

9.2.1.国別

9.2.1.1.アメリカ

9.2.1.2.カナダ

9.2.2.タイプ別

9.2.3.オペレーティングシステム別

9.2.4.エンドユーザー別

9.3.市場魅力度分析

9.3.1.国別

9.3.2.タイプ別

9.3.3.オペレーティングシステム別

9.3.4.エンドユーザー別

9.4.主要項目

10.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

10.2.市場分類別市場規模金額(US$ Million)予測、2023年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.ブラジル

10.2.1.2.メキシコ

10.2.1.3.その他のラテンアメリカ

10.2.2.タイプ別

10.2.3.オペレーティングシステム別

10.2.4.エンドユーザー別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.タイプ別

10.3.3.オペレーティングシステム別

10.3.4.エンドユーザー別

10.4.主要項目

11.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(US$ Million)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.ドイツ

11.2.1.2.イギリス

11.2.1.3.フランス

11.2.1.4.スペイン

11.2.1.5.イタリア

11.2.1.6.その他のヨーロッパ

11.2.2.タイプ別

11.2.3.オペレーティングシステム別

11.2.4.エンドユーザー別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.タイプ別

11.3.3.オペレーティングシステム別

11.3.4.エンドユーザー別

11.4.主要項目

12.南アジア市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(US$ Million)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.インド

12.2.1.2.マレーシア

12.2.1.3.シンガポール

12.2.1.4.タイ

12.2.1.5.その他の南アジア

12.2.2.タイプ別

12.2.3.オペレーティングシステム別

12.2.4.エンドユーザー別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.タイプ別

12.3.3.オペレーティングシステム別

12.3.4.エンドユーザー別

12.4.主要項目

13.東アジア市場の国別分析2018~2022年および予測2023~2033年

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(US$ Million)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.中国

13.2.1.2.日本

13.2.1.3.韓国

13.2.2.タイプ別

13.2.3.オペレーティングシステム別

13.2.4.エンドユーザー別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.タイプ別

13.3.3.オペレーティングシステム別

13.3.4.エンドユーザー別

13.4.主要項目

14.オセアニア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

14.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

14.2.市場分類別市場規模金額(US$ Million)予測、2023年~2033年

14.2.1.国別

14.2.1.1.オーストラリア

14.2.1.2.ニュージーランド

14.2.2.タイプ別

14.2.3.オペレーティングシステム別

14.2.4.エンドユーザー別

14.3.市場魅力度分析

14.3.1.国別

14.3.2.タイプ別

14.3.3.オペレーティングシステム別

14.3.4.エンドユーザー別

14.4.主要項目

15.MEA市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

15.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

15.2.市場分類別市場規模金額(US$ Million)予測、2023年~2033年

15.2.1.国別

15.2.1.1.GCC諸国

15.2.1.2.南アフリカ

15.2.1.3.イスラエル

15.2.1.4.その他のMEA

15.2.2.タイプ別

15.2.3.オペレーティングシステム別

15.2.4.エンドユーザー別

15.3.市場魅力度分析

15.3.1.国別

15.3.2.タイプ別

15.3.3.オペレーティングシステム別

15.3.4.エンドユーザー別

15.4.主要項目

16.主要国市場分析

16.1.アメリカ

16.1.1.価格分析

16.1.2.市場シェア分析、2022年

16.1.2.1.タイプ別

16.1.2.2.オペレーティングシステム別

16.1.2.3.エンドユーザー別

16.2.カナダ

16.2.1.価格分析

16.2.2.市場シェア分析、2022年

16.2.2.1.タイプ別

16.2.2.2.OS別

16.2.2.3.エンドユーザー別

16.3.ブラジル

16.3.1.価格分析

16.3.2.市場シェア分析、2022年

16.3.2.1.タイプ別

16.3.2.2.オペレーティングシステム別

16.3.2.3.エンドユーザー別

16.4.メキシコ

16.4.1.価格分析

16.4.2.市場シェア分析、2022年

16.4.2.1.タイプ別

16.4.2.2.オペレーティング・システム別

16.4.2.3.エンドユーザー別

16.5.ドイツ

16.5.1.価格分析

16.5.2.市場シェア分析、2022年

16.5.2.1.タイプ別

16.5.2.2.オペレーティングシステム別

16.5.2.3.エンドユーザー別

16.6.イギリス

16.6.1.価格分析

16.6.2.市場シェア分析、2022年

16.6.2.1.タイプ別

16.6.2.2.オペレーティングシステム別

16.6.2.3.エンドユーザー別

16.7.フランス

16.7.1.価格分析

16.7.2.市場シェア分析、2022年

16.7.2.1.タイプ別

16.7.2.2.オペレーティングシステム別

16.7.2.3.エンドユーザー別

16.8.スペイン

16.8.1.価格分析

16.8.2.市場シェア分析、2022年

16.8.2.1.タイプ別

16.8.2.2.オペレーティングシステム別

16.8.2.3.エンドユーザー別

16.9.イタリア

16.9.1.価格分析

16.9.2.市場シェア分析、2022年

16.9.2.1.タイプ別

16.9.2.2.オペレーティングシステム別

16.9.2.3.エンドユーザー別

16.10.インド

16.10.1.価格分析

16.10.2.市場シェア分析、2022年

16.10.2.1.タイプ別

16.10.2.2.オペレーティングシステム別

16.10.2.3.エンドユーザー別

16.11.マレーシア

16.11.1.価格分析

16.11.2.市場シェア分析、2022年

16.11.2.1.タイプ別

16.11.2.2.オペレーティングシステム別

16.11.2.3.エンドユーザー別

16.12.シンガポール

16.12.1.価格分析

16.12.2.市場シェア分析、2022年

16.12.2.1.タイプ別

16.12.2.2.オペレーティングシステム別

16.12.2.3.エンドユーザー別

16.13.タイ

16.13.1.価格分析

16.13.2.市場シェア分析、2022年

16.13.2.1.タイプ別

16.13.2.2.オペレーティングシステム別

16.13.2.3.エンドユーザー別

16.14.中国

16.14.1.価格分析

16.14.2.市場シェア分析、2022年

16.14.2.1.タイプ別

16.14.2.2.オペレーティング・システム別

16.14.2.3.エンドユーザー別

16.15.日本

16.15.1.価格分析

16.15.2.市場シェア分析、2022年

16.15.2.1.タイプ別

16.15.2.2.オペレーティングシステム別

16.15.2.3.エンドユーザー別

16.16.韓国

16.16.1.価格分析

16.16.2.市場シェア分析、2022年

16.16.2.1.タイプ別

16.16.2.2.オペレーティングシステム別

16.16.2.3.エンドユーザー別

16.17.オーストラリア

16.17.1.価格分析

16.17.2.市場シェア分析、2022年

16.17.2.1.タイプ別

16.17.2.2.オペレーティング・システム別

16.17.2.3.エンドユーザー別

16.18.ニュージーランド

16.18.1.価格分析

16.18.2.市場シェア分析、2022年

16.18.2.1.タイプ別

16.18.2.2.オペレーティングシステム別

16.18.2.3.エンドユーザー別

16.19.GCC諸国

16.19.1.価格分析

16.19.2.市場シェア分析、2022年

16.19.2.1.タイプ別

16.19.2.2.オペレーティングシステム別

16.19.2.3.エンドユーザー別

16.20.南アフリカ

16.20.1.価格分析

16.20.2.市場シェア分析、2022年

16.20.2.1.タイプ別

16.20.2.2.オペレーティング・システム別

16.20.2.3.エンドユーザー別

16.21.イスラエル

16.21.1.価格分析

16.21.2.市場シェア分析、2022年

16.21.2.1.タイプ別

16.21.2.2.オペレーティングシステム別

16.21.2.3.エンドユーザー別

17.市場構造分析

17.1.競争ダッシュボード

17.2.コンペティション・ベンチマーク

17.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

17.3.1.地域別

17.3.2.タイプ別

17.3.3.オペレーティングシステム別

17.3.4.エンドユーザー別

18.競合分析

18.1.競争の深堀り

18.1.1.ホワバ

18.1.1.1.概要

18.1.1.2.製品ポートフォリオ

18.1.1.3.市場セグメント別の収益性

18.1.1.4.販売拠点

18.1.1.5.戦略の概要

18.1.1.5.1.マーケティング戦略

18.1.2.Cvent Inc.

18.1.2.1.概要

18.1.2.2.製品ポートフォリオ

18.1.2.3.市場セグメント別の収益性

18.1.2.4.販売拠点

18.1.2.5.戦略の概要

18.1.2.5.1.マーケティング戦略

18.1.3.エヴェニウム

18.1.3.1.概要

18.1.3.2.製品ポートフォリオ

18.1.3.3.市場セグメント別の収益性

18.1.3.4.販売拠点

18.1.3.5.戦略の概要

18.1.3.5.1.マーケティング戦略

18.1.4.イベントベース・テクノロジー

18.1.4.1.概要

18.1.4.2.製品ポートフォリオ

18.1.4.3.市場セグメント別収益性

18.1.4.4.販売拠点

18.1.4.5.戦略の概要

18.1.4.5.1.マーケティング戦略

18.1.5.ライブストーム

18.1.5.1.概要

18.1.5.2.製品ポートフォリオ

18.1.5.3.市場セグメント別収益性

18.1.5.4.販売拠点

18.1.5.5.戦略の概要

18.1.5.5.1.マーケティング戦略

18.1.6.ミーティングの申し込み

18.1.6.1.概要

18.1.6.2.製品ポートフォリオ

18.1.6.3.市場セグメント別収益性

18.1.6.4.販売拠点

18.1.6.5.戦略の概要

18.1.6.5.1.マーケティング戦略

18.1.7.ON24, Inc.

18.1.7.1.概要

18.1.7.2.製品ポートフォリオ

18.1.7.3.市場セグメント別収益性

18.1.7.4.販売拠点

18.1.7.5.戦略の概要

18.1.7.5.1.マーケティング戦略

18.1.8.スポットミー

18.1.8.1.概要

18.1.8.2.製品ポートフォリオ

18.1.8.3.市場セグメント別収益性

18.1.8.4.販売拠点

18.1.8.5.戦略の概要

18.1.8.5.1.マーケティング戦略

18.1.9.WebEx イベント

18.1.9.1.概要

18.1.9.2.製品ポートフォリオ

18.1.9.3.市場セグメント別収益性

18.1.9.4.販売拠点

18.1.9.5.戦略の概要

18.1.9.5.1.マーケティング戦略

18.1.10.ヤップ株式会社

18.1.10.1.概要

18.1.10.2.製品ポートフォリオ

18.1.10.3.市場セグメント別の収益性

18.1.10.4.販売拠点

18.1.10.5.戦略の概要

18.1.10.5.1.マーケティング戦略

19.前提条件と略語

20.調査方法

 

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Summary

Event Apps Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Event Apps offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Type:

• Enterprise Event Apps
• Hybrid Apps
• Meeting Apps
• Conference Apps
• Trade Show Apps
• Festival Apps
• Sports Event Apps

By Operating System:

• IOS
• Android
• Web-based

By End User:

• Event Organizers and Planners
• Corporates
• Government
• Education

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• South America
• Middle East & Africa

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Event Apps Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Event Apps Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Event Apps Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Event Apps Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (US$ 1,203.89 billion) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 1,374.84 billion) and volume (14.2%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Event Apps Market - Pricing Analysis

Based on By Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Event Apps Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Type

Based on By Type, Event Apps Market is segmented into Enterprise Event Apps, Hybrid Apps, Meeting Apps, Conference Apps, Trade Show Apps, Festival Apps, Sports Event Apps. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Type.

Chapter 06 - Global Event Apps Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Operating System

Based on By Operating System, Event Apps Market is segmented into IOS, Android, Web-based. This section also offers market attractiveness analysis based on By Operating System. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Operating System.

Chapter 07 - Global Event Apps Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By End User

Based on By End User, Event Apps Market is segmented into Event Organizers and Planners, Corporates, Government, Education. This section also offers market attractiveness analysis based on By End User. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End User.

Chapter 08 - Event Apps Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Event Apps Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America Event Apps Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America Event Apps Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Event Apps Market in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe Event Apps Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Event Apps Market in the regional market.

Chapter 12 - East Asia Event Apps Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Event Apps Market in the regional market.

Chapter 13 - South Asia Event Apps Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Event Apps Market in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa Event Apps Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Event Apps Market in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries Event Apps Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Event Apps Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Whova, Double Dutch, Core-apps, Aventri, Eventfuel.io, Spot Me, Yapp, Event Mobi, Attendify, Socio, Whova Inc, Crowd Compass.

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Event Apps Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary | Event Apps Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Investment Feasibility Matrix

3.5. PESTLE and Porter’s Analysis

3.6. Regulatory Landscape

3.6.1. By Key Regions

3.6.2. By Key Countries

3.7. Regional Parent Market Outlook

4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Type

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Type, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Type, 2023 to 2033

5.3.1. Enterprise Event Apps

5.3.2. Hybrid Apps

5.3.3. Corporates Meeting Apps

5.3.4. Conference Apps

5.3.5. Trade Show Apps

5.3.6. Festival Apps

5.3.7. Sports Event Apps

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Type, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Type, 2023 to 2033

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Operating System

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Operating System, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Operating System, 2023 to 2033

6.3.1. iOS

6.3.2. Android

6.3.3. Web-based

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Operating System, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Operating System, 2023 to 2033

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End User

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By End User, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By End User, 2023 to 2033

7.3.1. Event Organizer and Planners

7.3.2. Corporates

7.3.3. Government

7.3.4. Education

7.3.5. Others

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End User, 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End User, 2023 to 2033

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

8.1. Introduction

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Region, 2018 to 2022

8.3. Current Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

8.3.1. North America

8.3.2. Latin America

8.3.3. Europe

8.3.4. South Asia

8.3.5. East Asia

8.3.6. Oceania

8.3.7. MEA

8.4. Market Attractiveness Analysis By Region

9. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

9.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

9.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

9.2.1. By Country

9.2.1.1. USA

9.2.1.2. Canada

9.2.2. By Type

9.2.3. By Operating System

9.2.4. By End User

9.3. Market Attractiveness Analysis

9.3.1. By Country

9.3.2. By Type

9.3.3. By Operating System

9.3.4. By End User

9.4. Key Takeaways

10. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. Brazil

10.2.1.2. Mexico

10.2.1.3. Rest of Latin America

10.2.2. By Type

10.2.3. By Operating System

10.2.4. By End User

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Type

10.3.3. By Operating System

10.3.4. By End User

10.4. Key Takeaways

11. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Germany

11.2.1.2. United kingdom

11.2.1.3. France

11.2.1.4. Spain

11.2.1.5. Italy

11.2.1.6. Rest of Europe

11.2.2. By Type

11.2.3. By Operating System

11.2.4. By End User

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Type

11.3.3. By Operating System

11.3.4. By End User

11.4. Key Takeaways

12. South Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. India

12.2.1.2. Malaysia

12.2.1.3. Singapore

12.2.1.4. Thailand

12.2.1.5. Rest of South Asia

12.2.2. By Type

12.2.3. By Operating System

12.2.4. By End User

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Type

12.3.3. By Operating System

12.3.4. By End User

12.4. Key Takeaways

13. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. China

13.2.1.2. Japan

13.2.1.3. South Korea

13.2.2. By Type

13.2.3. By Operating System

13.2.4. By End User

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Type

13.3.3. By Operating System

13.3.4. By End User

13.4. Key Takeaways

14. Oceania Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

14.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.2.1. By Country

14.2.1.1. Australia

14.2.1.2. New Zealand

14.2.2. By Type

14.2.3. By Operating System

14.2.4. By End User

14.3. Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Country

14.3.2. By Type

14.3.3. By Operating System

14.3.4. By End User

14.4. Key Takeaways

15. MEA Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

15.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.2.1. By Country

15.2.1.1. GCC Countries

15.2.1.2. South Africa

15.2.1.3. Israel

15.2.1.4. Rest of MEA

15.2.2. By Type

15.2.3. By Operating System

15.2.4. By End User

15.3. Market Attractiveness Analysis

15.3.1. By Country

15.3.2. By Type

15.3.3. By Operating System

15.3.4. By End User

15.4. Key Takeaways

16. Key Countries Market Analysis

16.1. USA

16.1.1. Pricing Analysis

16.1.2. Market Share Analysis, 2022

16.1.2.1. By Type

16.1.2.2. By Operating System

16.1.2.3. By End User

16.2. Canada

16.2.1. Pricing Analysis

16.2.2. Market Share Analysis, 2022

16.2.2.1. By Type

16.2.2.2. By Operating System

16.2.2.3. By End User

16.3. Brazil

16.3.1. Pricing Analysis

16.3.2. Market Share Analysis, 2022

16.3.2.1. By Type

16.3.2.2. By Operating System

16.3.2.3. By End User

16.4. Mexico

16.4.1. Pricing Analysis

16.4.2. Market Share Analysis, 2022

16.4.2.1. By Type

16.4.2.2. By Operating System

16.4.2.3. By End User

16.5. Germany

16.5.1. Pricing Analysis

16.5.2. Market Share Analysis, 2022

16.5.2.1. By Type

16.5.2.2. By Operating System

16.5.2.3. By End User

16.6. United kingdom

16.6.1. Pricing Analysis

16.6.2. Market Share Analysis, 2022

16.6.2.1. By Type

16.6.2.2. By Operating System

16.6.2.3. By End User

16.7. France

16.7.1. Pricing Analysis

16.7.2. Market Share Analysis, 2022

16.7.2.1. By Type

16.7.2.2. By Operating System

16.7.2.3. By End User

16.8. Spain

16.8.1. Pricing Analysis

16.8.2. Market Share Analysis, 2022

16.8.2.1. By Type

16.8.2.2. By Operating System

16.8.2.3. By End User

16.9. Italy

16.9.1. Pricing Analysis

16.9.2. Market Share Analysis, 2022

16.9.2.1. By Type

16.9.2.2. By Operating System

16.9.2.3. By End User

16.10. India

16.10.1. Pricing Analysis

16.10.2. Market Share Analysis, 2022

16.10.2.1. By Type

16.10.2.2. By Operating System

16.10.2.3. By End User

16.11. Malaysia

16.11.1. Pricing Analysis

16.11.2. Market Share Analysis, 2022

16.11.2.1. By Type

16.11.2.2. By Operating System

16.11.2.3. By End User

16.12. Singapore

16.12.1. Pricing Analysis

16.12.2. Market Share Analysis, 2022

16.12.2.1. By Type

16.12.2.2. By Operating System

16.12.2.3. By End User

16.13. Thailand

16.13.1. Pricing Analysis

16.13.2. Market Share Analysis, 2022

16.13.2.1. By Type

16.13.2.2. By Operating System

16.13.2.3. By End User

16.14. China

16.14.1. Pricing Analysis

16.14.2. Market Share Analysis, 2022

16.14.2.1. By Type

16.14.2.2. By Operating System

16.14.2.3. By End User

16.15. Japan

16.15.1. Pricing Analysis

16.15.2. Market Share Analysis, 2022

16.15.2.1. By Type

16.15.2.2. By Operating System

16.15.2.3. By End User

16.16. South Korea

16.16.1. Pricing Analysis

16.16.2. Market Share Analysis, 2022

16.16.2.1. By Type

16.16.2.2. By Operating System

16.16.2.3. By End User

16.17. Australia

16.17.1. Pricing Analysis

16.17.2. Market Share Analysis, 2022

16.17.2.1. By Type

16.17.2.2. By Operating System

16.17.2.3. By End User

16.18. New Zealand

16.18.1. Pricing Analysis

16.18.2. Market Share Analysis, 2022

16.18.2.1. By Type

16.18.2.2. By Operating System

16.18.2.3. By End User

16.19. GCC Countries

16.19.1. Pricing Analysis

16.19.2. Market Share Analysis, 2022

16.19.2.1. By Type

16.19.2.2. By Operating System

16.19.2.3. By End User

16.20. South Africa

16.20.1. Pricing Analysis

16.20.2. Market Share Analysis, 2022

16.20.2.1. By Type

16.20.2.2. By Operating System

16.20.2.3. By End User

16.21. Israel

16.21.1. Pricing Analysis

16.21.2. Market Share Analysis, 2022

16.21.2.1. By Type

16.21.2.2. By Operating System

16.21.2.3. By End User

17. Market Structure Analysis

17.1. Competition Dashboard

17.2. Competition Benchmarking

17.3. Market Share Analysis of Top Players

17.3.1. By Regional

17.3.2. By Type

17.3.3. By Operating System

17.3.4. By End User

18. Competition Analysis

18.1. Competition Deep Dive

18.1.1. Whova

18.1.1.1. Overview

18.1.1.2. Product Portfolio

18.1.1.3. Profitability by Market Segments

18.1.1.4. Sales Footprint

18.1.1.5. Strategy Overview

18.1.1.5.1. Marketing Strategy

18.1.2. Cvent Inc.

18.1.2.1. Overview

18.1.2.2. Product Portfolio

18.1.2.3. Profitability by Market Segments

18.1.2.4. Sales Footprint

18.1.2.5. Strategy Overview

18.1.2.5.1. Marketing Strategy

18.1.3. Evenium

18.1.3.1. Overview

18.1.3.2. Product Portfolio

18.1.3.3. Profitability by Market Segments

18.1.3.4. Sales Footprint

18.1.3.5. Strategy Overview

18.1.3.5.1. Marketing Strategy

18.1.4. Eventbase Technology Inc.

18.1.4.1. Overview

18.1.4.2. Product Portfolio

18.1.4.3. Profitability by Market Segments

18.1.4.4. Sales Footprint

18.1.4.5. Strategy Overview

18.1.4.5.1. Marketing Strategy

18.1.5. Livestorm Inc

18.1.5.1. Overview

18.1.5.2. Product Portfolio

18.1.5.3. Profitability by Market Segments

18.1.5.4. Sales Footprint

18.1.5.5. Strategy Overview

18.1.5.5.1. Marketing Strategy

18.1.6. Meeting Application

18.1.6.1. Overview

18.1.6.2. Product Portfolio

18.1.6.3. Profitability by Market Segments

18.1.6.4. Sales Footprint

18.1.6.5. Strategy Overview

18.1.6.5.1. Marketing Strategy

18.1.7. ON24, Inc.

18.1.7.1. Overview

18.1.7.2. Product Portfolio

18.1.7.3. Profitability by Market Segments

18.1.7.4. Sales Footprint

18.1.7.5. Strategy Overview

18.1.7.5.1. Marketing Strategy

18.1.8. SpotMe

18.1.8.1. Overview

18.1.8.2. Product Portfolio

18.1.8.3. Profitability by Market Segments

18.1.8.4. Sales Footprint

18.1.8.5. Strategy Overview

18.1.8.5.1. Marketing Strategy

18.1.9. WebEx Events

18.1.9.1. Overview

18.1.9.2. Product Portfolio

18.1.9.3. Profitability by Market Segments

18.1.9.4. Sales Footprint

18.1.9.5. Strategy Overview

18.1.9.5.1. Marketing Strategy

18.1.10. Yapp Inc.

18.1.10.1. Overview

18.1.10.2. Product Portfolio

18.1.10.3. Profitability by Market Segments

18.1.10.4. Sales Footprint

18.1.10.5. Strategy Overview

18.1.10.5.1. Marketing Strategy

19. Assumptions & Acronyms Used

20. Research Methodology

 

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