ハイパーローカル・デリバリー・アプリ市場Hyperlocal Delivery Apps Market ハイパーローカル配信アプリ市場。世界の産業分析2017-2021年および機会評価2022-2032年 FMIが発行したハイパーローカル配信アプリに関する最新市場調査は、2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーハイパーローカル配信アプリ市場。世界の産業分析2017-2021年および機会評価2022-2032年FMIが発行したハイパーローカル配信アプリに関する最新市場調査は、2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています。本調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。 市場の細分化 世界のハイパーローカルデリバリーアプリ市場は、市場のあらゆる側面をカバーし、読者に完全な市場インテリジェンスを提示するために詳細にセグメント化されています。 食品タイプ別 - ウェブベース - モバイルベース 産業別 - 小売・CPG - 医療・ヘルスケア - 食品&飲料 - 宅配便・小包 - その他 地域別 - 北米 - ラテンアメリカ - 欧州 - 東アジア - 南アジア・太平洋地域 - 中東・アフリカ(MEA) レポートの章立て エグゼクティブサマリー ハイパーローカルデリバリーアプリ市場のエグゼクティブサマリーでは、世界市場の展望、需要側動向、供給側動向、またハイパーローカルデリバリーアプリのFMI分析および推奨事項を記載しています。 第01章 市場の概要 読者は、本章でハイパーローカル配信アプリ市場の詳細なセグメントと定義を知ることができ、ハイパーローカル配信アプリに関する基本的な情報を理解することができます。また、このセクションでは、読者がハイパーローカル配信アプリ市場レポートの市場範囲を理解するのに役立つ市場範囲、分類、制限を強調しています。 第02章 市場の背景 本章では、製品加工方法の概要、消費者の購買パターン&傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析が含まれています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックを取り上げています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因-関連性と影響、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(推進要因、抑制要因、機会)についても取り上げています。 第03章 ハイパーローカル配信アプリの世界市場需要分析2017-2021年および予測、2022-2032年 本章では、過去の市場価値(XXX)分析(2017年~2021年)と現在および将来の市場価値(US$ 8,856.6 Mn)および数量(MT)予測(2022年~2032年)を掲載します。予測は、前年比成長トレンド分析および絶対$機会分析国に基づいています。 Chapter 04 「ハイパーローカルデリバリーアプリの世界市場」 ~価格設定分析 タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格に影響を与える主要要因などの価格分析章を設けています。 第05章 ハイパーローカルデリバリーアプリの世界市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年、タイプ別 タイプ別に、ハイパーローカル配信アプリ市場は、ウェブベース、モバイルベースに区分されます。また、By Typeに基づく市場魅力度分析も行っています。また、上記のBy Typeに基づく価値予測やYoY成長率比較も提供します。 第06章 ハイパーローカル配信アプリの世界市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年(産業別 Hyperlocal Delivery Apps市場は、By Industryに基づき、Retail & CPG, Medical & Healthcare, Food & Beverages, Courier Express & Parcel, Othersに区分されます。また、「産業別」に基づく市場の魅力度分析も行っています。また、上記の業種別の価値予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。 第07章 ハイパーローカルデリバリーアプリの世界市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年(地域別 地域別に、ハイパーローカル配信アプリ市場は、北米、ラテンアメリカ、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分されます。また、「地域別」に基づいた市場魅力度分析も行っています。また、上記の地域別の価値予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。 第08章 北米ハイパーローカル配信アプリ市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年 本章では、北米地域におけるハイパーローカル配信アプリの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析します。また、読者は北米地域の異なるセグメントや国に基づく地域動向、規制、市場成長などを確認することができます。 第09章 中南米のハイパーローカル配信アプリ市場分析2017-2021年および予測2022-2032年 本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、ラテンアメリカの残りを含む国別評価とともに、ラテンアメリカ地域におけるハイパーローカル配信アプリの成長について詳細な分析を行います。読者は、ラテンアメリカ地域におけるハイパーローカル配信アプリ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向などのいくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第10章 欧州のハイパーローカル配信アプリ市場分析2017-2021年および予測2022-2032年 本章では、ドイツ、イタリア、フランス、イギリス、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他のヨーロッパを含む国別評価とともに、ヨーロッパ地域におけるハイパーローカル配信アプリの成長についての詳細な分析を掲載します。読者は、地域市場におけるハイパーローカル配信アプリ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第11章 東アジアのハイパーローカル配信アプリ市場分析2017-2021年および予測2022-2032年 本章では、東アジア地域におけるハイパーローカル配信アプリの成長について、中国、日本、韓国を含む国別の評価とともに詳細に分析します。読者は、地域市場におけるハイパーローカル配信アプリ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第12章 南アジアのハイパーローカル配信アプリ市場分析2017-2021年および予測2022-2032年 本章では、南アジア地域におけるハイパーローカル配信アプリの成長について、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに詳細に分析します。読者は、地域市場におけるハイパーローカル配信アプリ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第13章 中東およびアフリカのハイパーローカル配信アプリ市場分析2017-2021年および予測2022-2032年 本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、Rest of MEAを含む国別評価とともに、MEA地域におけるハイパーローカル配信アプリの成長についての詳細な分析を掲載します。読者は、地域市場におけるハイパーローカル配信アプリ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第14章 主要国のハイパーローカル配信アプリ市場分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、世界の主要国においてハイパーローカル配信アプリ市場がどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供します。 第15章 市場構造分析-グローバルアセスメント 本章では、企業ダッシュボード、企業の階層別産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキング-マトリクスを掲載しています。 第16章 競合のディープダイブ(暫定リスト) 本章では、レポートで調査している企業の会社概要、企業の製品ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高フットプリント、SWOT分析、戦略概要などを紹介しています。レポートで取り上げている市場プレイヤーは、クリックポスト、ジャングルワークス、ファーレイ、ブリング、シッポウ、ロジネクスト、シップステーション、アンシャント、スタンプス、スケデュロなどです。 第17章 前提条件と頭字語 本章では、ハイパーローカルデリバリーアプリのレポートに含まれる情報や統計の根拠となる頭字語や仮定を掲載しています。 第18章 調査方法 本章では、ハイパーローカル配信アプリ市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために実施した調査方法について読者に理解していただくことを目的としています。 目次1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand Side Trends 1.3. Supply Side Trends 1.4. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Key Market Trends 3.1. Key Trends Impacting the Market 3.2. Hyperlocal Delivery Apps Innovation / Development Trends 4. Pricing Analysis 4.1. Types of Pricing Models 4.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark 5. Global Hyperlocal Delivery Apps Market Demand (in Value in US$ Mn) Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032 5.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2017-2021 5.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2022-2032 5.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 5.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 6. Market Background 6.1. Macro-Economic Factors 6.2. Forecast Factors - Relevance & Impact 6.3. COVID-19 Impact Assessment 6.4. Value Chain Analysis 6.5. Market Dynamics 6.5.1. Drivers 6.5.2. Restraints 6.5.3. Opportunities 7. Global Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Type 7.1. Introduction / Key Findings 7.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Type, 2017 - 2021 7.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Type, 2022 - 2032 7.3.1. Web-based Hyperlocal Delivery Apps 7.3.2. Mobile-based Hyperlocal Delivery Apps 7.4. Market Attractiveness Analysis By Type 8. Global Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, by Industry 8.1. Introduction / Key Findings 8.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Industry, 2017 - 2021 8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Application, 2022 - 2032 8.3.1. Retail & CPG 8.3.2. Medical & Healthcare 8.3.3. Food & Beverages 8.3.4. Courier Express and Parcel 8.3.5. Others 8.4. Market Attractiveness Analysis By Industry 9. Global Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, by Region 9.1. Introduction / Key Findings 9.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Region, 2017 - 2021 9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2022 - 2032 9.3.1. North America 9.3.2. Latin America 9.3.3. Europe 9.3.4. East Asia 9.3.5. South Asia & Pacific 9.3.6. Middle East & Africa 9.4. Market Attractiveness Analysis By Region 10. North America Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032 10.1. Introduction 10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 - 2021 10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022 - 2032 10.3.1. By Type 10.3.2. By Industry 10.3.3. By Country 10.3.3.1. U.S. 10.3.3.2. Canada 10.4. Market Attractiveness Analysis 10.4.1. By Type 10.4.2. By Industry 10.4.3. By Country 10.5. Market Trends 10.6. Key Market Participants - Intensity Mapping 11. Latin America Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032 11.1. Introduction 11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 - 2021 11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022 - 2032 11.3.1. By Type 11.3.2. By Industry 11.3.3. By Country 11.3.3.1. Brazil 11.3.3.2. Mexico 11.3.3.3. Rest of Latin America 11.4. Market Attractiveness Analysis 11.4.1. By Type 11.4.2. By Industry 11.4.3. By Country 11.5. Market Trends 11.6. Key Market Participants - Intensity Mapping 12. Europe Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032 12.1. Introduction 12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 - 2021 12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022 - 2032 12.3.1. By Type 12.3.2. By Industry 12.3.3. By Country 12.3.3.1. Germany 12.3.3.2. Italy 12.3.3.3. France 12.3.3.4. U.K. 12.3.3.5. Spain 12.3.3.6. BENELUX 12.3.3.7. Russia 12.3.3.8. Rest of Europe 12.4. Market Attractiveness Analysis 12.4.1. By Type 12.4.2. By Industry 12.4.3. By Country 12.5. Market Trends 12.6. Key Market Participants - Intensity Mapping 13. South Asia & Pacific Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032 13.1. Introduction 13.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 - 2021 13.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022 - 2032 13.3.1. By Type 13.3.2. By Industry 13.3.3. By Country 13.3.3.1. India 13.3.3.2. Thailand 13.3.3.3. Indonesia 13.3.3.4. Malaysia 13.3.3.5. Australia & New Zealand 13.3.3.6. Rest of South Asia 13.4. Market Attractiveness Analysis 13.4.1. By Type 13.4.2. By Industry 13.4.3. By Country 13.5. Market Trends 13.6. Key Market Participants - Intensity Mapping 14. East Asia Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032 14.1. Introduction 14.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 - 2021 14.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022 - 2032 14.3.1. By Type 14.3.2. By Industry 14.3.3. By Country 14.3.3.1. China 14.3.3.2. Japan 14.3.3.3. South Korea 14.4. Market Attractiveness Analysis 14.4.1. By Type 14.4.2. By Industry 14.4.3. By Country 14.5. Market Trends 14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping 15. Middle East and Africa Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032 15.1. Introduction 15.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 - 2021 15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022 - 2032 15.3.1. By Type 15.3.2. By Industry 15.3.3. By Country 15.3.3.1. GCC Countries 15.3.3.2. Turkey 15.3.3.3. Northern Africa 15.3.3.4. South Africa 15.3.3.5. Rest of Middle East and Africa 15.4. Market Attractiveness Analysis 15.4.1. By Type 15.4.2. By Industry 15.4.3. By Country 15.5. Market Trends 15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping 16. Key Countries Analysis- Hyperlocal Delivery Apps Market 16.1. U.S. Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.1.1. By Type 16.1.2. By Industry 16.2. Canada Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.2.1. By Type 16.2.2. By Industry 16.3. Mexico Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.3.1. By Type 16.3.2. By Industry 16.4. Brazil Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.4.1. By Type 16.4.2. By Industry 16.5. Germany Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.5.1. By Type 16.5.2. By Industry 16.6. Italy Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.6.1. By Type 16.6.2. By Industry 16.7. France Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.7.1. By Type 16.7.2. By Industry 16.8. U.K. Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.8.1. By Type 16.8.2. By Industry 16.9. Spain Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.9.1. By Type 16.9.2. By Industry 16.10. BENELUX Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.10.1. By Type 16.10.2. By Industry 16.11. Russia Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.11.1. By Type 16.11.2. By Industry 16.12. China Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.12.1. By Type 16.12.2. By Industry 16.13. Japan Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.13.1. By Type 16.13.2. By Industry 16.14. South Korea Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.14.1. By Type 16.14.2. By Industry 16.15. India Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.15.1. By Type 16.15.2. By Industry 16.16. ASEAN Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.16.1. By Type 16.16.2. By Industry 16.17. Australia and New Zealand Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.17.1. By Type 16.17.2. By Industry 16.18. GCC Countries Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.18.1. By Type 16.18.2. By Industry 16.19. Turkey Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.19.1. By Type 16.19.2. By Industry 16.20. South Africa Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.20.1. By Type 16.20.2. By Industry 17. Market Structure Analysis 17.1. Market Analysis by Tier of Companies 17.2. Market Share Analysis of Top Players 17.3. Market Presence Analysis 17.3.1. Regional footprint by Players 17.3.2. Product footprint by Players 18. Competition Analysis 18.1. Competition Dashboard 18.2. Competition Deep Dive 18.2.1. Clickpost 18.2.1.1. Business Overview 18.2.1.2. Solution Portfolio 18.2.1.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region) 18.2.1.4. SWOT Analysis 18.2.1.5. Strategy Overview 18.2.1.5.1. Marketing Strategy 18.2.1.5.2. Product Strategy 18.2.2. Jungleworks 18.2.2.1. Business Overview 18.2.2.2. Solution Portfolio 18.2.2.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region) 18.2.2.4. SWOT Analysis 18.2.2.5. Strategy Overview 18.2.2.5.1. Marketing Strategy 18.2.2.5.2. Product Strategy 18.2.3. Fareye 18.2.3.1. Business Overview 18.2.3.2. Solution Portfolio 18.2.3.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region) 18.2.3.4. SWOT Analysis 18.2.3.5. Strategy Overview 18.2.3.5.1. Marketing Strategy 18.2.3.5.2. Product Strategy 18.2.4. Bringg 18.2.4.1. Business Overview 18.2.4.2. Solution Portfolio 18.2.4.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region) 18.2.4.4. SWOT Analysis 18.2.4.5. Strategy Overview 18.2.4.5.1. Marketing Strategy 18.2.4.5.2. Product Strategy 18.2.5. Shippo 18.2.5.1. Business Overview 18.2.5.2. Solution Portfolio 18.2.5.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region) 18.2.5.4. SWOT Analysis 18.2.5.5. Strategy Overview 18.2.5.5.1. Marketing Strategy 18.2.5.5.2. Product Strategy 18.2.6. Loginext 18.2.6.1. Business Overview 18.2.6.2. Solution Portfolio 18.2.6.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region) 18.2.6.4. SWOT Analysis 18.2.6.5. Strategy Overview 18.2.6.5.1. Marketing Strategy 18.2.6.5.2. Product Strategy 18.2.7. Shipstation 18.2.7.1. Business Overview 18.2.7.2. Solution Portfolio 18.2.7.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region) 18.2.7.4. SWOT Analysis 18.2.7.5. Strategy Overview 18.2.7.5.1. Marketing Strategy 18.2.7.5.2. Product Strategy 18.2.8. Anchanto 18.2.8.1. Business Overview 18.2.8.2. Solution Portfolio 18.2.8.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region) 18.2.8.4. SWOT Analysis 18.2.8.5. Strategy Overview 18.2.8.5.1. Marketing Strategy 18.2.8.5.2. Product Strategy 18.2.9. Stamps 18.2.9.1. Business Overview 18.2.9.2. Solution Portfolio 18.2.9.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region) 18.2.9.4. SWOT Analysis 18.2.9.5. Strategy Overview 18.2.9.5.1. Marketing Strategy 18.2.9.5.2. Product Strategy 18.2.10. Skedulo 18.2.10.1. Business Overview 18.2.10.2. Solution Portfolio 18.2.10.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region) 18.2.10.4. SWOT Analysis 18.2.10.5. Strategy Overview 18.2.10.5.1. Marketing Strategy 18.2.10.5.2. Product Strategy 19. Assumptions and Acronyms Used 20. Research Methodology
SummaryHyperlocal Delivery Apps Market: Global Industry Analysis 2017-2021 and Opportunity Assessment 2022-2032 Table of Contents1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand Side Trends 1.3. Supply Side Trends 1.4. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Key Market Trends 3.1. Key Trends Impacting the Market 3.2. Hyperlocal Delivery Apps Innovation / Development Trends 4. Pricing Analysis 4.1. Types of Pricing Models 4.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark 5. Global Hyperlocal Delivery Apps Market Demand (in Value in US$ Mn) Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032 5.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2017-2021 5.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2022-2032 5.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 5.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 6. Market Background 6.1. Macro-Economic Factors 6.2. Forecast Factors - Relevance & Impact 6.3. COVID-19 Impact Assessment 6.4. Value Chain Analysis 6.5. Market Dynamics 6.5.1. Drivers 6.5.2. Restraints 6.5.3. Opportunities 7. Global Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Type 7.1. Introduction / Key Findings 7.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Type, 2017 - 2021 7.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Type, 2022 - 2032 7.3.1. Web-based Hyperlocal Delivery Apps 7.3.2. Mobile-based Hyperlocal Delivery Apps 7.4. Market Attractiveness Analysis By Type 8. Global Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, by Industry 8.1. Introduction / Key Findings 8.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Industry, 2017 - 2021 8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Application, 2022 - 2032 8.3.1. Retail & CPG 8.3.2. Medical & Healthcare 8.3.3. Food & Beverages 8.3.4. Courier Express and Parcel 8.3.5. Others 8.4. Market Attractiveness Analysis By Industry 9. Global Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, by Region 9.1. Introduction / Key Findings 9.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Region, 2017 - 2021 9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2022 - 2032 9.3.1. North America 9.3.2. Latin America 9.3.3. Europe 9.3.4. East Asia 9.3.5. South Asia & Pacific 9.3.6. Middle East & Africa 9.4. Market Attractiveness Analysis By Region 10. North America Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032 10.1. Introduction 10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 - 2021 10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022 - 2032 10.3.1. By Type 10.3.2. By Industry 10.3.3. By Country 10.3.3.1. U.S. 10.3.3.2. Canada 10.4. Market Attractiveness Analysis 10.4.1. By Type 10.4.2. By Industry 10.4.3. By Country 10.5. Market Trends 10.6. Key Market Participants - Intensity Mapping 11. Latin America Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032 11.1. Introduction 11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 - 2021 11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022 - 2032 11.3.1. By Type 11.3.2. By Industry 11.3.3. By Country 11.3.3.1. Brazil 11.3.3.2. Mexico 11.3.3.3. Rest of Latin America 11.4. Market Attractiveness Analysis 11.4.1. By Type 11.4.2. By Industry 11.4.3. By Country 11.5. Market Trends 11.6. Key Market Participants - Intensity Mapping 12. Europe Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032 12.1. Introduction 12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 - 2021 12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022 - 2032 12.3.1. By Type 12.3.2. By Industry 12.3.3. By Country 12.3.3.1. Germany 12.3.3.2. Italy 12.3.3.3. France 12.3.3.4. U.K. 12.3.3.5. Spain 12.3.3.6. BENELUX 12.3.3.7. Russia 12.3.3.8. Rest of Europe 12.4. Market Attractiveness Analysis 12.4.1. By Type 12.4.2. By Industry 12.4.3. By Country 12.5. Market Trends 12.6. Key Market Participants - Intensity Mapping 13. South Asia & Pacific Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032 13.1. Introduction 13.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 - 2021 13.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022 - 2032 13.3.1. By Type 13.3.2. By Industry 13.3.3. By Country 13.3.3.1. India 13.3.3.2. Thailand 13.3.3.3. Indonesia 13.3.3.4. Malaysia 13.3.3.5. Australia & New Zealand 13.3.3.6. Rest of South Asia 13.4. Market Attractiveness Analysis 13.4.1. By Type 13.4.2. By Industry 13.4.3. By Country 13.5. Market Trends 13.6. Key Market Participants - Intensity Mapping 14. East Asia Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032 14.1. Introduction 14.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 - 2021 14.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022 - 2032 14.3.1. By Type 14.3.2. By Industry 14.3.3. By Country 14.3.3.1. China 14.3.3.2. Japan 14.3.3.3. South Korea 14.4. Market Attractiveness Analysis 14.4.1. By Type 14.4.2. By Industry 14.4.3. By Country 14.5. Market Trends 14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping 15. Middle East and Africa Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032 15.1. Introduction 15.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 - 2021 15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022 - 2032 15.3.1. By Type 15.3.2. By Industry 15.3.3. By Country 15.3.3.1. GCC Countries 15.3.3.2. Turkey 15.3.3.3. Northern Africa 15.3.3.4. South Africa 15.3.3.5. Rest of Middle East and Africa 15.4. Market Attractiveness Analysis 15.4.1. By Type 15.4.2. By Industry 15.4.3. By Country 15.5. Market Trends 15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping 16. Key Countries Analysis- Hyperlocal Delivery Apps Market 16.1. U.S. Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.1.1. By Type 16.1.2. By Industry 16.2. Canada Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.2.1. By Type 16.2.2. By Industry 16.3. Mexico Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.3.1. By Type 16.3.2. By Industry 16.4. Brazil Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.4.1. By Type 16.4.2. By Industry 16.5. Germany Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.5.1. By Type 16.5.2. By Industry 16.6. Italy Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.6.1. By Type 16.6.2. By Industry 16.7. France Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.7.1. By Type 16.7.2. By Industry 16.8. U.K. Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.8.1. By Type 16.8.2. By Industry 16.9. Spain Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.9.1. By Type 16.9.2. By Industry 16.10. BENELUX Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.10.1. By Type 16.10.2. By Industry 16.11. Russia Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.11.1. By Type 16.11.2. By Industry 16.12. China Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.12.1. By Type 16.12.2. By Industry 16.13. Japan Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.13.1. By Type 16.13.2. By Industry 16.14. South Korea Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.14.1. By Type 16.14.2. By Industry 16.15. India Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.15.1. By Type 16.15.2. By Industry 16.16. ASEAN Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.16.1. By Type 16.16.2. By Industry 16.17. Australia and New Zealand Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.17.1. By Type 16.17.2. By Industry 16.18. GCC Countries Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.18.1. By Type 16.18.2. By Industry 16.19. Turkey Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.19.1. By Type 16.19.2. By Industry 16.20. South Africa Hyperlocal Delivery Apps Market Analysis 16.20.1. By Type 16.20.2. By Industry 17. Market Structure Analysis 17.1. Market Analysis by Tier of Companies 17.2. Market Share Analysis of Top Players 17.3. Market Presence Analysis 17.3.1. Regional footprint by Players 17.3.2. Product footprint by Players 18. Competition Analysis 18.1. Competition Dashboard 18.2. Competition Deep Dive 18.2.1. Clickpost 18.2.1.1. Business Overview 18.2.1.2. Solution Portfolio 18.2.1.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region) 18.2.1.4. SWOT Analysis 18.2.1.5. Strategy Overview 18.2.1.5.1. Marketing Strategy 18.2.1.5.2. Product Strategy 18.2.2. Jungleworks 18.2.2.1. Business Overview 18.2.2.2. Solution Portfolio 18.2.2.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region) 18.2.2.4. SWOT Analysis 18.2.2.5. Strategy Overview 18.2.2.5.1. Marketing Strategy 18.2.2.5.2. Product Strategy 18.2.3. Fareye 18.2.3.1. Business Overview 18.2.3.2. Solution Portfolio 18.2.3.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region) 18.2.3.4. SWOT Analysis 18.2.3.5. Strategy Overview 18.2.3.5.1. Marketing Strategy 18.2.3.5.2. Product Strategy 18.2.4. Bringg 18.2.4.1. Business Overview 18.2.4.2. Solution Portfolio 18.2.4.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region) 18.2.4.4. SWOT Analysis 18.2.4.5. Strategy Overview 18.2.4.5.1. Marketing Strategy 18.2.4.5.2. Product Strategy 18.2.5. Shippo 18.2.5.1. Business Overview 18.2.5.2. Solution Portfolio 18.2.5.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region) 18.2.5.4. SWOT Analysis 18.2.5.5. Strategy Overview 18.2.5.5.1. Marketing Strategy 18.2.5.5.2. Product Strategy 18.2.6. Loginext 18.2.6.1. Business Overview 18.2.6.2. Solution Portfolio 18.2.6.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region) 18.2.6.4. SWOT Analysis 18.2.6.5. Strategy Overview 18.2.6.5.1. Marketing Strategy 18.2.6.5.2. Product Strategy 18.2.7. Shipstation 18.2.7.1. Business Overview 18.2.7.2. Solution Portfolio 18.2.7.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region) 18.2.7.4. SWOT Analysis 18.2.7.5. Strategy Overview 18.2.7.5.1. Marketing Strategy 18.2.7.5.2. Product Strategy 18.2.8. Anchanto 18.2.8.1. Business Overview 18.2.8.2. Solution Portfolio 18.2.8.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region) 18.2.8.4. SWOT Analysis 18.2.8.5. Strategy Overview 18.2.8.5.1. Marketing Strategy 18.2.8.5.2. Product Strategy 18.2.9. Stamps 18.2.9.1. Business Overview 18.2.9.2. Solution Portfolio 18.2.9.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region) 18.2.9.4. SWOT Analysis 18.2.9.5. Strategy Overview 18.2.9.5.1. Marketing Strategy 18.2.9.5.2. Product Strategy 18.2.10. Skedulo 18.2.10.1. Business Overview 18.2.10.2. Solution Portfolio 18.2.10.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region) 18.2.10.4. SWOT Analysis 18.2.10.5. Strategy Overview 18.2.10.5.1. Marketing Strategy 18.2.10.5.2. Product Strategy 19. Assumptions and Acronyms Used 20. Research Methodology
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Future Market Insights社の技術分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(apps)の最新刊レポート
よくあるご質問Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。 弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|