世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

デジタル健康追跡アプリ市場


Digital Health Tracking Apps Market

デジタルヘルス追跡アプリ市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMI社が発行したデジタルヘルス追跡アプリに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年11月29日 US$5,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
297 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

デジタルヘルス追跡アプリ市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMI社が発行したデジタルヘルス追跡アプリに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

プラットフォーム別

- Androidベースの健康アプリ
- iOSベースの健康アプリ

アプリのカテゴリー別

- フィットネス管理
- 栄養&ダイエット
- 月経トラッキング
- 妊活トラッキング
- セクシャルセルフケア
- メンタルヘルス
- 遠隔患者モニタリング
- 慢性疾患モニタリング
- 投薬リマインダー
- その他

収益モデル別

- サブスクリプションモデル
- アプリ内課金(フリーミアム)
- ワンタイム購入

エンドユーザー別

- 男性
- 女性

地域別

- 北米
- ラテンアメリカ
- 欧州
- 東アジア
- 南アジア・太平洋
- 中東・アフリカ

レポートのチャプター

エグゼクティブサマリー

デジタルヘルス追跡アプリ市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、さらに車両レーダー試験システムのFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、デジタルヘルストラッキングアプリ市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、市場スコープ、分類、制限をハイライトしており、読者がデジタルヘルストラッキングアプリ市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、By Platformの処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界のデジタルヘルス追跡アプリ市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(139億4370万米ドル)分析(2018-2022年)、現在および将来の市場価値(159億410万米ドル)および数量(15.6%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいている。

第04章 デジタルヘルス追跡アプリの世界市場:価格分析

プラットフォーム別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 - デジタルヘルス追跡アプリの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:プラットフォーム別

プラットフォーム別に、デジタルヘルス追跡アプリ市場はAndroidベースのヘルスアプリ、iOSベースのヘルスアプリに区分されます。また、上記のプラットフォーム別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 デジタルヘルス追跡アプリの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:アプリカテゴリー別

アプリカテゴリ別に、デジタルヘルス追跡アプリ市場は、フィットネス管理、栄養&ダイエット、月経追跡、不妊追跡、性的セルフケア、メンタルヘルス、遠隔患者モニタリング、慢性疾患モニタリング、投薬リマインダー、その他に区分されます。このセクションでは、アプリカテゴリー別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のアプリ別カテゴリーについて、金額予測と前年比成長率の比較も提供します。

第07章 デジタルヘルス追跡アプリの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:収益モデル別

収益モデル別に、デジタルヘルス追跡アプリ市場はサブスクリプションモデル、アプリ内課金(フリーミアム)、1回購入に区分されます。また、収益モデル別に市場の魅力度分析を提供します。また、上記の収益モデル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 デジタルヘルス追跡アプリの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:エンドユーザー別

エンドユーザー別に、デジタルヘルス追跡アプリ市場は男性、女性に区分されます。また、「エンドユーザー別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記のエンドユーザー別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 デジタルヘルス追跡アプリ市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に、デジタルヘルス追跡アプリ市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア&太平洋、中東&アフリカに区分します。また本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場規模予測や前年比成長率比較も掲載しています。

第10章 北米デジタルヘルス追跡アプリ市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長を、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域の異なるセグメントと国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第11章 ラテンアメリカのデジタルヘルス追跡アプリ市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域のデジタルヘルス追跡アプリ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第12章 欧州のデジタルヘルス追跡アプリ市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるデジタルヘルス追跡アプリ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 東アジアのデジタルヘルス追跡アプリ市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるデジタルヘルス追跡アプリ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 南アジアのデジタルヘルス追跡アプリ市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるデジタルヘルス追跡アプリ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 中東・アフリカのデジタルヘルス追跡アプリ市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるデジタルヘルス追跡アプリ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第16章 主要国のデジタルヘルス追跡アプリ市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、デジタルヘルス追跡アプリ市場が世界の主要国でどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第17章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、トッププレイヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載しています。

第18章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業のプラットフォーム別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、および本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Eative、MyNetDiary、MyFitnessPal、C25K、Pear、Fooducate、HealthyWage、Healthy Diet、Flo、FitrWoman、Cycles、Kindara、Nurx、Rosy、Ferly、MediSafe、Dosecast、PainScale、CipherHealthなどがある。

第19章 前提条件と略語

本章には、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報や統計の基礎となる略語や仮定のリストが含まれる。

第20章 調査方法

この章では、デジタルヘルス追跡アプリ市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために辿った調査手法を読者に理解していただきます。

ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブサマリー|デジタルヘルス追跡アプリ市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.主な市場動向

3.1.市場に影響を与える主なトレンド

3.2.製品イノベーション/開発動向

4.価格分析

4.1.価格分析(デジタルヘルス追跡アプリ別

4.1.1.サブスクリプション価格分析

4.1.2.永久ライセンス

4.2.平均価格分析ベンチマーク

5.世界市場の需要(金額単位:百万米ドル)分析:2018~2022年、予測:2023~2033年

5.1.過去の市場価値(百万米ドル)分析、2018年~2022年

5.2.現在および将来の市場価値(百万米ドル)予測、2023~2033年

5.2.1.前年比成長トレンド分析

5.2.2.絶対価格機会分析

6.市場背景

6.1.マクロ経済要因

6.2.予測要因-関連性と影響

6.3.バリューチェーン

6.4.COVID-19危機-影響評価

6.4.1.現在の統計

6.4.2.短期・中長期の見通し

6.4.3.反発の可能性

6.5.市場ダイナミクス

6.5.1.ドライバー

6.5.2.阻害要因

6.5.3.機会

7.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:プラットフォーム別

7.1.はじめに / 主要な調査結果

7.2.プラットフォーム別の過去市場規模(百万米ドル)分析、2018年~2022年

7.3.現在および将来の市場規模(百万米ドル):プラットフォーム別分析・予測、2023~2033年

7.3.1.Androidベースの健康アプリ

7.3.2. iOSベースの健康アプリ

7.4.プラットフォーム別市場魅力度分析

8.世界市場分析2018~2022年、予測2023~2033年:アプリカテゴリー別

8.1.はじめに / 主な調査結果

8.2.2018年から2022年までのアプリカテゴリー別過去市場規模(百万米ドル)分析

8.3.アプリカテゴリー別の現在および将来市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

8.3.1.フィットネス管理

8.3.2.栄養と食事

8.3.3.月経記録

8.3.4.受胎可能性の追跡

8.3.5.性のセルフケア

8.3.6.メンタルヘルス

8.3.7.遠隔患者モニタリング

8.3.8.慢性疾患モニタリング

8.3.9.投薬リマインダー

8.3.10.その他

8.4.アプリカテゴリー別市場魅力度分析

9.世界市場分析2018~2022年、予測2023~2033年、収益モデル別

9.1.はじめに / 主要な調査結果

9.2.2018年から2022年までの収益モデル別過去市場規模(百万米ドル)分析

9.3.現在および将来の市場規模(百万米ドル):収益モデル別分析・予測、2023~2033年

9.3.1.サブスクリプションモデル

9.3.2.アプリ内課金(フリーミアム)

9.3.3.ワンタイム購入

9.4.収益モデル別市場魅力度分析

10.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:エンドユーザー別

10.1.はじめに / 主要な調査結果

10.2.エンドユーザー別過去市場規模(百万米ドル)分析、2018年~2022年

10.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

10.3.1.男性

10.3.2.女子

10.4.エンドユーザー別市場魅力度分析

11.地域別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

11.1.はじめに/主な調査結果

11.2.2018年から2022年までの地域別過去市場規模(百万米ドル)分析

11.3.地域別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

11.3.1.北米

11.3.2.ラテンアメリカ

11.3.3.ヨーロッパ

11.3.4.東アジア

11.3.5.南アジア太平洋

11.3.6.中東・アフリカ

11.4.地域別市場魅力度分析

12.北米市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測

12.1.市場紹介

12.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析

12.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)予測、2023年~2033年

12.3.1.プラットフォーム別

12.3.2.アプリカテゴリー別

12.3.3.収益モデル別

12.3.4.エンドユーザー別

12.3.5.国別

12.3.5.1.アメリカ

12.3.5.2.カナダ

12.4.市場魅力度分析

12.4.1.プラットフォーム別

12.4.2.アプリカテゴリー別

12.4.3.収益モデル別

12.4.4.エンドユーザー別

12.4.5.国別

12.5.市場動向

12.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

13.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

13.1.はじめに

13.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析

13.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)予測、2023年~2033年

13.3.1.プラットフォーム別

13.3.2.アプリカテゴリー別

13.3.3.収益モデル別

13.3.4.エンドユーザー別

13.3.5.国別

13.3.5.1.ブラジル

13.3.5.2.メキシコ

13.3.5.3.その他のラテンアメリカ

13.4.市場魅力度分析

13.4.1.プラットフォーム別

13.4.2.アプリカテゴリー別

13.4.3.収益モデル別

13.4.4.エンドユーザー別

13.4.5.国別

14.ヨーロッパ市場分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

14.1.はじめに

14.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析

14.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)予測、2023年~2033年

14.3.1.プラットフォーム別

14.3.2.アプリカテゴリー別

14.3.3.収益モデル別

14.3.4.エンドユーザー別

14.3.5.国別

14.3.5.1.ドイツ

14.3.5.2.イタリア

14.3.5.3.フランス

14.3.5.4.イギリス

14.3.5.5.スペイン

14.3.5.6.ベネルクス

14.3.5.7.ロシア

14.3.5.8.その他のヨーロッパ

14.4.市場魅力度分析

14.4.1.プラットフォーム別

14.4.2.アプリカテゴリー別

14.4.3.収益モデル別

14.4.4.エンドユーザー別

14.4.5.国別

15.南アジア・太平洋市場の分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

15.1.市場紹介

15.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析

15.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)予測、2023年~2033年

15.3.1.プラットフォーム別

15.3.2.アプリカテゴリー別

15.3.3.収益モデル別

15.3.4.エンドユーザー別

15.3.5.国別

15.3.5.1.インド

15.3.5.2.インドネシア

15.3.5.3.マレーシア

15.3.5.4.シンガポール

15.3.5.5.オーストラリア&ニュージーランド

15.3.5.6.その他の南アジア・太平洋地域

15.4.市場魅力度分析

15.4.1.プラットフォーム別

15.4.2.アプリカテゴリー別

15.4.3.収益モデル別

15.4.4.エンドユーザー別

15.4.5.国別

16.東アジア市場の分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

16.1.市場紹介

16.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析

16.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)予測、2023年~2033年

16.3.1.プラットフォーム別

16.3.2.アプリカテゴリー別

16.3.3.収益モデル別

16.3.4.エンドユーザー別

16.3.5.国別

16.3.5.1.中国

16.3.5.2.日本

16.3.5.3.韓国

16.4.市場魅力度分析

16.4.1.プラットフォーム別

16.4.2.アプリカテゴリー別

16.4.3.収益モデル別

16.4.4.エンドユーザー別

16.4.5.国別

17.中東・アフリカ市場分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

17.1.はじめに

17.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析

17.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)予測、2023年~2033年

17.3.1.プラットフォーム別

17.3.2.アプリカテゴリー別

17.3.3.収益モデル別

17.3.4.エンドユーザー別

17.3.5.国別

17.3.5.1.湾岸協力会議加盟国

17.3.5.2.トルコ

17.3.5.3.南アフリカ

17.3.5.4.その他の中東・アフリカ

17.4.市場魅力度分析

17.4.1.プラットフォーム別

17.4.2.アプリカテゴリー別

17.4.3.収益モデル別

17.4.4.エンドユーザー別

17.4.5.国別

18.主要国分析-市場

18.1.アメリカ市場分析

18.1.1.プラットフォーム別

18.1.2.アプリのカテゴリー別

18.1.3.収益モデル別

18.1.4.エンドユーザー別

18.2.カナダ市場分析

18.2.1.プラットフォーム別

18.2.2.アプリカテゴリー別

18.2.3.収益モデル別

18.2.4.エンドユーザー別

18.3.ドイツ市場分析

18.3.1.プラットフォーム別

18.3.2.アプリカテゴリー別

18.3.3.収益モデル別

18.3.4.エンドユーザー別

18.4.イギリス市場分析

18.4.1.プラットフォーム別

18.4.2.アプリカテゴリー別

18.4.3.収益モデル別

18.4.4.エンドユーザー別

18.5.フランス市場分析

18.5.1.プラットフォーム別

18.5.2.アプリカテゴリー別

18.5.3.収益モデル別

18.5.4.エンドユーザー別

18.6.イタリア市場分析

18.6.1.プラットフォーム別

18.6.2.アプリカテゴリー別

18.6.3.収益モデル別

18.6.4.エンドユーザー別

18.7.スペイン市場分析

18.7.1.プラットフォーム別

18.7.2.アプリカテゴリー別

18.7.3.収益モデル別

18.7.4.エンドユーザー別

18.8.ロシア市場分析

18.8.1.プラットフォーム別

18.8.2.アプリカテゴリー別

18.8.3.収益モデル別

18.8.4.エンドユーザー別

18.9.中国市場分析

18.9.1.プラットフォーム別

18.9.2.アプリカテゴリー別

18.9.3.収益モデル別

18.9.4.エンドユーザー別

18.10.日本市場分析

18.10.1.プラットフォーム別

18.10.2.アプリカテゴリー別

18.10.3.収益モデル別

18.10.4.エンドユーザー別

18.11.韓国市場分析

18.11.1.プラットフォーム別

18.11.2.アプリカテゴリー別

18.11.3.収益モデル別

18.11.4.エンドユーザー別

18.12.インド市場分析

18.12.1.プラットフォーム別

18.12.2.アプリカテゴリー別

18.12.3.収益モデル別

18.12.4.エンドユーザー別

18.13.インドネシア市場分析

18.13.1.プラットフォーム別

18.13.2.アプリカテゴリー別

18.13.3.収益モデル別

18.13.4.エンドユーザー別

18.14.マレーシア市場分析

18.14.1.プラットフォーム別

18.14.2.アプリカテゴリー別

18.14.3.収益モデル別

18.14.4.エンドユーザー別

18.15.オーストラリア・ニュージーランド市場分析

18.15.1.プラットフォーム別

18.15.2.アプリカテゴリー別

18.15.3.収益モデル別

18.15.4.エンドユーザー別

18.16.湾岸協力会議諸国の市場分析

18.16.1.プラットフォーム別

18.16.2.アプリカテゴリー別

18.16.3.収益モデル別

18.16.4.エンドユーザー別

18.17.トルコ市場の分析

18.17.1.プラットフォーム別

18.17.2.アプリカテゴリー別

18.17.3.収益モデル別

18.17.4.エンドユーザー別

18.18.北アフリカ市場分析

18.18.1.プラットフォーム別

18.18.2.アプリカテゴリー別

18.18.3.収益モデル別

18.18.4.エンドユーザー別

18.19.南アフリカ市場分析

18.19.1.プラットフォーム別

18.19.2.アプリカテゴリー別

18.19.3.収益モデル別

18.19.4.エンドユーザー別

19.市場構造分析

19.1.企業階層別市場分析

19.2.上位企業の市場シェア分析

19.3.市場プレゼンス分析

20.競合分析

20.1.競合ダッシュボード

20.2.コンペティション・ベンチマーク

20.3.競合の深堀り

20.3.1.エイティブ

20.3.1.1.事業概要

20.3.1.2.ソリューションポートフォリオ

20.3.1.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)

20.3.1.4.主要戦略と展開

20.3.2.マイネットデイリー

20.3.2.1.事業概要

20.3.2.2.ソリューションポートフォリオ

20.3.2.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)

20.3.2.4.主要戦略と展開

20.3.3.マイフィットネスパル

20.3.3.1.事業概要

20.3.3.2.ソリューションポートフォリオ

20.3.3.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)

20.3.3.4.主要戦略と展開

20.3.4.C25K

20.3.4.1.事業概要

20.3.4.2.ソリューションポートフォリオ

20.3.4.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)

20.3.4.4.主要戦略と展開

20.3.5.洋ナシ

20.3.5.1.事業概要

20.3.5.2.ソリューションポートフォリオ

20.3.5.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)

20.3.5.4.主要戦略と展開

20.3.6.フードゥケート

20.3.6.1.事業概要

20.3.6.2.ソリューションポートフォリオ

20.3.6.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)

20.3.6.4.主要戦略と展開

20.3.7.健康賃金

20.3.7.1.事業概要

20.3.7.2.ソリューションポートフォリオ

20.3.7.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)

20.3.7.4.主要戦略と展開

20.3.8.健康的な食事

20.3.8.1.事業概要

20.3.8.2.ソリューションポートフォリオ

20.3.8.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)

20.3.8.4.主要戦略と展開

20.3.9.フロ

20.3.9.1.事業概要

20.3.9.2.ソリューションポートフォリオ

20.3.9.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)

20.3.9.4.主要戦略と展開

20.3.10.フィットルウーマン

20.3.10.1.事業概要

20.3.10.2.ソリューションポートフォリオ

20.3.10.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)

20.3.10.4.主要戦略と展開

20.3.11.サイクル

20.3.11.1.事業概要

20.3.11.2.ソリューションポートフォリオ

20.3.11.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)

20.3.11.4.主要戦略と展開

20.3.12.キンダラー

20.3.12.1.事業概要

20.3.12.2.ソリューションポートフォリオ

20.3.12.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)

20.3.12.4.主要戦略と展開

20.3.13.ニュリックス

20.3.13.1.事業概要

20.3.13.2.ソリューションポートフォリオ

20.3.13.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)

20.3.13.4.主要戦略と展開

20.3.14.ロージー

20.3.14.1.事業概要

20.3.14.2.ソリューションポートフォリオ

20.3.14.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)

20.3.14.4.主要戦略と展開

20.3.15.フェリー

20.3.15.1.事業概要

20.3.15.2.ソリューションポートフォリオ

20.3.15.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)

20.3.15.4.主要戦略と展開

20.3.16.メディセーフ

20.3.16.1.事業概要

20.3.16.2.ソリューションポートフォリオ

20.3.16.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)

20.3.16.4.主要戦略と展開

20.3.17.ドーズキャスト

20.3.17.1.事業概要

20.3.17.2.ソリューションポートフォリオ

20.3.17.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)

20.3.17.4.主要戦略と展開

20.3.18.ペインスケール

20.3.18.1.事業概要

20.3.18.2.ソリューションポートフォリオ

20.3.18.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)

20.3.18.4.主要戦略と展開

20.3.19.サイファーヘルス

20.3.19.1.事業概要

20.3.19.2.ソリューションポートフォリオ

20.3.19.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)

20.3.19.4.主要戦略と展開

21.前提条件と略語

22.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Digital Health Tracking Apps Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Digital Health Tracking Apps offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Platform:

• Android-based Health Apps
• iOS-based Health Apps

By App Category:

• Fitness Management
• Nutrition & Diet
• Menstrual Tracking
• Fertility Tracking
• Sexual Self Care
• Mental Health
• Remote Patient Monitoring
• Chronic Disease Monitoring
• Medication Reminder
• Others

By Revenue Model:

• Subscription Model
• In-app Purchase (Freemium)
• One Time Purchase

By End User:

• Men
• Women

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia & Pacific
• Middle East & Africa

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Digital Health Tracking Apps Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Digital Health Tracking Apps Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Digital Health Tracking Apps Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Platform processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Digital Health Tracking Apps Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (US$ 13,943.7 million) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 15,904.1 million) and volume (15.6%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Digital Health Tracking Apps Market - Pricing Analysis

Based on By Platform, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Digital Health Tracking Apps Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Platform

Based on By Platform, Digital Health Tracking Apps Market is segmented into Android-based Health Apps, iOS-based Health Apps. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Platform.

Chapter 06 - Global Digital Health Tracking Apps Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By App Category

Based on By App Category, Digital Health Tracking Apps Market is segmented into Fitness Management, Nutrition & Diet, Menstrual Tracking, Fertility Tracking, Sexual Self Care, Mental Health, Remote Patient Monitoring, Chronic Disease Monitoring, Medication Reminder, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By App Category. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By App Category.

Chapter 07 - Global Digital Health Tracking Apps Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Revenue Model

Based on By Revenue Model, Digital Health Tracking Apps Market is segmented into Subscription Model, In-app Purchase (Freemium), One Time Purchase. This section also offers market attractiveness analysis based on By Revenue Model. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Revenue Model.

Chapter 08 - Global Digital Health Tracking Apps Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By End User

Based on By End User, Digital Health Tracking Apps Market is segmented into Men, Women. This section also offers market attractiveness analysis based on By End User. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End User.

Chapter 09 - Digital Health Tracking Apps Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Digital Health Tracking Apps Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia & Pacific, Middle East & Africa. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 10 - North America Digital Health Tracking Apps Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 11 - Latin America Digital Health Tracking Apps Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Digital Health Tracking Apps Market in the Latin America region.

Chapter 12 - Europe Digital Health Tracking Apps Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Digital Health Tracking Apps Market in the regional market.

Chapter 13 - East Asia Digital Health Tracking Apps Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Digital Health Tracking Apps Market in the regional market.

Chapter 14 - South Asia Digital Health Tracking Apps Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Digital Health Tracking Apps Market in the regional market.

Chapter 15 - Middle East and Africa Digital Health Tracking Apps Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Digital Health Tracking Apps Market in the regional market.

Chapter 16 - Key Countries Digital Health Tracking Apps Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Digital Health Tracking Apps Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 17 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 18 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Platform portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Eative, MyNetDiary, MyFitnessPal, C25K, Pear, Fooducate, HealthyWage, Healthy Diet, Flo, FitrWoman, Cycles, Kindara, Nurx, Rosy, Ferly, MediSafe, Dosecast, PainScale, CipherHealth.

Chapter 19 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 20 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Digital Health Tracking Apps Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary | Digital Health Tracking Apps Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand Side Trends

1.3. Supply Side Trends

1.4. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Key Market Trends

3.1. Key Trends Impacting the Market

3.2. Product Innovation / Development Trends

4. Pricing Analysis

4.1. Pricing Analysis, By Digital Health Tracking Apps

4.1.1. Subscription Pricing Analysis

4.1.2. Perpetual Licensing

4.2. Average Pricing Analysis Benchmark

5. Global Market Demand (Value in US$ million) Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

5.1. Historical Market Value (US$ million) Analysis, 2018 to 2022

5.2. Current and Future Market Value (US$ million) Projections, 2023 to 2033

5.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

5.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

6. Market Background

6.1. Macro-Economic Factors

6.2. Forecast Factors - Relevance & Impact

6.3. Value Chain

6.4. COVID-19 Crisis – Impact Assessment

6.4.1. Current Statistics

6.4.2. Short-Mid-Long Term Outlook

6.4.3. Likely Rebound

6.5. Market Dynamics

6.5.1. Drivers

6.5.2. Restraints

6.5.3. Opportunities

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Platform

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size (US$ million) Analysis By Platform, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size (US$ million) Analysis and Forecast By Platform, 2023 to 2033

7.3.1. Android-based Health App

7.3.2. iOS-based Health App

7.4. Market Attractiveness Analysis By Platform

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By App Category

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size (US$ million) Analysis By App Category, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size (US$ million) Analysis and Forecast By App Category, 2023 to 2033

8.3.1. Fitness Management

8.3.2. Nutrition & Diet

8.3.3. Menstrual Tracking

8.3.4. Fertility Tracking

8.3.5. Sexual Self Care

8.3.6. Mental Health

8.3.7. Remote Patient Monitoring

8.3.8. Chronic Disease Monitoring

8.3.9. Medication Reminder

8.3.10. Others

8.4. Market Attractiveness Analysis By App Category

9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Revenue Model

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size (US$ million) Analysis By Revenue Model, 2018 to 2022

9.3. Current and Future Market Size (US$ million) Analysis and Forecast By Revenue Model, 2023 to 2033

9.3.1. Subscription Model

9.3.2. In-app Purchase (Freemium)

9.3.3. One Time Purchase

9.4. Market Attractiveness Analysis By Revenue Model

10. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End User

10.1. Introduction / Key Findings

10.2. Historical Market Size (US$ million) Analysis By End User, 2018 – 2022

10.3. Current and Future Market Size (US$ million) Analysis and Forecast By End User, 2023 – 2033

10.3.1. Men

10.3.2. Women

10.4. Market Attractiveness Analysis By End User

11. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Region

11.1. Introduction / Key Findings

11.2. Historical Market Size (US$ million) Analysis By Region, 2018 to 2022

11.3. Current and Future Market Size (US$ million) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

11.3.1. North America

11.3.2. Latin America

11.3.3. Europe

11.3.4. East Asia

11.3.5. South Asia Pacific

11.3.6. Middle East and Africa

11.4. Market Attractiveness Analysis By Region

12. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

12.1. Introduction

12.2. Historical Market Size (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.3. Current and Future Market Size (US$ million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.3.1. By Platform

12.3.2. By App Category

12.3.3. By Revenue Model

12.3.4. By End User

12.3.5. By Country

12.3.5.1. United States

12.3.5.2. Canada

12.4. Market Attractiveness Analysis

12.4.1. By Platform

12.4.2. By App Category

12.4.3. By Revenue Model

12.4.4. By End User

12.4.5. By Country

12.5. Market Trends

12.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

13. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

13.1. Introduction

13.2. Historical Market Size (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.3. Current and Future Market Size (US$ million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.3.1. By Platform

13.3.2. By App Category

13.3.3. By Revenue Model

13.3.4. By End User

13.3.5. By Country

13.3.5.1. Brazil

13.3.5.2. Mexico

13.3.5.3. Rest of Latin America

13.4. Market Attractiveness Analysis

13.4.1. By Platform

13.4.2. By App Category

13.4.3. By Revenue Model

13.4.4. By End User

13.4.5. By Country

14. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

14.1. Introduction

14.2. Historical Market Size (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.3. Current and Future Market Size (US$ million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.3.1. By Platform

14.3.2. By App Category

14.3.3. By Revenue Model

14.3.4. By End User

14.3.5. By Country

14.3.5.1. Germany

14.3.5.2. Italy

14.3.5.3. France

14.3.5.4. United Kingdom

14.3.5.5. Spain

14.3.5.6. BENELUX

14.3.5.7. Russia

14.3.5.8. Rest of Europe

14.4. Market Attractiveness Analysis

14.4.1. By Platform

14.4.2. By App Category

14.4.3. By Revenue Model

14.4.4. By End User

14.4.5. By Country

15. South Asia & Pacific Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

15.1. Introduction

15.2. Historical Market Size (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.3. Current and Future Market Size (US$ million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.3.1. By Platform

15.3.2. By App Category

15.3.3. By Revenue Model

15.3.4. By End User

15.3.5. By Country

15.3.5.1. India

15.3.5.2. Indonesia

15.3.5.3. Malaysia

15.3.5.4. Singapore

15.3.5.5. Australia & New Zealand

15.3.5.6. Rest of South Asia and Pacific

15.4. Market Attractiveness Analysis

15.4.1. By Platform

15.4.2. By App Category

15.4.3. By Revenue Model

15.4.4. By End User

15.4.5. By Country

16. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

16.1. Introduction

16.2. Historical Market Size (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

16.3. Current and Future Market Size (US$ million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.3.1. By Platform

16.3.2. By App Category

16.3.3. By Revenue Model

16.3.4. By End User

16.3.5. By Country

16.3.5.1. China

16.3.5.2. Japan

16.3.5.3. South Korea

16.4. Market Attractiveness Analysis

16.4.1. By Platform

16.4.2. By App Category

16.4.3. By Revenue Model

16.4.4. By End User

16.4.5. By Country

17. Middle East and Africa Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

17.1. Introduction

17.2. Historical Market Size (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

17.3. Current and Future Market Size (US$ million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

17.3.1. By Platform

17.3.2. By App Category

17.3.3. By Revenue Model

17.3.4. By End User

17.3.5. By Country

17.3.5.1. Gulf Cooperation Council Countries

17.3.5.2. Türkiye

17.3.5.3. South Africa

17.3.5.4. Rest of Middle East and Africa

17.4. Market Attractiveness Analysis

17.4.1. By Platform

17.4.2. By App Category

17.4.3. By Revenue Model

17.4.4. By End User

17.4.5. By Country

18. Key Countries Analysis- Market

18.1. United States Market Analysis

18.1.1. By Platform

18.1.2. By App Category

18.1.3. By Revenue Model

18.1.4. By End User

18.2. Canada Market Analysis

18.2.1. By Platform

18.2.2. By App Category

18.2.3. By Revenue Model

18.2.4. By End User

18.3. Germany Market Analysis

18.3.1. By Platform

18.3.2. By App Category

18.3.3. By Revenue Model

18.3.4. By End User

18.4. United Kingdom Market Analysis

18.4.1. By Platform

18.4.2. By App Category

18.4.3. By Revenue Model

18.4.4. By End User

18.5. France Market Analysis

18.5.1. By Platform

18.5.2. By App Category

18.5.3. By Revenue Model

18.5.4. By End User

18.6. Italy Market Analysis

18.6.1. By Platform

18.6.2. By App Category

18.6.3. By Revenue Model

18.6.4. By End User

18.7. Spain Market Analysis

18.7.1. By Platform

18.7.2. By App Category

18.7.3. By Revenue Model

18.7.4. By End User

18.8. Russia Market Analysis

18.8.1. By Platform

18.8.2. By App Category

18.8.3. By Revenue Model

18.8.4. By End User

18.9. China Market Analysis

18.9.1. By Platform

18.9.2. By App Category

18.9.3. By Revenue Model

18.9.4. By End User

18.10. Japan Market Analysis

18.10.1. By Platform

18.10.2. By App Category

18.10.3. By Revenue Model

18.10.4. By End User

18.11. South Korea Market Analysis

18.11.1. By Platform

18.11.2. By App Category

18.11.3. By Revenue Model

18.11.4. By End User

18.12. India Market Analysis

18.12.1. By Platform

18.12.2. By App Category

18.12.3. By Revenue Model

18.12.4. By End User

18.13. Indonesia Market Analysis

18.13.1. By Platform

18.13.2. By App Category

18.13.3. By Revenue Model

18.13.4. By End User

18.14. Malaysia Market Analysis

18.14.1. By Platform

18.14.2. By App Category

18.14.3. By Revenue Model

18.14.4. By End User

18.15. Australia & New Zealand Market Analysis

18.15.1. By Platform

18.15.2. By App Category

18.15.3. By Revenue Model

18.15.4. By End User

18.16. Gulf Cooperation Council Countries Market Analysis

18.16.1. By Platform

18.16.2. By App Category

18.16.3. By Revenue Model

18.16.4. By End User

18.17. Türkiye Market Analysis

18.17.1. By Platform

18.17.2. By App Category

18.17.3. By Revenue Model

18.17.4. By End User

18.18. Northern Africa Market Analysis

18.18.1. By Platform

18.18.2. By App Category

18.18.3. By Revenue Model

18.18.4. By End User

18.19. South Africa Market Analysis

18.19.1. By Platform

18.19.2. By App Category

18.19.3. By Revenue Model

18.19.4. By End User

19. Market Structure Analysis

19.1. Market Analysis by Tier of Companies

19.2. Market Share Analysis of Top Players

19.3. Market Presence Analysis

20. Competition Analysis

20.1. Competition Dashboard

20.2. Competition Benchmarking

20.3. Competition Deep Dive

20.3.1. Eative

20.3.1.1. Business Overview

20.3.1.2. Solution Portfolio

20.3.1.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)

20.3.1.4. Key Strategy & Developments

20.3.2. MyNetDairy

20.3.2.1. Business Overview

20.3.2.2. Solution Portfolio

20.3.2.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)

20.3.2.4. Key Strategy & Developments

20.3.3. MyFitnessPal

20.3.3.1. Business Overview

20.3.3.2. Solution Portfolio

20.3.3.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)

20.3.3.4. Key Strategy & Developments

20.3.4. C25K

20.3.4.1. Business Overview

20.3.4.2. Solution Portfolio

20.3.4.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)

20.3.4.4. Key Strategy & Developments

20.3.5. Pear

20.3.5.1. Business Overview

20.3.5.2. Solution Portfolio

20.3.5.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)

20.3.5.4. Key Strategy & Developments

20.3.6. Fooducate

20.3.6.1. Business Overview

20.3.6.2. Solution Portfolio

20.3.6.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)

20.3.6.4. Key Strategy & Development

20.3.7. HealthyWage

20.3.7.1. Business Overview

20.3.7.2. Solution Portfolio

20.3.7.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)

20.3.7.4. Key Strategy & Developments

20.3.8. Healthy Diet

20.3.8.1. Business Overview

20.3.8.2. Solution Portfolio

20.3.8.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)

20.3.8.4. Key Strategy & Developments

20.3.9. Flo

20.3.9.1. Business Overview

20.3.9.2. Solution Portfolio

20.3.9.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)

20.3.9.4. Key Strategy & Developments

20.3.10. FitrWoman

20.3.10.1. Business Overview

20.3.10.2. Solution Portfolio

20.3.10.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)

20.3.10.4. Key Strategy & Developments

20.3.11. Cycles

20.3.11.1. Business Overview

20.3.11.2. Solution Portfolio

20.3.11.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)

20.3.11.4. Key Strategy & Developments

20.3.12. Kindara

20.3.12.1. Business Overview

20.3.12.2. Solution Portfolio

20.3.12.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)

20.3.12.4. Key Strategy & Developments

20.3.13. Nurx

20.3.13.1. Business Overview

20.3.13.2. Solution Portfolio

20.3.13.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)

20.3.13.4. Key Strategy & Developments

20.3.14. Rosy

20.3.14.1. Business Overview

20.3.14.2. Solution Portfolio

20.3.14.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)

20.3.14.4. Key Strategy & Developments

20.3.15. Ferly

20.3.15.1. Business Overview

20.3.15.2. Solution Portfolio

20.3.15.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)

20.3.15.4. Key Strategy & Developments

20.3.16. MediSafe

20.3.16.1. Business Overview

20.3.16.2. Solution Portfolio

20.3.16.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)

20.3.16.4. Key Strategy & Developments

20.3.17. Dosecast

20.3.17.1. Business Overview

20.3.17.2. Solution Portfolio

20.3.17.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)

20.3.17.4. Key Strategy & Developments

20.3.18. PainScale

20.3.18.1. Business Overview

20.3.18.2. Solution Portfolio

20.3.18.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)

20.3.18.4. Key Strategy & Developments

20.3.19. CipherHealth

20.3.19.1. Business Overview

20.3.19.2. Solution Portfolio

20.3.19.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)

20.3.19.4. Key Strategy & Developments

21. Assumptions and Acronyms Used

22. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD(digital health)の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/19 10:26

155.94 円

162.31 円

199.02 円

ページTOPに戻る