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PBX:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行したPBXに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場... もっと見る

 

 

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サマリー

PBX:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行したPBXに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

PBXTタイプ別

- オンプレミスPBX
- クラウドベースPBX(ホスティング型PBX)
- ハイブリッドPBX(従来型PBX + VoIP)

ソリューション別

- PBXデバイス
- PBXソフトウェア
- サービス別

企業規模別

- 小規模オフィス(従業員1~9名)
- 小企業(従業員10~99名)
- 中堅企業(従業員100~499人)
- 大企業(従業員500~999人)
- 超大企業(従業員1,000人以上)

産業別

- 金融
- 製造・資源
- 流通・サービス
- サービス
- 公共部門
- インフラ


地域別

- 北米
- ラテンアメリカ
- 欧州
- 南アジア・太平洋
- 東アジア
- 中東&アフリカ(MEA)

チャプター

エグゼクティブサマリー

PBXのエグゼクティブサマリーには、世界市場の見通し、需要サイドの動向、供給サイドの動向のほか、PBXに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、PBXの基本情報を理解するのに役立つ、PBXの詳細なセグメンテーションと定義をご覧いただけます。またこの章では、PBXレポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ、市場スコープ、分類法、および制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、PBXタイプ別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を掲載しています。また、マクロ経済要因の詳細分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易普及率、消費者物価指数などのトピックを取り上げています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界のPBX需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(22,818.9百万米ドル)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(104,627.0百万米ドル)および数量(11.3%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいている。

第04章 世界のPBX - 価格分析

PBXタイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 世界のPBXの分析 2018-2022年および予測 2023-2033年 PBXタイプ別

PBXタイプ別に、PBXはオンプレミスPBX、クラウドベースPBX(ホスト型PBX)、ハイブリッドPBX(従来型PBX+VoIP)に区分される。また、上記のPBXタイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第06章 世界のPBX分析2018-2022年および予測2023-2033年(ソリューション別

ソリューション別に、PBXはPBXデバイス、PBXソフトウェア、サービスに区分される。また、ソリューション別市場魅力度分析も掲載しています。また、上記のソリューション別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 世界のPBX分析 2018-2022年および予測 2023-2033年 企業規模別

企業規模別に、PBXは小規模オフィス(従業員1~9人)、小規模企業(従業員10~99人)、中規模企業(従業員100~499人)、大規模企業(従業員500~999人)、超大規模企業(従業員1,000人以上)に区分されます。本セクションでは、企業規模別の市場魅力度分析も提供しています。また、上記の企業規模別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 世界のPBX分析2018-2022年および予測2023-2033年(産業別

産業別に、PBXは金融、製造・資源、流通サービス、サービス、公共セクター、インフラに区分される。また、上記の「産業別」の金額予測と前年比成長率比較も提供する。


第09章 PBXの地域別分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

地域別に、PBXは北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分されます。本セクションでは、地域別の市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「地域別」すべての価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第10章 北米PBXの分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域におけるPBXの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。読者は、北米地域の異なるセグメントと国に基づく地域動向、規制、市場成長も見つけることができます。

第11章 ラテンアメリカのPBX分析 2018-2022年と予測 2023-2033

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域におけるPBXの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域におけるPBXの成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第12章 欧州PBXの分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域におけるPBXの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるPBXの成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 東アジアのPBX分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域におけるPBXの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるPBXの成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 南アジアPBXの分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジアを含む国別評価とともに、南アジア地域におけるPBXの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるPBXの成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 中東とアフリカのPBX分析 2018-2022年と予測 2023-2033

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEAを含む国別評価とともに、MEA地域におけるPBXの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるPBXの成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第16章 主要国PBX分析2018-2022年および予測2023-2033年

この章では、世界の主要国でPBXがどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供します。

第17章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析(2022E)、トッププレーヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキングマトリックスを掲載しています。

第18章 競争の深堀り(暫定リスト)

この章では、企業概要、企業のPBXタイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、戦略概要などを掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレーヤーは、Cisco System、Poly、Panasonic、Avaya、東芝、NEC、RingCentral, Inc.、Nextiva、Zoom、CallHippo、Dialpad、Vonage、XO Communications (Verizon) 、8x8 Inc.、Atlantech、Mitel Networks、GoToConnect、Five9、Phone.comなどである。

第19章 前提条件と略語

この章では、PBX レポートに含まれる情報と統計のベースとなる略語と仮定のリストを示します。

第20章 調査方法

本章では、PBXに関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について、読者の理解を助ける。


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目次

1.エグゼクティブ・サマリー
2.市場概要
3.主な市場動向
4.価格分析
4.1.価格分析(市場別
4.2.平均価格分析ベンチマーク
5.世界市場の需要(金額単位:US$ Million)分析、2018年~2022年および予測、2023年~2033年
6.市場背景
7.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、タイプ別
7.1.オンプレミスPBX
7.2.クラウドベース(ホスト型PBX)
7.3.ハイブリッド(従来型+VoIP)
8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:ソリューション別
8.1.デバイス
8.1.1.サーバー
8.1.2.VoIPゲートウェイ
8.1.3.VoIP電話システム
8.2.ソフトウェア
8.3.サービス
8.3.1.IP電話サービス
8.3.2.ユニファイド・コミュニケーション・サービス
8.3.3.技術コンサルティング
8.3.4.サポートとメンテナンス
9.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:企業規模別
9.1.小規模オフィス(従業員1~9人)
9.2.小規模企業(従業員10~99人)
9.3.中堅企業(従業員100人以上499人以下)
9.4.大企業(従業員500人以上999人以下)
9.5.超大企業(従業員1,000人以上)
10.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:産業別
10.1.金融
10.1.1.銀行業
10.1.2.保険
10.1.3.投資/証券
10.2.製造・資源
10.2.1.個別製造業
10.2.2.プロセス製造
10.2.3.資源産業
10.2.4.農業
10.3.流通サービス
10.3.1.小売
10.3.2.卸売
10.3.3.輸送/物流サービス
10.3.4.倉庫保管
10.3.5.海運業
10.4.サービス
10.4.1.IT/専門サービス
10.4.2.消費者・個人向けサービス
10.4.3.メディア、エンターテインメント、出版
10.4.4.旅行・ホスピタリティ
10.4.5.法律サービス
10.5.公共部門
10.5.1.政府(州/中央)
10.5.2.教育機関
10.5.3.医療
10.5.4.航空宇宙・防衛
10.5.5.非営利団体
10.6.インフラストラクチャー
10.6.1.電気通信
10.6.2.エネルギー・公益事業
10.6.3.建築・建設
10.7.産業別市場魅力度分析
11.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別
11.1.北米
11.2.中南米
11.3.ヨーロッパ
11.4.東アジア
11.5.南アジア太平洋
11.6.中東・アフリカ
12.北米市場の分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年
13.中南米市場の分析 2018〜2022年と予測 2023〜2033年
14.ヨーロッパ市場の分析 2018〜2022年と2023〜2033年の予測
15.南アジア・太平洋市場の分析 2018〜2022年と2023〜2033年の予測
16.東アジア市場の分析 2018〜2022年と2023〜2033年の予測
17.中東・アフリカ市場の分析 2018〜2022年と2023〜2033年の予測
18.主要国分析-市場
19.市場構造分析
20.競争分析
20.1.シスコシステム
20.2.ポリ
20.3.パナソニック
20.4.アバヤ
20.5.東芝
20.6.日本電気株式会社
20.7.リングセントラル
20.8.ネクスティバ
20.9.ズーム
20.10.コールヒッポ
20.11.ボネージ
20.12.ダイヤルパッド
20.13.XOコミュニケーションズ(ベライゾン)
20.14.8x8 Inc.
20.15.アランテック
20.16.ミテルネットワークス
20.17.GoToConnect
20.18.ファイブナイン
20.19.フォンコム
21.前提条件と略語
22.調査方法

 

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Summary

PBX: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on PBX offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By PBXType:

• On-premises PBX
• Cloud-Based PBX (Hosted PBX)
• Hybrid PBX (Traditional PBX + VoIP)

By Solution:

• PBX Devices
• PBX Software
• Services

By Enterprise Size:

• Small Offices (1 to 9 employees)
• Small Enterprises (10 to 99 employees)
• Medium-sized Enterprises (100 to 499 employees)
• Large Enterprises (500 to 999 employees)
• Very Large Enterprises (1,000+ employees)

By Industry:

• Finance
• Manufacturing and Resources
• Distribution Services
• Services
• Public Sector
• Infrastructure


By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia & Pacific
• East Asia
• The Middle East & Africa (MEA)

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the PBX includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of PBX.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the PBX in this chapter, which will help to understand basic information about PBX. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of PBX report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By PBX Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global PBX Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (USD 22,818.9 million) analysis (2018-2022) and current and future market value (USD 104,627.0 million) and volume (11.3%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global PBX - Pricing Analysis

Based on By PBX Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global PBX Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By PBX Type

Based on By PBX Type, PBX is segmented into On-premises PBX, Cloud-Based PBX (Hosted PBX), Hybrid PBX (Traditional PBX + VoIP). Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By PBX Type.

Chapter 06 - Global PBX Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Solution

Based on By Solution, PBX is segmented into PBX Devices, PBX Software, Services. This section also offers market attractiveness analysis based on By Solution. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Solution.

Chapter 07 - Global PBX Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Enterprise Size

Based on By Enterprise Size, PBX is segmented into Small Offices (1 to 9 employees), Small Enterprises (10 to 99 employees), Medium-sized Enterprises (100 to 499 employees), Large Enterprises (500 to 999 employees), Very Large Enterprises (1,000+ employees). This section also offers market attractiveness analysis based on By Enterprise Size. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Enterprise Size.

Chapter 08 - Global PBX Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Industry

Based on By Industry, PBX is segmented into Finance, Manufacturing and Resources, Distribution Services, Services, Public Sector, Infrastructure. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Industry.


Chapter 09 - PBX Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, PBX is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 10 - North America PBX Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the PBX in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 11 - Latin America PBX Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of PBX in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the PBX in the Latin America region.

Chapter 12 - Europe PBX Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of PBX in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the PBX in the regional market.

Chapter 13 - East Asia PBX Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of PBX in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the PBX in the regional market.

Chapter 14 - South Asia PBX Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of PBX in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the PBX in the regional market.

Chapter 15 - Middle East and Africa PBX Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of PBX in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the PBX in the regional market.

Chapter 16 - Key Countries PBX Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the PBX is expected to grow in major countries globally.

Chapter 17 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 18 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By PBX Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Cisco System; Poly; Panasonic; Avaya; Toshiba; NEC Corporation; RingCentral, Inc.; Nextiva; Zoom; CallHippo; Dialpad; Vonage; XO Communications (Verizon); 8x8 Inc.; Atlantech; Mitel Networks; GoToConnect; Five9; Phone.com

Chapter 19 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the PBX report.

Chapter 20 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on PBX.



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Table of Contents

1. Executive Summary
2. Market Overview
3. Key Market Trends
4. Pricing Analysis
4.1. Pricing Analysis, By Market
4.2. Average Pricing Analysis Benchmark
5. Global Market Demand (in Value in US$ Million) Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033
6. Market Background
7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Type
7.1. On-Premises PBX
7.2. Cloud-based (Hosted PBX)
7.3. Hybrid (Traditional + VoIP)
8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Solution
8.1. Devices
8.1.1. Servers
8.1.2. VoIP Gateways
8.1.3. VoIP Phone Systems
8.2. Software
8.3. Services
8.3.1. IP Telephony Services
8.3.2. Unified Communication Services
8.3.3. Technology Consulting
8.3.4. Support and Maintenance
9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Enterprise Size
9.1. Small Offices (1 to 9 employees)
9.2. Small Enterprises (10 to 99 employees)
9.3. Medium-sized Enterprises (100 to 499 employees)
9.4. Large Enterprises (500 to 999 employees)
9.5. Very Large Enterprises (1,000+ employees)
10. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Industry
10.1. Finance
10.1.1. Banking
10.1.2. Insurance
10.1.3. Investment/Securities
10.2. Manufacturing and Resources
10.2.1. Discrete Manufacturing
10.2.2. Process Manufacturing
10.2.3. Resource Industries
10.2.4. Agriculture
10.3. Distribution Services
10.3.1. Retail
10.3.2. Wholesales
10.3.3. Transportation / Logistics Services
10.3.4. Warehousing & Storage
10.3.5. Shipping
10.4. Services
10.4.1. IT/Professional Services
10.4.2. Consumer and Personal Services
10.4.3. Media, Entertainment & Publishing
10.4.4. Travel & Hospitality
10.4.5. Legal Services
10.5. Public Sector
10.5.1. Government (State/Central)
10.5.2. Education
10.5.3. Healthcare
10.5.4. Aerospace & Defence
10.5.5. Non-Profit
10.6. Infrastructure
10.6.1. Telecommunication
10.6.2. Energy & Utilities
10.6.3. Building & Construction
10.7. Market Attractiveness Analysis By Industry
11. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region
11.1. North America
11.2. Latin America
11.3. Europe
11.4. East Asia
11.5. South Asia Pacific
11.6. Middle East and Africa
12. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
13. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
14. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
15. South Asia & Pacific Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
16. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
17. Middle East and Africa Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
18. Key Countries Analysis- Market
19. Market Structure Analysis
20. Competition Analysis
20.1. Cisco System
20.2. Poly
20.3. Panasonic
20.4. Avaya
20.5. Toshiba
20.6. NEC Corporation
20.7. RingCentral, Inc.
20.8. Nextiva
20.9. Zoom
20.10. CallHippo
20.11. Vonage
20.12. Dialpad
20.13. XO Communications (Verizon)
20.14. 8x8 Inc.
20.15. Atlantech
20.16. Mitel Networks
20.17. GoToConnect
20.18. Five9
20.19. Phone.com
21. Assumptions and Acronyms Used
22. Research Methodology

 

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2025/04/11 10:26

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