世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

意思決定管理市場規模、シェア、分析:コンポーネント別(ソフトウェア、サービス)、展開タイプ別(オンプレミス、クラウド)、機能別(信用リスク管理、回収管理、顧客経験管理、不正検出管理、価格最適化、その他)、エンドユーザー産業別(BFSI、IT・通信、小売・Eコマース、ヘルスケア、製造、エネルギー・公益事業、政府、自動車、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他)、地域別予測 2024-2034


Decision Management Market Size, Share, and Analysis, By Component (Software and Services), By Deployment Type (On-premise and Cloud), By Function (Credit risk management, Collection management, Customer experience management, Fraud detection management, Pricing Optimization, and Others), By End-User Industry (BFSI, IT and Telecom, Retail and E-commerce, Healthcare, Manufacturing, Energy and Utilities, Government, Automotive, and Others), and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of the World) And Regional Forecast 2024-2034

意思決定管理市場規模、シェア、分析:コンポーネント別(ソフトウェア、サービス)、展開タイプ別(オンプレミス、クラウド)、機能別(信用リスク管理、回収管理、顧客経験管理、不正検出管理、価格最適化、そ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2024年8月30日 US$4,950
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
498 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

意思決定管理市場規模、シェア、分析:コンポーネント別(ソフトウェア、サービス)、展開タイプ別(オンプレミス、クラウド)、機能別(信用リスク管理、回収管理、顧客経験管理、不正検出管理、価格最適化、その他)、エンドユーザー産業別(BFSI、IT・通信、小売・Eコマース、ヘルスケア、製造、エネルギー・公益事業、政府、自動車、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他)、地域別予測 2024-2034

製品概要
意思決定管理市場は、予測期間(2024-2034年)に年平均成長率19.3%で成長すると予測され、2023年の市場規模は78億米ドル、2034年には396億米ドルに達すると予測される。
意思決定管理は、組織内で意思決定を作成、最適化、実行するための体系的なアプローチである。データ分析とビジネス原則を組み合わせ、複数の業務における意思決定を改善する。このアプローチは、テクノロジー、データ分析、人間の専門知識を活用することで、意思決定プロセスの一貫性と効率性を高めることを目的としている。その主な目的は、複雑な意思決定を管理可能な要素に分解することで簡素化することである。意思決定モデル、アルゴリズム、および予測分析は、意思決定管理システムで頻繁に使用され、繰り返し行われる意思決定を自動化する。さらに、意思決定管理は、情報に基づいたタイムリーな意思決定を促進し、ビジネス・パフォーマンスの向上につながる。

市場ハイライト
意思決定管理市場は、予測期間中(2024~2034年)に年平均成長率19.3%で成長し、市場規模は2034年までに396億米ドルに達すると予測される。この成長の原動力となっているのは、業界全体でデジタル化が進み、円滑で信頼性の高い意思決定業務に対する需要が高まっていることである。組織は、リソース配分の改善、顧客とのインタラクションの強化、業務の柔軟性向上のために意思決定管理ソリューションを採用している。意思決定管理システムにAIや機械学習機能を組み込むことで、高度で予測的な意思決定が可能になる。さらに、クラウドベースのサービスは、その拡張性とリモートアクセスが人気を集めている。市場の拡大は、意思決定支援システムに対する需要の急増と、データ主導の意思決定の価値を認識する産業界が迅速に採用する規制遵守の必要性によってさらに促進される。

意思決定管理市場のセグメント
- コンポーネント別
o ソフトウェア
o サービス
- 展開タイプ別
o オンプレミス
o クラウド
- 機能別
o 信用リスク管理
o 回収管理
o カスタマー・エクスペリエンス管理
o 不正検知管理
o プライシング最適化
o その他
- エンドユーザー産業別
o BFSI
o ITおよび電気通信
o 小売・Eコマース
o ヘルスケア
o 製造業
o エネルギーおよび公益事業
o 政府
o 自動車
o その他

市場ダイナミクス
成長の原動力
インフラ整備の進展が業界拡大を後押し
運用効率重視の高まりが市場成長を促進
阻害要因
データの整合性と品質の課題が市場拡大を制限する可能性

主要プレイヤー
- IBMコーポレーション
- SAS Institute Inc.
- オラクル
- SAP SE
- FICO (フェア・アイザック・コーポレーション)
- TIBCO Software Inc.
- ペガシステムズ
- エクスペリアン インフォメーション ソリューションズ
- オープンテキスト株式会社
- サピエンス・インターナショナル・コーポレーション
- レッドハット(IBM傘下)
- ソフトウェアAG
- アクティコGmbH
- スパークリングロジック社
- エクイファックス・インク
- その他の著名なプレーヤー(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の開発、地域プレゼンス、SWOT分析)

研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に以下のように区分されます:
- 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ
- 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域
- ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域
- アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域
- 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域

本レポートを購入する理由
- 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析
- 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供
- 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示
- 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析
- 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況
- 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール
- 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望
- ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析
- バリューチェーンによる市場洞察の提供
- 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会
- 販売後3ヶ月間のアナリストサポート


ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.地域別市場シェア
1.2.事業動向
1.3.意思決定管理市場COVID-19の発生
1.4.地域別動向
1.5.セグメント別スナップショット
2.調査方法
2.1.調査目的
2.2.研究アプローチ
2.3.データ収集と調査方法
2.4.一次調査
2.5.二次調査
2.5.1.有料情報源
2.5.2.公的情報源
2.6.市場規模の推定とデータの三角測量
3.市場の特徴
3.1.市場の定義
3.2.意思決定管理市場COVID-19の影響
3.3.主要セグメント
3.4.主な展開
3.5.関連業界データ
4.意思決定管理市場 - 産業洞察
4.1.産業区分
4.2.COVID-19による世界経済の概要
4.3.業界エコシステム チャネル分析
4.4.イノベーションと持続可能性
5.マクロ経済指標
6.最近の動向
7.市場ダイナミクス
7.1.序論
7.2.成長ドライバー
7.3.市場機会
7.4.市場の阻害要因
7.5.市場動向
8.リスク分析
9.市場分析
9.1.ポーターズファイブフォース
9.2.PEST分析
9.2.1.政治的要因
9.2.2.経済
9.2.3.社会
9.2.4.技術
10.意思決定管理市場
10.1.概要
10.2.過去分析(2019年~2022年)
10.2.1.市場規模、前年比成長率(%)、市場予測
11.意思決定管理の市場規模・予測 2024A-2034F
11.1.概要
11.2.主な調査結果
11.3.市場セグメンテーション
11.3.1.コンポーネント別
11.3.1.1.ソフトウェア
11.3.1.1.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.1.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.1.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.1.2.サービス
11.3.1.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.1.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.1.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.展開タイプ別
11.3.2.1.オンプレミス
11.3.2.1.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.2.クラウド
11.3.2.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.機能別
11.3.3.1.信用リスク管理
11.3.3.1.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.3.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.2.コレクション管理
11.3.3.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.3.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.3.カスタマー・エクスペリエンス・マネジメント
11.3.3.3.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.3.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.3.3.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.4.価格最適化
11.3.3.4.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.4.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.3.4.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.5.不正検知管理
11.3.3.5.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.5.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.3.5.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.6.その他
11.3.3.6.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.6.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.3.6.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.6.4.
11.3.4.エンドユーザー別
11.3.4.1.BFSI
11.3.4.1.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.2.IT・通信
11.3.4.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.3.小売・電子商取引
11.3.4.3.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.3.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.3.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.4.ヘルスケア
11.3.4.4.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.4.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.4.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.5.製造業
11.3.4.5.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.5.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.5.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.6.エネルギー・公益事業
11.3.4.6.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.6.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.6.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.7.政府
11.3.4.7.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.7.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.7.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.8.自動車
11.3.4.8.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.8.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.8.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.8.4.
11.3.4.9.その他
11.3.4.9.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.9.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.9.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
12.北米の意思決定管理市場規模・予測 2024A-2034F
12.1.概要
12.2.主な調査結果
12.3.市場セグメンテーション
12.3.1.コンポーネント別
12.3.2.展開タイプ別
12.3.3.機能別
12.3.4.エンドユーザー産業別
12.4.国別
12.4.1.米国
12.4.2.カナダ
13.欧州の意思決定管理市場規模・予測 2024A-2034F
13.1.概要
13.2.主な調査結果
13.2.1.コンポーネント別
13.2.2.展開タイプ別
13.2.3.機能別
13.2.4.エンドユーザー産業別
13.3.国別
13.3.1.ドイツ
13.3.2.イギリス
13.3.3.フランス
13.3.4.イタリア
13.3.5.スペイン
13.3.6.ロシア
13.3.7.その他のヨーロッパ(ベネルクス、ノルディック、ハンガリー、トルコ、ポーランド)
14.アジア太平洋地域の意思決定管理市場規模&予測2024A-2034F
14.1.概要
14.2.主な調査結果
14.3.市場セグメンテーション
14.3.1.コンポーネント別
14.3.2.展開タイプ別
14.3.3.機能別
14.3.4.エンドユーザー産業別
14.4.国別
14.4.1.インド
14.4.2.中国
14.4.3.韓国
14.4.4.日本
14.4.5.その他のAPAC地域
15.中東・アフリカの意思決定管理市場規模&予測2024A-2034F
15.1.概要
15.2.主な調査結果
15.3.市場セグメンテーション
15.3.1.コンポーネント別
15.3.2.展開タイプ別
15.3.3.機能別
15.3.4.エンドユーザー産業別
15.4.国別
15.4.1.イスラエル
15.4.2.GCC
15.4.3.北アフリカ
15.4.4.南アフリカ
15.4.5.その他の中東・アフリカ
16.ラテンアメリカの意思決定管理市場規模&予測2024A-2034F
16.1.概要
16.2.主な調査結果
16.3.市場セグメンテーション
16.3.1.コンポーネント別
16.3.2.展開タイプ別
16.3.3.機能別
16.3.4.エンドユーザー産業別
16.4.国別
16.4.1.メキシコ
16.4.2.ブラジル
16.4.3.その他のラテンアメリカ
17.競合他社の状況
17.1.各社の市場シェア(2023年
17.2.主要プレーヤーの概要
17.3.主要ステークホルダー
18.企業プロフィール
18.1.IBMコーポレーション
18.1.1.会社概要
18.1.2.財務概要
18.1.3.主要製品の分析
18.1.4.企業評価
18.1.4.1.製品ポートフォリオ
18.1.4.2.主要顧客
18.1.4.3.市場シェア
18.1.4.4.最近のニュース&開発(過去3年)
18.1.4.5.エグゼクティブ・チーム
18.2.SAS Institute Inc.
18.3.オラクル株式会社
18.4.SAP SE
18.5.FICO(フェア・アイザック・コーポレーション)
18.6.TIBCOソフトウェア
18.7.ペガシステムズ
18.8.エクスペリアン インフォメーション ソリューションズ
18.9.オープンテキスト株式会社
18.10.サピエンス・インターナショナル株式会社
18.11.レッドハット社(IBM傘下)
18.12.ソフトウェアAG
18.13.アクティコ社
18.14.スパークリングロジック
18.15.エクイファックス
18.16.その他の著名プレイヤー
19.付録
20.コンサルタントの推薦

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Decision Management Market Size, Share, and Analysis, By Component (Software and Services), By Deployment Type (On-premise and Cloud), By Function (Credit risk management, Collection management, Customer experience management, Fraud detection management, Pricing Optimization, and Others), By End-User Industry (BFSI, IT and Telecom, Retail and E-commerce, Healthcare, Manufacturing, Energy and Utilities, Government, Automotive, and Others), and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of the World) And Regional Forecast 2024-2034

PRODUCT OVERVIEW
Decision Management Market is projected to grow at a CAGR of 19.3% in the forecast period (2024-2034), with the market size valued at USD 7.8 billion in 2023 and expected to reach USD 39.6 billion by 2034.
Decision management is a systematic approach to creating, optimizing, and executing decisions within an organization. It combines data analytics and business principles to improve decision-making across multiple operations. This approach aims to enhance the consistency and efficiency of decision processes by utilizing technology, data analysis, and human expertise. Its main objective is to simplify complex decision-making by breaking it down into manageable components. Decision models, algorithms, and predictive analytics are frequently used in decision management systems to automate recurrent decisions, enabling organizations to rely on data-driven decisions and adapt their strategies in response to evolving circumstances. Furthermore, decision management facilitates informed and timely decisions, resulting in enhanced business performance.

MARKET HIGHLIGHTS
The Decision Management Market is projected to grow at a CAGR of 19.3% during the forecast period (2024-2034), with the market size expected to reach USD 39.6 billion by 2034. This growth is driven by increasing digitization across industries, leading to rising demand for smooth and reliable decision-making operations. Organizations are adopting decision management solutions to improve resource allocation, enhance customer interactions, and increase operational flexibility. The incorporation of AI and machine learning functionalities within decision management systems enables advanced and predictive decision-making capabilities. Additionally, cloud-based services are gaining popularity for their scalability and remote accessibility. The market expansion is further fueled by the surge in demand for decision support systems and the need to comply with regulations, swiftly adopted by industries recognizing the value of data-driven decisions.

Decision Management Market Segments:
• By Component
o Software
o Services
• By Deployment Type
o On-premise
o Cloud
• By Function
o Credit risk management
o Collection management
o Customer experience management
o Fraud detection management
o Pricing Optimization
o Others
• By End-User Industry
o BFSI
o IT and Telecom
o Retail and E-commerce
o Healthcare
o Manufacturing
o Energy and Utilities
o Government
o Automotive
o Others

MARKET DYNAMICS
Growth Drivers
Growing Infrastructure Development Encourages Industry Expansion
Increased Focus on Operational Effectiveness Promotes Market Growth
Restraint
Data Integrity and Quality Challenges May Limit Market Expansion

Key Players
• IBM Corporation
• SAS Institute Inc.
• Oracle Corporation
• SAP SE
• FICO (Fair Isaac Corporation)
• TIBCO Software Inc.
• Pegasystems Inc.
• Experian Information Solutions, Inc.
• OpenText Corporation
• Sapiens International Corporation
• Red Hat, Inc. (part of IBM)
• Software AG
• ACTICO GmbH
• Sparkling Logic, Inc.
• Equifax Inc.
• Other Prominent Players (Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis)

Global Laboratory Temperature Control Units Market is further segmented by region into:
• North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAG.R – United States and Canada
• Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil and Rest of Latin America
• Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey and Rest of Europe
• Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia and Rest of APAC
• Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa and Rest of MENA

Reasons to Purchase this Report
• Qualitative and quantitative analysis of the market based on segmentation involving both economic as well as non-economic factors
• Provision of market value (USD Billion) data for each segment and sub-segment
• Indicates the region and segment that is expected to witness the fastest growth as well as to dominate the market
• Analysis by geography highlighting the consumption of the product/service in the region as well as indicating the factors that are affecting the market within each region
• Competitive landscape which incorporates the market ranking of the major players, along with new service/product launches, partnerships, business expansions, and acquisitions in the past five years of companies profiled
• Extensive company profiles comprising of company overview, company insights, product benchmarking, and SWOT analysis for the major market players
• The current as well as the future market outlook of the industry with respect to recent developments which involve growth opportunities and drivers as well as challenges and restraints of both emerging as well as developed regions
• Includes in-depth analysis of the market of various perspectives through Porter’s five forces analysis
• Provides insight into the market through Value Chain
• Market dynamics scenario, along with growth opportunities of the market in the years to come
• 3-month post-sales analyst support.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Regional Market Share
1.2. Business Trends
1.3. Decision Management Market: COVID-19 Outbreak
1.4. Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1. Research Objective
2.2. Research Approach
2.3. Data Sourcing and Methodology
2.4. Primary Research
2.5. Secondary Research
2.5.1. Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6. Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1. Market Definition
3.2. Decision Management Market: COVID-19 Impact
3.3. Key Segmentations
3.4. Key Developments
3.5. Allied Industry Data
4. Decision Management Market – Industry Insights
4.1. Industry Segmentation
4.2. COVID-19 overview on world economy
4.3. Industry ecosystem Channel analysis
4.4. Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7. Market Dynamics
7.1. Introduction
7.2. Growth Drivers
7.3. Market Opportunities
7.4. Market Restraints
7.5. Market Trends
8. Risk Analysis
9. Market Analysis
9.1. Porters Five Forces
9.2. PEST Analysis
9.2.1. Political
9.2.2. Economic
9.2.3. Social
9.2.4. Technological
10. Decision Management Market
10.1. Overview
10.2. Historical Analysis (2019-2022)
10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
11. Decision Management Market Size & Forecast 2024A-2034F
11.1. Overview
11.2. Key Findings
11.3. Market Segmentation
11.3.1. By Component
11.3.1.1. Software
11.3.1.1.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.1.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.1.2. Services
11.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.2.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2. By Deployment Type
11.3.2.1. On-Premises
11.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.1.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.2. Cloud
11.3.2.2.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.2.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3. By Function
11.3.3.1. Credit Risk Management
11.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.1.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.2. Collection Management
11.3.3.2.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.2.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.3. Customer Experience Management
11.3.3.3.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.3.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.4. Pricing Optimization
11.3.3.4.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.4.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.5. Fraud Detection Management
11.3.3.5.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.5.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.6. Others
11.3.3.6.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.6.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.6.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.6.4.
11.3.4. By End-User
11.3.4.1. BFSI
11.3.4.1.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.1.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.2. IT and Telecom
11.3.4.2.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.2.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.3. Retail and E-Commerce
11.3.4.3.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.3.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.4. Healthcare
11.3.4.4.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.4.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.5. Manufacturing
11.3.4.5.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.5.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.6. Energy & Utilities
11.3.4.6.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.6.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.6.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.7. Government
11.3.4.7.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.7.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.7.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.8. Automotives
11.3.4.8.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.8.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.8.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.8.4.
11.3.4.9. Others
11.3.4.9.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.9.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.9.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
12. North America Decision Management Market Size & Forecast 2024A-2034F
12.1. Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1. By Component
12.3.2. By Deployment Type
12.3.3. By Function
12.3.4. By End-User Industry
12.4. Country
12.4.1. United States
12.4.2. Canada
13. Europe Decision Management Market Size & Forecast 2024A-2034F
13.1. Overview
13.2. Key Findings
13.2.1. By Component
13.2.2. By Deployment Type
13.2.3. By Function
13.2.4. By End-User Industry
13.3. Country
13.3.1. Germany
13.3.2. United Kingdom
13.3.3. France
13.3.4. Italy
13.3.5. Spain
13.3.6. Russia
13.3.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
14. Asia-Pacific Decision Management Market Size & Forecast 2024A-2034F
14.1. Overview
14.2. Key Findings
14.3. Market Segmentation
14.3.1. By Component
14.3.2. By Deployment Type
14.3.3. By Function
14.3.4. By End-User Industry
14.4. Country
14.4.1. India
14.4.2. China
14.4.3. South Korea
14.4.4. Japan
14.4.5. Rest of APAC
15. Middle East and Africa Decision Management Market Size & Forecast 2024A-2034F
15.1. Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1. By Component
15.3.2. By Deployment Type
15.3.3. By Function
15.3.4. By End-User Industry
15.4. Country
15.4.1. Israel
15.4.2. GCC
15.4.3. North Africa
15.4.4. South Africa
15.4.5. Rest of Middle East and Africa
16. Latin America Decision Management Market Size & Forecast 2024A-2034F
16.1. Overview
16.2. Key Findings
16.3. Market Segmentation
16.3.1. By Component
16.3.2. By Deployment Type
16.3.3. By Function
16.3.4. By End-User Industry
16.4. Country
16.4.1. Mexico
16.4.2. Brazil
16.4.3. Rest of Latin America
17. Competitive Landscape
17.1. Company market share, 2023
17.2. Key player overview
17.3. Key stakeholders
18. Company Profiles
18.1. IBM Corporation
18.1.1. Company Overview
18.1.2. Financial Overview
18.1.3. Key Product; Analysis
18.1.4. Company Assessment
18.1.4.1. Product Portfolio
18.1.4.2. Key Clients
18.1.4.3. Market Share
18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
18.1.4.5. Executive Team
18.2. SAS Institute Inc.
18.3. Oracle Corporation
18.4. SAP SE
18.5. FICO (Fair Isaac Corporation)
18.6. TIBCO Software Inc.
18.7. Pegasystems Inc.
18.8. Experian Information Solutions, Inc.
18.9. OpenText Corporation
18.10. Sapiens International Corporation
18.11. Red Hat, Inc. (part of IBM)
18.12. Software AG
18.13. ACTICO GmbH
18.14. Sparkling Logic, Inc.
18.15. Equifax Inc.
18.16. Other Prominent Players
19. Appendix
20. Consultant Recommendation

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信・IT)の最新刊レポート

Fatpos Global社の情報通信技術分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(cloud)の最新刊レポート


よくあるご質問


Fatpos Global社はどのような調査会社ですか?


Fatpos Globalは経営コンサルティング、アドバイザリー、市場調査サービスを提供し、市場調査レポートを出版しているインドに主拠点をおく調査会社です。 Fatposは“Failures A... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/20 10:28

158.95 円

165.20 円

201.28 円

ページTOPに戻る