スロバキアで予約するBooking in Slovakia 主要な仲介業者は2022年も事業を継続することができ、夏休みのピークシーズンが好調であったことが全体の成長に大きく貢献しました。パッケージ旅行、特に太陽と海を満喫できる旅行商品は、依然として旅行者に高... もっと見る
サマリー主要な仲介業者は2022年も事業を継続することができ、夏休みのピークシーズンが好調であったことが全体の成長に大きく貢献しました。パッケージ旅行、特に太陽と海を満喫できる旅行商品は、依然として旅行者に高い人気を誇っています。仲介業者のサービスは、不透明な環境の中で旅行者に安心感を与え、予期せぬ出来事に対処するために旅行者を支援することができるという事実が、需要を支えている。ユーロモニター・インターナショナルのスロバキアの予約に関する調査レポートは、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供します。2017-2021年の最新市場規模データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。主要企業を特定し、市場に影響を与える主要要因(新たな立法、技術、価格問題など)について戦略的な分析を提供しています。可処分所得、年次休暇、休暇取得の習慣に関する背景情報も掲載しています。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 対象製品オフライン予約、オンライン予約、ビジネストラベル、ダイレクトサプライヤー、レジャートラベル、トラベルインターミディエイト。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 予約市場の詳細な情報を得ることができます; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展していくかを評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を後押しする信頼できる情報資源を開発する独自の能力をもっています。 目次Booking in SlovakiaEuromonitor International April 2023 List Of Contents And Tables BOOKING IN SLOVAKIA KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Booking makes positive progress in Slovakia in 2022 The online shift continues with consumers increasingly keen to plan their trips independently PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Online sales to rise further, with direct suppliers attracting more tourists, while mobile sales will gather more interest Travel agents to reduce in number, and offline players will invest in online channel CATEGORY DATA Table 1 Booking Sales: Value 2017-2022 Table 2 Business Travel Sales: Value 2017-2022 Table 3 Leisure Travel Sales: Value 2017-2022 Table 4 Travel Intermediaries NBO Company Shares: % Value 2017-2022 Table 5 Forecast Booking Sales: Value 2022-2027 Table 6 Forecast Business Travel Sales: Value 2022-2027 Table 7 Forecast Leisure Travel Sales: Value 2022-2027 CHART 1 Inbound Receipts: 2022-2027 CHART 2 Average Spend per Trip for Inbound Arrivals: 2022-2027 TRAVEL IN SLOVAKIA EXECUTIVE SUMMARY Travel in 2022 Airlines: Key trends Hotels: Key trends Booking: Key trends What next for travel? MARKET DATA Table 8 Surface Travel Modes Sales: Value 2017-2022 Table 9 Surface Travel Modes Online Sales: Value 2017-2022 Table 10 Forecast Surface Travel Modes Sales: Value 2022-2027 Table 11 Forecast Surface Travel Modes Online Sales: Value 2022-2027 Table 12 In-Destination Spending: Value 2017-2022 Table 13 Forecast In-Destination Spending: Value 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryAll the major intermediaries have been able continue their operations in 2022, with a positive peak summer holiday season contributing considerably to overall growth. Package holidays, especially those involving sun and sea, remain highly popular products for tourists. Demand for the services of intermediaries is supported by the fact that such players offer travellers extra peace of mind in a still uncertain environment and are able to assist tourists when it comes to managing unexpected events... Table of ContentsBooking in SlovakiaEuromonitor International April 2023 List Of Contents And Tables BOOKING IN SLOVAKIA KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Booking makes positive progress in Slovakia in 2022 The online shift continues with consumers increasingly keen to plan their trips independently PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Online sales to rise further, with direct suppliers attracting more tourists, while mobile sales will gather more interest Travel agents to reduce in number, and offline players will invest in online channel CATEGORY DATA Table 1 Booking Sales: Value 2017-2022 Table 2 Business Travel Sales: Value 2017-2022 Table 3 Leisure Travel Sales: Value 2017-2022 Table 4 Travel Intermediaries NBO Company Shares: % Value 2017-2022 Table 5 Forecast Booking Sales: Value 2022-2027 Table 6 Forecast Business Travel Sales: Value 2022-2027 Table 7 Forecast Leisure Travel Sales: Value 2022-2027 CHART 1 Inbound Receipts: 2022-2027 CHART 2 Average Spend per Trip for Inbound Arrivals: 2022-2027 TRAVEL IN SLOVAKIA EXECUTIVE SUMMARY Travel in 2022 Airlines: Key trends Hotels: Key trends Booking: Key trends What next for travel? MARKET DATA Table 8 Surface Travel Modes Sales: Value 2017-2022 Table 9 Surface Travel Modes Online Sales: Value 2017-2022 Table 10 Forecast Surface Travel Modes Sales: Value 2022-2027 Table 11 Forecast Surface Travel Modes Online Sales: Value 2022-2027 Table 12 In-Destination Spending: Value 2017-2022 Table 13 Forecast In-Destination Spending: Value 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポートEuromonitor International社の旅行分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|