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宿泊業(世界)のマリオット・インターナショナル・インク


Marriott International Inc in Lodging (World)

旅行業界がパンデミック時に経験した暗闇の深さから抜け出しつつある中、世界最大のホテル事業者であるマリオット・インターナショナルも、2020年に記録した損失からの回復を続けています。マリオットは、アジア... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2023年4月11日 US$570
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40 英語

 

サマリー

旅行業界がパンデミック時に経験した暗闇の深さから抜け出しつつある中、世界最大のホテル事業者であるマリオット・インターナショナルも、2020年に記録した損失からの回復を続けています。マリオットは、アジア太平洋地域、特に中国の新興市場におけるプレゼンスの拡大を目指す一方で、メキシコを拠点とするシティ・エクスプレスのホテルブランドポートフォリオの買収を計画し、中南米およびカリブ海地域での足跡も増やしています。

ユーロモニター・インターナショナルのマリオット・インターナショナル・インク(宿泊(世界))の会社プロファイルは、旅行市場における同社の業績を調査し、同社のビジネスに関する詳細な戦略的分析を提供します。地域別の企業シェア、財務実績、マーケティング戦略、競合からの挑戦、将来的な展望などを検証しています。ビジネスが直面する機会や脅威、成功の要因を理解するためにご利用ください。

製品のカバー範囲予約、レンタカー(目的地)、目的地内消費、宿泊(目的地)、観光フロー、旅行モード。

データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* 旅行市場の詳細な情報を得ることができます;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドについて理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展していくかを評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を後押しする信頼できる情報資源を開発する独自の能力をもっています。


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目次

Scope of the report
Introduction
State of play
Exposure to future growth
Competitive positioning
Hotels
Luxury hotels
Upscale hotels
Mid-market hotels
Key findings
Appendix

 

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Summary

As the travel industry continues to emerge from the depths of darkness experienced during the pandemic, Marriott International, the world’s biggest hotel business, also continues its recovery from the losses recorded in 2020. While Marriott looks to expand its presence in emerging markets in Asia Pacific, and China in particular, it is also increasing its footprint in Latin American and the Caribbean with the planned acquisition of the Mexico-based City Express hotel brand portfolio.

Euromonitor International’s Marriott International Inc in Lodging (World) Company Profile offers detailed strategic analysis of the company’s business, examining its performance in the Travel market. The report examines company shares by region, financial performance, its marketing strategies, challenges from the competition and future prospects. Use it to understand opportunities and threats facing the business and the factors driving success.

Product coverage: Booking, Car Rental (Destination), In-Destination Spending, Lodging (Destination), Tourism Flows, Travel Modes.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Travel market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Scope of the report
Introduction
State of play
Exposure to future growth
Competitive positioning
Hotels
Luxury hotels
Upscale hotels
Mid-market hotels
Key findings
Appendix

 

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