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2022年の世界の清涼飲料水:砂糖削減のための代替アプローチ


Global Soft Drinks in 2022: Alternative Approaches to Sugar Reduction

主要市場における砂糖入り飲料への課税と、消費者の嗜好や栄養に対する考え方の変化により、業界では砂糖含有量の問題に取り組み始めています。本レポートでは、広告規制からパッケージの警告ラベルに至るまで、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年2月7日 US$875
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29 英語

 

サマリー

主要市場における砂糖入り飲料への課税と、消費者の嗜好や栄養に対する考え方の変化により、業界では砂糖含有量の問題に取り組み始めています。本レポートでは、広告規制からパッケージの警告ラベルに至るまで、世界市場における代替的な糖質制限戦略について調査しています。飲料の販売チャネルや販売機会の変化(特に家庭での消費の増加)も、飲料による糖分消費に影響を与える可能性があります。

ユーロモニター・インターナショナルの「2022年の世界のソフトドリンク:砂糖削減への代替アプローチ」グローバルブリーフィングでは、ソフトドリンク市場の規模と形状を把握し、話題のトピック、新興地域、カテゴリー、トレンド、業界の緊急課題、ホワイトスペースにハイライトを当てている。主要企業やブランドを特定し、新製品開発、パッケージングの革新、経済/ライフスタイルの影響、流通や価格の問題など、市場に影響を与える主要要因について戦略的な分析を提供しています。予測は、市場がどのように変化していくのか、成功のための基準を示しています。分析は、オフトレードとオントレードの両方について、金額と数量に焦点を当てることができます。

対象製品アジアスペシャリティドリンク、ボトルウォーター、炭酸飲料、濃縮飲料、エネルギードリンク、ジュース、RTDコーヒー、RTDティー、スポーツドリンク。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* 清涼飲料水市場の詳細なイメージを得ることができる。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する。
* 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Introduction
Moving the Needle on Sugar Consumption
Limiting Access and Visibility to Sugar-Sweetened Beverages
Warning Labels and Plain Packaging
Sugar Reduction Through Package-Free and Functional Occasions

 

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Summary

Taxation on sugar-sweetened beverages in key markets, coupled with changing consumers tastes and attitudes to nutrition are beginning to address the question of sugar content in the industry. This report explores alternative sugar control strategies in global markets, ranging from advertising restrictions to warning labels on packaging. The changing channel landscape and occasions for beverages - particularly more at-home consumption - could also have an impact on sugar consumption from drinks.

Euromonitor International's Global Soft Drinks in 2022: Alternative Approaches to Sugar Reduction global briefing offers an insight into to the size and shape of the Soft Drinks market, highlights buzz topics, emerging geographies, categories and trends as well as pressing industry issues and white spaces. It identifies the leading companies and brands, offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts illustrate how the market is set to change and criteria for success. The analysis can focus on value and volume for both off trade and on trade.

Product coverage: Asian Speciality Drinks, Bottled Water, Carbonates, Concentrates, Energy Drinks, Juice, RTD Coffee, RTD Tea, Sports Drinks.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Soft Drinks market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Introduction
Moving the Needle on Sugar Consumption
Limiting Access and Visibility to Sugar-Sweetened Beverages
Warning Labels and Plain Packaging
Sugar Reduction Through Package-Free and Functional Occasions

 

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