世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

インドにおけるスポーツドリンク


Sports Drinks in India

2021年、スポーツドリンクは必需品とは認識されず、消費者は価格に敏感であるため、オフラインでの消費は低水準にとどまりました。一方、オントレードでの販売はごくわずかなものにとどまりました。2021年、イン... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年2月7日 US$650
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
34 英語

 

サマリー

2021年、スポーツドリンクは必需品とは認識されず、消費者は価格に敏感であるため、オフラインでの消費は低水準にとどまりました。一方、オントレードでの販売はごくわずかなものにとどまりました。2021年、インドではスポーツドリンクに成長への回復が見られたが、この年はまだCOVID-19の影響で2年連続で多くのスポーツイベントが中止または予定変更されたため、屋外活動の不足が引き続きこのカテゴリーの成長を妨げた。2021年には2回、デュリ...

Euromonitor Internationalの調査レポート「インドのスポーツドリンク」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。最新の小売販売データ(2017-2021年)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業や主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要要因(法律、流通、パッケージ、価格設定問題など)の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

製品範囲低糖質スポーツドリンク、通常のスポーツドリンク。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* スポーツドリンク市場の詳細なイメージを得ることができる。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを把握する。
* 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


ページTOPに戻る


目次

Sports Drinks in India
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

SPORTS DRINKS IN INDIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Lack of outdoor events, particularly sports events, prevents high per capita consumption
The perception of sports drinks being harmful and non-essential and the threat from substitutes are roadblocks
Coca-Cola India struggles to compete with the dominant leader, PepsiCo India Holdings
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Government initiatives and the pandemic bring focus to the importance of being fit
Time is ripe for the introduction of healthier variants
Increasing health awareness may result in a shift to bottled water
CATEGORY DATA
Table 1 Off-trade Sales of Sports Drinks: Volume 2016-2021
Table 2 Off-trade Sales of Sports Drinks: Value 2016-2021
Table 3 Off-trade Sales of Sports Drinks: % Volume Growth 2016-2021
Table 4 Off-trade Sales of Sports Drinks: % Value Growth 2016-2021
Table 5 NBO Company Shares of Off-trade Sports Drinks: % Volume 2017-2021
Table 6 LBN Brand Shares of Off-trade Sports Drinks: % Volume 2018-2021
Table 7 NBO Company Shares of Off-trade Sports Drinks: % Value 2017-2021
Table 8 LBN Brand Shares of Off-trade Sports Drinks: % Value 2018-2021
Table 9 Forecast Off-trade Sales of Sports Drinks: Volume 2021-2026
Table 10 Forecast Off-trade Sales of Sports Drinks: Value 2021-2026
Table 11 Forecast Off-trade Sales of Sports Drinks: % Volume Growth 2021-2026
Table 12 Forecast Off-trade Sales of Sports Drinks: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Soft Drinks Off-Trade Volume Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Soft Drinks On-Trade Volume Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 3 Soft Drinks Impact of Drivers on Off-Trade Volume Sales: 2019-2026
CHART 4 Soft Drinks Impact of Drivers on On-Trade Volume Sales: 2019-2026
SOFT DRINKS IN INDIA
EXECUTIVE SUMMARY
Soft drinks in 2021: The big picture
Communication around functional references is of paramount importance
Competitive landscape
Retailing developments
Foodservice vs retail split
What next for soft drinks?
MARKET DATA
Table 13 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2016-2021
Table 14 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2016-2021
Table 15 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2016-2021
Table 16 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2016-2021
Table 17 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: Volume 2020
Table 18 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: % Volume 2020
Table 19 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2020
Table 20 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value 2020
Table 21 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2016-2021
Table 22 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 23 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2016-2021
Table 24 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 25 NBO Company Shares of Total Soft Drinks (RTD): % Volume 2017-2021
Table 26 LBN Brand Shares of Total Soft Drinks (RTD): % Volume 2018-2021
Table 27 NBO Company Shares of On-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2017-2021
Table 28 LBN Brand Shares of On-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2018-2021
Table 29 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2017-2021
Table 30 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2018-2021
Table 31 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2017-2021
Table 32 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2018-2021
Table 33 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format: % Volume 2016-2021
Table 34 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format and Category: % Volume 2021
Table 35 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2021-2026
Table 36 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2021-2026
Table 37 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2021-2026
Table 38 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2021-2026
Table 39 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2021-2026
Table 40 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 41 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2021-2026
Table 42 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2021-2026
APPENDIX
Fountain sales in India
Trends
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る


 

Summary

In 2021, off-trade consumption of sports drinks remained low, as these are not perceived to be essential items and consumers remained price-sensitive. Meanwhile, on-trade sales remained negligible. Although a rebound to growth was seen in sports drinks in India in 2021, this year still saw the cancellation or rescheduling of many sporting events for a second consecutive year due to COVID-19, therefore, the lack of outdoor activities continued to hinder growth in the category. Twice in 2021, duri...

Euromonitor International's Sports Drinks in India report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data (2017-2021), allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market – be they legislative, distribution, packaging or pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Reduced Sugar Sports Drinks, Regular Sports Drinks.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Sports Drinks market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Sports Drinks in India
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

SPORTS DRINKS IN INDIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Lack of outdoor events, particularly sports events, prevents high per capita consumption
The perception of sports drinks being harmful and non-essential and the threat from substitutes are roadblocks
Coca-Cola India struggles to compete with the dominant leader, PepsiCo India Holdings
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Government initiatives and the pandemic bring focus to the importance of being fit
Time is ripe for the introduction of healthier variants
Increasing health awareness may result in a shift to bottled water
CATEGORY DATA
Table 1 Off-trade Sales of Sports Drinks: Volume 2016-2021
Table 2 Off-trade Sales of Sports Drinks: Value 2016-2021
Table 3 Off-trade Sales of Sports Drinks: % Volume Growth 2016-2021
Table 4 Off-trade Sales of Sports Drinks: % Value Growth 2016-2021
Table 5 NBO Company Shares of Off-trade Sports Drinks: % Volume 2017-2021
Table 6 LBN Brand Shares of Off-trade Sports Drinks: % Volume 2018-2021
Table 7 NBO Company Shares of Off-trade Sports Drinks: % Value 2017-2021
Table 8 LBN Brand Shares of Off-trade Sports Drinks: % Value 2018-2021
Table 9 Forecast Off-trade Sales of Sports Drinks: Volume 2021-2026
Table 10 Forecast Off-trade Sales of Sports Drinks: Value 2021-2026
Table 11 Forecast Off-trade Sales of Sports Drinks: % Volume Growth 2021-2026
Table 12 Forecast Off-trade Sales of Sports Drinks: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Soft Drinks Off-Trade Volume Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Soft Drinks On-Trade Volume Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 3 Soft Drinks Impact of Drivers on Off-Trade Volume Sales: 2019-2026
CHART 4 Soft Drinks Impact of Drivers on On-Trade Volume Sales: 2019-2026
SOFT DRINKS IN INDIA
EXECUTIVE SUMMARY
Soft drinks in 2021: The big picture
Communication around functional references is of paramount importance
Competitive landscape
Retailing developments
Foodservice vs retail split
What next for soft drinks?
MARKET DATA
Table 13 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2016-2021
Table 14 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2016-2021
Table 15 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2016-2021
Table 16 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2016-2021
Table 17 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: Volume 2020
Table 18 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: % Volume 2020
Table 19 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2020
Table 20 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value 2020
Table 21 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2016-2021
Table 22 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 23 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2016-2021
Table 24 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 25 NBO Company Shares of Total Soft Drinks (RTD): % Volume 2017-2021
Table 26 LBN Brand Shares of Total Soft Drinks (RTD): % Volume 2018-2021
Table 27 NBO Company Shares of On-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2017-2021
Table 28 LBN Brand Shares of On-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2018-2021
Table 29 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2017-2021
Table 30 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2018-2021
Table 31 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2017-2021
Table 32 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2018-2021
Table 33 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format: % Volume 2016-2021
Table 34 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format and Category: % Volume 2021
Table 35 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2021-2026
Table 36 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2021-2026
Table 37 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2021-2026
Table 38 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2021-2026
Table 39 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2021-2026
Table 40 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 41 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2021-2026
Table 42 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2021-2026
APPENDIX
Fountain sales in India
Trends
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る