マレーシアのトイレ事情Toilet Care in Malaysia 2020年は戸締まり制限や在宅勤務により、現地の消費者が自宅で過ごす時間が増えたため、トイレ掃除の頻度が増え、トイレケア需要を支えています。また、COVID-19は、ウイルス感染リスクを低減するためにトイレ掃... もっと見る
サマリー2020年は戸締まり制限や在宅勤務により、現地の消費者が自宅で過ごす時間が増えたため、トイレ掃除の頻度が増え、トイレケア需要を支えています。また、COVID-19は、ウイルス感染リスクを低減するためにトイレ掃除の頻度を上げるきっかけとなり、需要を支えています。マレーシアではトイレケア用品は必需品と考えられていますが、低所得者や農村部に住む消費者の多くは、より安価で大量に使用できる漂白剤を代わりに使用しています。この調査レポートはマレーシアのトイレットケア市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態を包括的に解説しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品トイレタリー機器、ITB、トイレタリー錠剤/粉末、トイレタリー洗浄システム、トイレタリー液体/発泡体。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * トイレケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの把握。 * 5年後の市場予測を行い、今後の市場発展を予測する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Toilet Care in MalaysiaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables TOILET CARE IN MALAYSIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Having surged during 2020, demand growth normalises Convenience stores now the dominant distribution channel Significant above-the-line advertising helps Reckitt Benckiser to maintain its leadership PROSPECTS AND OPPORTUNITIES As economic conditions improve, consumers will be more receptive to value-added features In-cistern devices will grow in popularity among more affluent consumers E-commerce will continue to grow in importance CATEGORY DATA Table 1 Sales of Toilet Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Toilet Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Toilet Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Toilet Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOME CARE IN MALAYSIA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 7 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 12 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummarySince local consumers spent more time at home in 2020 due to lockdown restrictions and home working, they needed to clean their toilets more frequently, supporting demand for toilet care. COVID-19 also supported demand by leading many to clean their toilets more often in an effort to reduce their risk of contracting the virus. Many Malaysian regard toilet care products as essential, but many low-income consumers and those living in rural areas use bleach instead because it is both cheaper and mu... Table of ContentsToilet Care in MalaysiaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables TOILET CARE IN MALAYSIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Having surged during 2020, demand growth normalises Convenience stores now the dominant distribution channel Significant above-the-line advertising helps Reckitt Benckiser to maintain its leadership PROSPECTS AND OPPORTUNITIES As economic conditions improve, consumers will be more receptive to value-added features In-cistern devices will grow in popularity among more affluent consumers E-commerce will continue to grow in importance CATEGORY DATA Table 1 Sales of Toilet Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Toilet Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Toilet Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Toilet Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOME CARE IN MALAYSIA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 7 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 12 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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2024/11/26 10:26 155.24 円 162.59 円 197.14 円 |