クロアチアのトイレ事情Toilet Care in Croatia トイレケアの現在の価値成長率は、2021年は2020年に比べて低く、戸締まり後の社会が徐々に開放され、人々が家にいる時間が短くなり、その結果トイレの清掃頻度も少なくなったためです。しかし、2021年には観光客... もっと見る
サマリートイレケアの現在の価値成長率は、2021年は2020年に比べて低く、戸締まり後の社会が徐々に開放され、人々が家にいる時間が短くなり、その結果トイレの清掃頻度も少なくなったためです。しかし、2021年には観光客が戻ってきたことで、Airbnbのアパートなどは頻繁に掃除する必要があるため、金額売上を維持することができた。ITBは、販売金額で最大の製品分野を維持し、現在の価値の伸びも最高を記録した。しかし、トイレ用液剤は依然として最大の売上高を記録している。この調査レポートはクロアチアのトイレットケア市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態を包括的に解説しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品トイレタリー機器、ITB、トイレタリー錠剤/粉末、トイレタリー洗浄システム、トイレタリー液体/発泡体。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * トイレケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの把握。 * 5年後の市場予測を行い、今後の市場発展を予測する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Toilet Care in CroatiaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables TOILET CARE IN CROATIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Lower current value growth in 2021 Multinationals continue to benefit from strong shelf positioning of their brands and higher advertising budgets Increasing price sensitivity in 2021 PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Slight constant value decline over forecast period Growing interest in multi-functional ITBs and in-cistern devices Further development of ecological toilet care can offer differentiation for players CATEGORY DATA Table 1 Sales of Toilet Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Toilet Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Toilet Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Toilet Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME CARE IN CROATIA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 7 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 12 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryCurrent value growth of toilet care was lower in 2021 than in 2020, as with society gradually opening up after the lockdowns, people spent less time at home, and consequently toilets were cleaned less often. However, the return of tourists in 2021 helped to maintain value sales as Airbnb apartments etc needed to be cleaned frequently. ITBs remained the largest product area in terms of value sales and also registered the highest current value growth. However, toilet liquids remained the largest p... Table of ContentsToilet Care in CroatiaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables TOILET CARE IN CROATIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Lower current value growth in 2021 Multinationals continue to benefit from strong shelf positioning of their brands and higher advertising budgets Increasing price sensitivity in 2021 PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Slight constant value decline over forecast period Growing interest in multi-functional ITBs and in-cistern devices Further development of ecological toilet care can offer differentiation for players CATEGORY DATA Table 1 Sales of Toilet Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Toilet Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Toilet Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Toilet Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME CARE IN CROATIA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 7 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 12 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(toilet)の最新刊レポートよくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|