オーストラリアでのトイレケアToilet Care in Australia COVID-19の大流行とそれに伴う戸締りの結果、2020年と2021年にオーストラリア人は通常より多くの時間を家で過ごすことになりました。つまり、トイレに行く回数も多くなったのです。パンデミック以外の時期には、... もっと見る
サマリーCOVID-19の大流行とそれに伴う戸締りの結果、2020年と2021年にオーストラリア人は通常より多くの時間を家で過ごすことになりました。つまり、トイレに行く回数も多くなったのです。パンデミック以外の時期には、オーストラリア人は職場や小売店、娯楽施設などで日中に定期的にトイレに行くが、パンデミック時には多くのオーストラリア人にとってこれらの選択肢は存在しなかった。ユーロモニター・インターナショナルのこの調査レポートは、オーストラリアのトイレケア市場の規模や形態について国レベルで包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品トイレタリー機器、ITB、トイレタリー錠剤/粉末、トイレタリー洗浄システム、トイレタリー液体/発泡体。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * トイレケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後の市場予測を行い、今後の市場発展を予測する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Toilet Care in AustraliaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables TOILET CARE IN AUSTRALIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Flushing more frequently Bref leads rim blocks, and makes a bid for toilet liquids/foam Getting serious about toilet care PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Greater use of the toilet at home Growth for “hospital grade” products Henkel will keep the throne CATEGORY DATA Table 1 Sales of Toilet Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Toilet Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Toilet Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Toilet Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOME CARE IN AUSTRALIA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 7 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 12 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryAs a result of the COVID-19 pandemic and associated lockdowns, Australians spent more time at home than usual in 2020 and 2021. This meant they also visited the toilet more often. Whereas during non-pandemic periods, Australians regularly go to the toilet at work, or at a retail or recreational facility during the course of the day, these options did not exist for many Australians during the pandemic. Table of ContentsToilet Care in AustraliaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables TOILET CARE IN AUSTRALIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Flushing more frequently Bref leads rim blocks, and makes a bid for toilet liquids/foam Getting serious about toilet care PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Greater use of the toilet at home Growth for “hospital grade” products Henkel will keep the throne CATEGORY DATA Table 1 Sales of Toilet Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Toilet Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Toilet Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Toilet Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOME CARE IN AUSTRALIA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 7 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 12 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/10/30 10:26 154.31 円 167.43 円 203.53 円 |