ボスニア・ヘルツェゴビナのトイレ事情Toilet Care in Bosnia and Herzegovina トイレケアは、2020年にCOVID-19の残留ウイルスを除去するために、トイレを含む家庭内の大掛かりな掃除が行われ、健全な電流値の伸びを記録しました。2021年には、ウイルスの詳細が明らかになるにつれて、COVID-1... もっと見る
サマリートイレケアは、2020年にCOVID-19の残留ウイルスを除去するために、トイレを含む家庭内の大掛かりな掃除が行われ、健全な電流値の伸びを記録しました。2021年には、ウイルスの詳細が明らかになるにつれて、COVID-19が表面上に広がることへの懸念が薄れ、猛烈な掃除が減少した。また、社会が徐々に開放され、家にいる時間が少なくなってきました。この2つの要因から、2021年の金額成長率は低下し、よりn...この調査レポートはボスニア・ヘルツェゴビナのトイレットケア市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態を包括的に解説しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格設定など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品トイレタリー機器、ITB、トイレタリー錠剤/粉末、トイレタリー洗浄システム、トイレタリー液体/発泡体。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * トイレケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの把握。 * 5年後の市場予測を行い、今後の市場発展を予測する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Toilet Care in Bosnia and HerzegovinaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables TOILET CARE IN BOSNIA AND HERZEGOVINA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Lower value growth in 2021 Multinationals continue to dominate Significant number of rim block launches in 2021 PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Moderate growth over forecast period Continued innovation supports value sales Value sales through e-commerce channels to double by 2026 CATEGORY DATA Table 1 Sales of Toilet Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Toilet Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Toilet Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Toilet Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME CARE IN BOSNIA AND HERZEGOVINA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 7 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 12 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryToilet care registered healthy current value growth in 2020, as people cleaned homes extensively, including toilets, in order to remove any possible residue of the COVID-19 virus. In 2021, as more about the virus became known, people were less concerned about COVID-19 spreading on surfaces and there was much less of the frenzied cleaning. In addition, as with society gradually opening up, people were spending less time at home. Both these factors led to a drop in value growth in 2021 to a more n... Table of ContentsToilet Care in Bosnia and HerzegovinaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables TOILET CARE IN BOSNIA AND HERZEGOVINA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Lower value growth in 2021 Multinationals continue to dominate Significant number of rim block launches in 2021 PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Moderate growth over forecast period Continued innovation supports value sales Value sales through e-commerce channels to double by 2026 CATEGORY DATA Table 1 Sales of Toilet Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Toilet Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Toilet Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Toilet Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME CARE IN BOSNIA AND HERZEGOVINA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 7 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 12 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(toilet)の最新刊レポートよくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/25 10:26 155.25 円 163.23 円 198.36 円 |