世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

タイにおけるメンズグルーミング


Men's Grooming in Thailand

台湾では毎年父の日になると、百貨店をはじめとする大手小売業がギフトにふさわしいと判断した商品のプロモーションを開始します。従来は男性用シェービング剤がギフトとして選ばれる傾向にありましたが、2021年... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年5月9日 US$990
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
27 英語

 

サマリー

台湾では毎年父の日になると、百貨店をはじめとする大手小売業がギフトにふさわしいと判断した商品のプロモーションを開始します。従来は男性用シェービング剤がギフトとして選ばれる傾向にありましたが、2021年のCOVID-19の再流行によるパンデミックによる自宅隔離やリモートワーク対策により、見た目(男性用のヘアケア、スキンケア、デオドラントにも影響)ではなく、健康やウェルネスに注目が集まるようになりました。そのため、むしろト...

Euromonitor Internationalの調査レポート「台湾のメンズグルーミング」は、国レベルでの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017年から2021年の最新の小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。

製品のカバー範囲メンズフレグランス、メンズシェービング、メンズトイレタリー。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* メンズグルーミング市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年後の市場予測を行い、今後の市場発展を予測する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


ページTOPに戻る


目次

Men's Grooming in Taiwan
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

MEN'S GROOMING IN TAIWAN
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Limited demand for razors as Father's Day gift due to pandemic
Premium men's fragrances buck the declining trend in 2021
Major razor brands attempt to stimulate sales through cross-industry partnerships
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Foundation for men set to see strong growth as males pay greater attention to appearance
Taiwanese brands seek to appeal with locally-adapted products and marketing strategies
Automatic razor cleaning product set to become increasingly influential as an accessory
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Men’s Grooming by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Men’s Grooming by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 Sales of Men's Razors and Blades by Type: % Value Breakdown 2018-2021
Table 4 Sales of Men's Skin Care by Type: % Value Breakdown 2018-2021
Table 5 NBO Company Shares of Men’s Grooming: % Value 2017-2021
Table 6 LBN Brand Shares of Men’s Grooming: % Value 2018-2021
Table 7 LBN Brand Shares of Men's Razors and Blades: % Value 2018-2021
Table 8 Forecast Sales of Men’s Grooming by Category: Value 2021-2026
Table 9 Forecast Sales of Men’s Grooming by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN TAIWAN
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 11 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 12 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 13 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 14 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 15 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021
Table 16 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 17 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021
Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 19 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Each year in Taiwan on Father's Day, leading retailers including department stores start to promote products that are deemed to be suitable gifts. Traditionally, men’s shaving products tend to be a leading gift choice for the event, but pandemic-induced home seclusion and remote working measures in 2021 due to another wave of COVID-19 meant that there was less of a focus on appearance (also impacting men’s hair care, skin care and deodorants) and more on health and wellbeing. Therefore, rather t...

Euromonitor International's Men's Grooming in Taiwan report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Men's Fragrances, Men's Shaving, Men's Toiletries.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Men's Grooming market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Men's Grooming in Taiwan
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

MEN'S GROOMING IN TAIWAN
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Limited demand for razors as Father's Day gift due to pandemic
Premium men's fragrances buck the declining trend in 2021
Major razor brands attempt to stimulate sales through cross-industry partnerships
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Foundation for men set to see strong growth as males pay greater attention to appearance
Taiwanese brands seek to appeal with locally-adapted products and marketing strategies
Automatic razor cleaning product set to become increasingly influential as an accessory
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Men’s Grooming by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Men’s Grooming by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 Sales of Men's Razors and Blades by Type: % Value Breakdown 2018-2021
Table 4 Sales of Men's Skin Care by Type: % Value Breakdown 2018-2021
Table 5 NBO Company Shares of Men’s Grooming: % Value 2017-2021
Table 6 LBN Brand Shares of Men’s Grooming: % Value 2018-2021
Table 7 LBN Brand Shares of Men's Razors and Blades: % Value 2018-2021
Table 8 Forecast Sales of Men’s Grooming by Category: Value 2021-2026
Table 9 Forecast Sales of Men’s Grooming by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN TAIWAN
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 11 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 12 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 13 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 14 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 15 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021
Table 16 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 17 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021
Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 19 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/25 10:25

158.38 円

165.32 円

201.48 円

ページTOPに戻る