マレーシアのメンズグルーミングMen's Grooming in Malaysia メンズグルーミングは、2020年の2ケタ減から2021年には電流値ベースで部分的に回復することが確認された。2020年の大幅な落ち込みは、消費者のライフスタイルが大きく変化したことや、COVID-19の影響による社会活... もっと見る
サマリーメンズグルーミングは、2020年の2ケタ減から2021年には電流値ベースで部分的に回復することが確認された。2020年の大幅な落ち込みは、消費者のライフスタイルが大きく変化したことや、COVID-19の影響による社会活動の低下が主な要因である。2021年のメンズグルーミングの成長を牽引したのは、メンズフレグランスであった。この分野は、2020年のパンデミックによってメンズグルーミングの中で最も大きな打撃を受けたため、最も大きな改善効果が見られた。Euromonitor Internationalのイタリアのメンズグルーミングレポートは、国レベルでの市場規模と形状の包括的なガイドを提供します。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 製品のカバー範囲メンズフレグランス、メンズシェービング、メンズトイレタリー。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * メンズグルーミング市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後の市場予測を行い、今後の市場発展を予測する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Men's Grooming in ItalyEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables MEN'S GROOMING IN ITALY KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Sales benefit from a return to more active social lives in Italy Beards present challenges and opportunities to producers of men’s grooming products New product development focuses on sustainability and those with sensitive skin PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Modest growth projections for men’s fragrances with the market facing several challenges Men become more educated about the importance of a good skin care routine Beard growing remains a threat to the growth of men’s shaving CATEGORY DATA Table 1 Sales of Men’s Grooming by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Men’s Grooming by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Men's Razors and Blades by Type: % Value Breakdown 2018-2021 Table 4 Sales of Men's Skin Care by Type: % Value Breakdown 2018-2021 Table 5 NBO Company Shares of Men’s Grooming: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Men’s Grooming: % Value 2018-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Men's Razors and Blades: % Value 2018-2021 Table 8 Forecast Sales of Men’s Grooming by Category: Value 2021-2026 Table 9 Forecast Sales of Men’s Grooming by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN ITALY EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 11 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 12 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 13 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 14 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 15 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 16 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 17 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 19 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryMen’s grooming witnessed a partial recovery in current value terms in 2021 after the double-digit decline witnessed in 2020. The sharp decline in 2020 was mainly linked to the drastic changes to consumer lifestyles and the reduced social activity due to the impact of the country’s strict COVID-19 measures. In 2021 the growth of men’s grooming growth was driven by men’s fragrances. This was the hardest hit area of men’s grooming by the pandemic in 2020 and hence saw the most significant improveme... Table of ContentsMen's Grooming in ItalyEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables MEN'S GROOMING IN ITALY KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Sales benefit from a return to more active social lives in Italy Beards present challenges and opportunities to producers of men’s grooming products New product development focuses on sustainability and those with sensitive skin PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Modest growth projections for men’s fragrances with the market facing several challenges Men become more educated about the importance of a good skin care routine Beard growing remains a threat to the growth of men’s shaving CATEGORY DATA Table 1 Sales of Men’s Grooming by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Men’s Grooming by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Men's Razors and Blades by Type: % Value Breakdown 2018-2021 Table 4 Sales of Men's Skin Care by Type: % Value Breakdown 2018-2021 Table 5 NBO Company Shares of Men’s Grooming: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Men’s Grooming: % Value 2018-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Men's Razors and Blades: % Value 2018-2021 Table 8 Forecast Sales of Men’s Grooming by Category: Value 2021-2026 Table 9 Forecast Sales of Men’s Grooming by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN ITALY EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 11 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 12 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 13 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 14 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 15 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 16 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 17 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 19 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(grooming)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |