イギリスのメンズグルーミング事情Men's Grooming in the United Kingdom 2021年のメンズグルーミングは、よりアクティブなライフスタイルを送る消費者に後押しされ、金額・数量ともに成長軌道に戻りました。COVID-19の発生以前、男性用グルーミング製品は増加傾向にあり、男性向けに特... もっと見る
サマリー2021年のメンズグルーミングは、よりアクティブなライフスタイルを送る消費者に後押しされ、金額・数量ともに成長軌道に戻りました。COVID-19の発生以前、男性用グルーミング製品は増加傾向にあり、男性向けに特別にデザインされた製品の種類は増え続けていました。特に若い男性は、健康的で若々しい外見を保つために、ますます洗練された美容やパーソナルケアの習慣を身につけるようになっています。Euromonitor Internationalの調査レポート「タイのメンズグルーミング」は、国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017年から2021年の最新の小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 製品のカバー範囲メンズフレグランス、メンズシェービング、メンズトイレタリー。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * メンズグルーミング市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後の市場予測を行い、今後の市場発展を予測する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Men's Grooming in ThailandEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables MEN'S GROOMING IN THAILAND KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS As demand grows so too does the offer of men’s grooming products Smaller packaging helps provide convenience and value to men Promotional activity picks up as brands look to entice consumers into buying their products PROSPECTS AND OPPORTUNITIES New product development and innovation likely to become more prevalent as demand grows The use of well-known male personalities seen as an important marketing strategy Aggressive price promotions and the offer of free gifts expected to remain prevalent CATEGORY DATA Table 1 Sales of Men’s Grooming by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Men’s Grooming by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Men's Razors and Blades by Type: % Value Breakdown 2018-2021 Table 4 Sales of Men's Skin Care by Type: % Value Breakdown 2018-2021 Table 5 NBO Company Shares of Men’s Grooming: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Men’s Grooming: % Value 2018-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Men's Razors and Blades: % Value 2018-2021 Table 8 Forecast Sales of Men’s Grooming by Category: Value 2021-2026 Table 9 Forecast Sales of Men’s Grooming by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THAILAND EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 11 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 12 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 13 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 14 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 15 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 16 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 17 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 19 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryMen’s grooming saw a return to growth in 2021 in value and volume terms buoyed by consumers leading more active lifestyles. Prior to the outbreak of COVID-19 men’s grooming had been on an upward trajectory with an ever growing range of products designed specifically for men appearing in the market. Younger men in particular are adopting increasingly sophisticated beauty and personal care routines in order to maintain a healthy and youthful appearance. Table of ContentsMen's Grooming in ThailandEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables MEN'S GROOMING IN THAILAND KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS As demand grows so too does the offer of men’s grooming products Smaller packaging helps provide convenience and value to men Promotional activity picks up as brands look to entice consumers into buying their products PROSPECTS AND OPPORTUNITIES New product development and innovation likely to become more prevalent as demand grows The use of well-known male personalities seen as an important marketing strategy Aggressive price promotions and the offer of free gifts expected to remain prevalent CATEGORY DATA Table 1 Sales of Men’s Grooming by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Men’s Grooming by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Men's Razors and Blades by Type: % Value Breakdown 2018-2021 Table 4 Sales of Men's Skin Care by Type: % Value Breakdown 2018-2021 Table 5 NBO Company Shares of Men’s Grooming: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Men’s Grooming: % Value 2018-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Men's Razors and Blades: % Value 2018-2021 Table 8 Forecast Sales of Men’s Grooming by Category: Value 2021-2026 Table 9 Forecast Sales of Men’s Grooming by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THAILAND EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 11 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 12 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 13 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 14 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 15 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 16 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 17 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 19 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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