世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

タイにおけるカラーコスメティクス


Colour Cosmetics in Thailand

2021年末に台湾で発生したパンデミックの脅威が緩和されたことで、多くの従業員がリモートワークを経てオフィスに戻り、社交の機会も増えました。このような背景から、カラー化粧品の需要が高まりましたが、人前... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年5月9日 US$990
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
33 英語

 

サマリー

2021年末に台湾で発生したパンデミックの脅威が緩和されたことで、多くの従業員がリモートワークを経てオフィスに戻り、社交の機会も増えました。このような背景から、カラー化粧品の需要が高まりましたが、人前でのマスク着用が依然として義務付けられているため、ファンデーションやコンシーラーなどの化粧品がマスクに移らないように固定するためのセットスプレーが消費者に注目されるようになりました。化粧品に関するアドバイスに加え、一部のメイクアップ...

Euromonitor Internationalの調査レポート「台湾のカラー化粧品」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017年から2021年の最新の小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。

製品のカバー範囲カラーコスメティックセット/キット、アイメイクアップ、フェイシャルメイクアップ、リップ製品、ネイル製品。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入される理由は?
* カラーコスメティック市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。
* 5年後の市場予測を行い、今後の市場発展を予測します。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


ページTOPに戻る


目次

Colour Cosmetics in Taiwan
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

COLOUR COSMETICS IN TAIWAN
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Compulsory use of face masks increases the demand for setting spray and powder
2021 cosmetic trends: More natural look is the focus
The new focus of lip products behind face masks
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Greater attention being paid to eco-friendly colour cosmetics
Waterless technology is changing the future trend of colour cosmetics
Personalised services and products will be key for brands to maintain competitiveness and influence
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Colour Cosmetics: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Colour Cosmetics: % Value 2018-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Eye Make-up: % Value 2018-2021
Table 6 LBN Brand Shares of Facial Make-up: % Value 2018-2021
Table 7 LBN Brand Shares of Lip Products: % Value 2018-2021
Table 8 LBN Brand Shares of Nail Products: % Value 2018-2021
Table 9 LBN Brand Shares of Premium Colour Cosmetics: % Value 2018-2021
Table 10 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2021-2026
Table 11 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN TAIWAN
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 13 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 14 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 15 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 16 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 17 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021
Table 18 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 19 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021
Table 20 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 21 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る


 

Summary

With the threat of the pandemic in Taiwan easing towards the end of 2021, it resulted in a number of employees returning to the office following remote working measures, in addition to more frequent socialising. This scenario improved demand for colour cosmetics, but as the wearing of face masks in public was still a requirement, consumers turned to setting sprays to fix facial make-up such as foundation/concealer to avoid transfer to masks. In addition to offering cosmetics advice, some make-up...

Euromonitor International's Colour Cosmetics in Taiwan report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Colour Cosmetics Sets/Kits, Eye Make-Up, Facial Make-Up, Lip Products, Nail Products.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Colour Cosmetics market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Colour Cosmetics in Taiwan
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

COLOUR COSMETICS IN TAIWAN
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Compulsory use of face masks increases the demand for setting spray and powder
2021 cosmetic trends: More natural look is the focus
The new focus of lip products behind face masks
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Greater attention being paid to eco-friendly colour cosmetics
Waterless technology is changing the future trend of colour cosmetics
Personalised services and products will be key for brands to maintain competitiveness and influence
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Colour Cosmetics: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Colour Cosmetics: % Value 2018-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Eye Make-up: % Value 2018-2021
Table 6 LBN Brand Shares of Facial Make-up: % Value 2018-2021
Table 7 LBN Brand Shares of Lip Products: % Value 2018-2021
Table 8 LBN Brand Shares of Nail Products: % Value 2018-2021
Table 9 LBN Brand Shares of Premium Colour Cosmetics: % Value 2018-2021
Table 10 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2021-2026
Table 11 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN TAIWAN
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 13 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 14 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 15 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 16 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 17 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021
Table 18 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 19 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021
Table 20 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 21 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD(cosmetics)の最新刊レポート


よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/23 10:26

157.72 円

164.94 円

201.11 円

ページTOPに戻る