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イギリスのカラーコスメティック


Colour Cosmetics in the United Kingdom

カラー化粧品の需要は、パンデミック発生以降、タイで見られるようになった新型のライフスタイルが障害となりました。人前でマスクを着用する習慣が定着し、多くの人が在宅勤務を続け、人付き合いも少なくなりま... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年5月9日 US$990
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34 英語

 

サマリー

カラー化粧品の需要は、パンデミック発生以降、タイで見られるようになった新型のライフスタイルが障害となりました。人前でマスクを着用する習慣が定着し、多くの人が在宅勤務を続け、人付き合いも少なくなりました。その結果、2021年にはBB/CCクリームを除くカラー化粧品のすべての製品カテゴリーが現在価値ベースで減少を記録した。メイクアップは、ナイトクラブの訪問など社交の場での外出時にほぼ独占的に使用される。

Euromonitor Internationalのタイのカラーコスメティックレポートは、国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供します。2017年から2021年の最新の小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。

製品のカバー範囲カラーコスメティックセット/キット、アイメイクアップ、フェイシャルメイクアップ、リップ製品、ネイル製品。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入される理由は?
* カラーコスメティック市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。
* 5年後の市場予測を行い、今後の市場発展を予測します。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Colour Cosmetics in Thailand
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

COLOUR COSMETICS IN THAILAND
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Another difficult year for colour cosmetics with BB/CC creams the one area of growth
Small sachet packaging trending, while non-store retailing continues to thrive
Players adopt new approaches to marketing to sustain demand
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Hybrid products expected to find favour thanks to value and convenience as colour cosmetics returns to growth
E-commerce set for further gains as the online offer continues to expand
Brands could look to expand outside of colour cosmetics
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Colour Cosmetics: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Colour Cosmetics: % Value 2018-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Eye Make-up: % Value 2018-2021
Table 6 LBN Brand Shares of Facial Make-up: % Value 2018-2021
Table 7 LBN Brand Shares of Lip Products: % Value 2018-2021
Table 8 LBN Brand Shares of Nail Products: % Value 2018-2021
Table 9 LBN Brand Shares of Premium Colour Cosmetics: % Value 2018-2021
Table 10 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2021-2026
Table 11 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THAILAND
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 13 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 14 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 15 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 16 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 17 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021
Table 18 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 19 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021
Table 20 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 21 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Demand for colour cosmetics continued to be hindered by the new normal lifestyle seen in Thailand since the start of the pandemic. People continued to wear face masks in public, while many people continued to work from home where possible and socialized less often. As a result, every product category within colour cosmetics, except for BB/CC creams, recorded a decline in current value terms in 2021. Make-up is almost exclusively used when going out for social occasions such as visits to nightclu...

Euromonitor International's Colour Cosmetics in Thailand report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Colour Cosmetics Sets/Kits, Eye Make-Up, Facial Make-Up, Lip Products, Nail Products.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Colour Cosmetics market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Colour Cosmetics in Thailand
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

COLOUR COSMETICS IN THAILAND
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Another difficult year for colour cosmetics with BB/CC creams the one area of growth
Small sachet packaging trending, while non-store retailing continues to thrive
Players adopt new approaches to marketing to sustain demand
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Hybrid products expected to find favour thanks to value and convenience as colour cosmetics returns to growth
E-commerce set for further gains as the online offer continues to expand
Brands could look to expand outside of colour cosmetics
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Colour Cosmetics: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Colour Cosmetics: % Value 2018-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Eye Make-up: % Value 2018-2021
Table 6 LBN Brand Shares of Facial Make-up: % Value 2018-2021
Table 7 LBN Brand Shares of Lip Products: % Value 2018-2021
Table 8 LBN Brand Shares of Nail Products: % Value 2018-2021
Table 9 LBN Brand Shares of Premium Colour Cosmetics: % Value 2018-2021
Table 10 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2021-2026
Table 11 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THAILAND
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 13 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 14 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 15 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 16 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 17 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021
Table 18 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 19 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021
Table 20 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 21 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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