モロッコのカラーコスメティックColour Cosmetics in Morocco 2021年の最初の数ヶ月に再びロックダウンが導入され、自宅外への移動が制限されたため、多くのマレーシア人はリモートワークや社交の機会の制限により、カラーコスメなどの必要でないと思われる製品への支出を大... もっと見る
サマリー2021年の最初の数ヶ月に再びロックダウンが導入され、自宅外への移動が制限されたため、多くのマレーシア人はリモートワークや社交の機会の制限により、カラーコスメなどの必要でないと思われる製品への支出を大幅に減らした。その結果、BB/CCクリームを除くほとんどのカテゴリーで需要が減少したが、BB/CCクリームのパフォーマンスは、レビュー期間中に記録したダイナミックな成長に比べて控えめであった。Euromonitor Internationalのマレーシアのカラーコスメティックレポートは、国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供します。2017年から2021年の最新の小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 製品のカバー範囲カラーコスメティックセット/キット、アイメイクアップ、フェイシャルメイクアップ、リップ製品、ネイル製品。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * カラーコスメティック市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。 * 5年後の市場予測を行い、今後の市場発展を予測します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Colour Cosmetics in MalaysiaEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables COLOUR COSMETICS IN MALAYSIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Continued lockdown in the first half of 2021 results in declines across much of colour cosmetics Popular health and beauty specialist retailers extend consumer reach through omnichannel strategy Multinationals retain lead in 2021, while increasing number of brands attempt to appeal to younger consumers by highlighting products which support “selfie” trend PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Improving demand for colour cosmetics from 2022 onwards as social conditions return to normal Blurring of boundaries likely to gain further momentum Opening of standalone luxury beauty specialist retailers may help premium colour cosmetics withstand competition over the forecast period CATEGORY DATA Table 1 Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Colour Cosmetics: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Colour Cosmetics: % Value 2018-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Eye Make-up: % Value 2018-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Facial Make-up: % Value 2018-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Lip Products: % Value 2018-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Nail Products: % Value 2018-2021 Table 9 LBN Brand Shares of Premium Colour Cosmetics: % Value 2018-2021 Table 10 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2021-2026 Table 11 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN MALAYSIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 13 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 14 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 15 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 16 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 17 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 19 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 20 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 21 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryWith restrictions on movement outside of the home after the introduction of another lockdown in the first months of 2021, many Malaysians significantly reduced their expenditure on perceived non-essential products such as colour cosmetics due to remote working and limited socialising opportunities. This resulted in declining demand across most of the category with the exception of BB/CC creams, although its performance was subdued compared to its dynamic growth recorded over the review period as... Table of ContentsColour Cosmetics in MalaysiaEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables COLOUR COSMETICS IN MALAYSIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Continued lockdown in the first half of 2021 results in declines across much of colour cosmetics Popular health and beauty specialist retailers extend consumer reach through omnichannel strategy Multinationals retain lead in 2021, while increasing number of brands attempt to appeal to younger consumers by highlighting products which support “selfie” trend PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Improving demand for colour cosmetics from 2022 onwards as social conditions return to normal Blurring of boundaries likely to gain further momentum Opening of standalone luxury beauty specialist retailers may help premium colour cosmetics withstand competition over the forecast period CATEGORY DATA Table 1 Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Colour Cosmetics: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Colour Cosmetics: % Value 2018-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Eye Make-up: % Value 2018-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Facial Make-up: % Value 2018-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Lip Products: % Value 2018-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Nail Products: % Value 2018-2021 Table 9 LBN Brand Shares of Premium Colour Cosmetics: % Value 2018-2021 Table 10 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2021-2026 Table 11 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN MALAYSIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 13 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 14 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 15 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 16 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 17 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 19 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 20 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 21 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |