マレーシアのカラー化粧品Colour Cosmetics in Malaysia カラー化粧品は、COVID-19の大流行で大打撃を受けた2020年に大きな損失を記録した後、2021年には穏やかな回復にとどまった。戸締まりや自宅待機のほか、マスク着用義務などがカラー化粧品の需要減につながった。2... もっと見る
サマリーカラー化粧品は、COVID-19の大流行で大打撃を受けた2020年に大きな損失を記録した後、2021年には穏やかな回復にとどまった。戸締まりや自宅待機のほか、マスク着用義務などがカラー化粧品の需要減につながった。2021年以降も、屋内の公共の場ではマスク着用が義務付けられており、消費者の普段のメイクアップを控える傾向が続きました。マン...Euromonitor Internationalの調査レポート「イタリアのカラー化粧品」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017年から2021年の最新の小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 製品のカバー範囲カラーコスメティックセット/キット、アイメイクアップ、フェイシャルメイクアップ、リップ製品、ネイル製品。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入される理由は? * カラーコスメティック市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。 * 5年後の市場予測を行い、今後の市場発展を予測します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Colour Cosmetics in ItalyEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables COLOUR COSMETICS IN ITALY KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Face masks remain a barrier to the recovery of colour cosmetics The eyes remain in focus when purchasing make-up Increased foot traffic in beauty specialist retailers key to recovery PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Financial pressures could curb the recovery of colour cosmetics Eye make-up set to drive growth Consumers are likely to look for more from their colour cosmetics moving forward, including a longer-lasting effect and skin care benefits CATEGORY DATA Table 1 Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Colour Cosmetics: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Colour Cosmetics: % Value 2018-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Eye Make-up: % Value 2018-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Facial Make-up: % Value 2018-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Lip Products: % Value 2018-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Nail Products: % Value 2018-2021 Table 9 LBN Brand Shares of Premium Colour Cosmetics: % Value 2018-2021 Table 10 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2021-2026 Table 11 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN ITALY EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 13 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 14 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 15 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 16 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 17 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 19 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 20 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 21 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryColour cosmetics saw only a mild recovery in 2021 after the heavy losses recorded in 2020 when the category was hit hard by the arrival of the COVID-19 pandemic. Alongside lockdown measures and home seclusion there was also an obligation to wear face masks, all of which led to reduced demand for colour cosmetics. In 2021 and throughout the year there remained an obligation to wear a face mask in indoor public places and this continued to discourage consumers from wearing their usual make-up. Man... Table of ContentsColour Cosmetics in ItalyEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables COLOUR COSMETICS IN ITALY KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Face masks remain a barrier to the recovery of colour cosmetics The eyes remain in focus when purchasing make-up Increased foot traffic in beauty specialist retailers key to recovery PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Financial pressures could curb the recovery of colour cosmetics Eye make-up set to drive growth Consumers are likely to look for more from their colour cosmetics moving forward, including a longer-lasting effect and skin care benefits CATEGORY DATA Table 1 Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Colour Cosmetics: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Colour Cosmetics: % Value 2018-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Eye Make-up: % Value 2018-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Facial Make-up: % Value 2018-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Lip Products: % Value 2018-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Nail Products: % Value 2018-2021 Table 9 LBN Brand Shares of Premium Colour Cosmetics: % Value 2018-2021 Table 10 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2021-2026 Table 11 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN ITALY EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 13 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 14 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 15 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 16 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 17 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 19 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 20 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 21 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(非耐久財)の最新刊レポート
Euromonitor International社の非耐久財分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(cosmetics)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |