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ビューティ&パーソナルケア分野のダイレクトセリング。パンデミック後の成功に必要な変革


Direct Selling in Beauty and Personal Care: The Needed Transformation to Thrive Post-Pandemic

COVID-19 の影響を受けたものの、ダイレクトセールスはビューティ&パーソナルケア分野で第 6 位を維持し、2020 年には売上高 の 8%を占めるようになる。中南米は横ばい、北米は好調で、アジア太平洋とオーストラ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年1月17日 US$875
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45 英語

 

サマリー

COVID-19 の影響を受けたものの、ダイレクトセールスはビューティ&パーソナルケア分野で第 6 位を維持し、2020 年には売上高 の 8%を占めるようになる。中南米は横ばい、北米は好調で、アジア太平洋とオーストラレーシアは2桁の減少となっています。パンデミックによるデジタル化の進展により、ダイレクトセラーは試されることになります。パンデミック後の世界で競争力を維持するために自らを改革することを望むブランドには機会が待っています。

ユーロモニター・インターナショナルの「美容とパーソナルケアにおけるダイレクトセリング」。この報告書では、ビューティ&パーソナルケア市場の規模と形状を把握し、話題のトピック、新興地域、カテゴリー、トレンド、業界の緊急課題、ホワイトスペースに焦点を当てます。主要企業やブランドを特定し、新製品開発、パッケージのイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格設定など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供します。予測では、市場がどのように変化していくのか、成功のための基準を示しています。また、プレミアムとマス/マステージセグメントにおける発展や、新しい美容コンセプトの進化についても調査しています。

製品の範囲ベビー&子供用製品、バス&シャワー、カラーコスメティック、デオドラント、脱毛剤、皮膚化粧品ビューティ&パーソナルケア、フレグランス、ヘアケア、マスビューティ&パーソナルケア、メンズグルーミング、オーラルケア、パワー歯ブラシを除くオーラルケア、プレミアムビューティ&パーソナルケア、プレステージビューティ&パーソナルケア、スキンケア、サンケア。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* ビューティ&パーソナルケア市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Scope of the Report
A Snapshot of Direct Selling in Beauty
Asia Pacific ahead on The Digital Move
Consultants, Key Pillar in The Americas
Europeans Remain Elusive to The Model
Direct Selling in a Digital World

 

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Summary

Though hit by COVID-19, direct selling stays sixth in beauty and personal care with 8% of value sales in 2020. Flat results in Latin America and good growth in North America balance double-digit decline in Asia Pacific and Australasia. The pandemic-boosted shift to digital will test direct sellers, the business model of human interaction and relationships inevitably turning virtual. Opportunities await those brands willing to reinvent themselves to remain competitive in a post-pandemic world.

Euromonitor International's Direct Selling in Beauty and Personal Care: The Needed Transformation to Thrive Post-Pandemic global briefing offers an insight into to the size and shape of the Beauty and Personal Care market and highlights buzz topics, emerging geographies, categories and trends as well as pressing industry issues and white spaces. It identifies the leading companies and brands, offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts illustrate how the market is set to change and criteria for success. The report also explores developments in the premium vs mass/masstige segments, and the evolution of novel beauty concepts.

Product coverage: Baby and Child-specific Products, Bath and Shower, Colour Cosmetics, Deodorants, Depilatories, Dermocosmetics Beauty and Personal Care, Fragrances, Hair Care, Mass Beauty and Personal Care, Men's Grooming, Oral Care, Oral Care Excl Power Toothbrushes, Premium Beauty and Personal Care, Prestige Beauty and Personal Care, Skin Care, Sun Care.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Beauty and Personal Care market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Scope of the Report
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Asia Pacific ahead on The Digital Move
Consultants, Key Pillar in The Americas
Europeans Remain Elusive to The Model
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