南アフリカにおける小児用コンシューマーヘルスPaediatric Consumer Health in South Africa 歯が生えたり成長痛による軽い痛みや、軽い感染症、咳や風邪による痛みや発熱は、子どもたちの間ではよくあることです。南アフリカでは、軽度の病気には医者にかかるのではなく、親が小児用鎮痛剤や咳・風邪薬を... もっと見る
サマリー歯が生えたり成長痛による軽い痛みや、軽い感染症、咳や風邪による痛みや発熱は、子どもたちの間ではよくあることです。南アフリカでは、軽度の病気には医者にかかるのではなく、親が小児用鎮痛剤や咳・風邪薬を投与するのが一般的で、Benylin、Panado、Calpolといったブランドがよく知られており、消費者からの信頼も厚い。また、子どもたちは、おいしいシロップを飲めば、薬を飲む可能性が高くなります。後半は、...Euromonitor Internationalの南アフリカの小児用消費者健康レポートでは、国レベルでの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを示しています。 製品のカバー範囲おむつ(オムツ)かぶれ治療薬 、小児用鎮痛剤 、小児用咳・風邪・アレルギー治療薬 、小児用皮膚科薬 、小児用消化器治療薬 、小児用ビタミン・栄養補助食品 ......小児用ビタミン・栄養補助食品 データ範囲:市場規模(履歴および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 小児用コンシューマーヘルス市場の詳細を把握することができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。 * 5年後の予測から、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Paediatric Consumer Health in South AfricaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables PAEDIATRIC CONSUMER HEALTH IN SOUTH AFRICA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Slight boost to sales still visible in 2021 as parents make sure they are prepared for COVID-19 Paediatric vitamins and dietary supplements with immunity-boosting claims in demand during the pandemic Adcock Ingram and Johnson & Johnson retain strong lead with well-known and well-trusted brands PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Cough/cold remedies and vitamins and dietary supplements expected to remain the key growth drivers GSK launches Centrum Kids in paediatric vitamins and dietary supplements Bioforce launches Echinaforce Junior as it looks to expand its portfolio within South Africa CATEGORY DATA Table 1 Sales of Paediatric Consumer Health by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Paediatric Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Paediatric Vitamins and Dietary Supplements by Type: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Paediatric Consumer Health: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Paediatric Consumer Health: % Value 2018-2021 Table 6 Forecast Sales of Paediatric Consumer Health by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Paediatric Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026 CONSUMER HEALTH IN SOUTH AFRICA EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 8 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2016-2021 Table 9 Life Expectancy at Birth 2016-2021 MARKET DATA Table 10 Sales of Consumer Health by Category: Value 2016-2021 Table 11 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 12 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2017-2021 Table 13 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2018-2021 Table 14 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2016-2021 Table 16 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2021 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2021-2026 Table 18 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026 APPENDIX OTC registration and classification Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventive medicine Switches Summary 1 OTC: Switches 2020-2021 DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 2 Research Sources
SummaryMild pain caused by teething or growing pains, as well as pain and fever caused by mild infections, coughs and colds are common among children. In South Africa, parents will typically administer paediatric analgesics or cough/cold remedies instead of visiting a doctor for minor ailments, with brands such as Benylin, Panado and Calpol being well known and well trusted by consumers. Children are more likely to take their medicines if they are administered in a tasty syrup. During the latter part o... Table of ContentsPaediatric Consumer Health in South AfricaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables PAEDIATRIC CONSUMER HEALTH IN SOUTH AFRICA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Slight boost to sales still visible in 2021 as parents make sure they are prepared for COVID-19 Paediatric vitamins and dietary supplements with immunity-boosting claims in demand during the pandemic Adcock Ingram and Johnson & Johnson retain strong lead with well-known and well-trusted brands PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Cough/cold remedies and vitamins and dietary supplements expected to remain the key growth drivers GSK launches Centrum Kids in paediatric vitamins and dietary supplements Bioforce launches Echinaforce Junior as it looks to expand its portfolio within South Africa CATEGORY DATA Table 1 Sales of Paediatric Consumer Health by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Paediatric Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Paediatric Vitamins and Dietary Supplements by Type: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Paediatric Consumer Health: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Paediatric Consumer Health: % Value 2018-2021 Table 6 Forecast Sales of Paediatric Consumer Health by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Paediatric Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026 CONSUMER HEALTH IN SOUTH AFRICA EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 8 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2016-2021 Table 9 Life Expectancy at Birth 2016-2021 MARKET DATA Table 10 Sales of Consumer Health by Category: Value 2016-2021 Table 11 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 12 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2017-2021 Table 13 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2018-2021 Table 14 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2016-2021 Table 16 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2021 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2021-2026 Table 18 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026 APPENDIX OTC registration and classification Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventive medicine Switches Summary 1 OTC: Switches 2020-2021 DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 2 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(その他)の最新刊レポート
Euromonitor International 社の最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(consumer)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/10/30 10:26 154.31 円 167.43 円 203.53 円 |