イタリアのその他の乳製品Other Dairy in Italy 2024年、イタリアのその他の乳製品市場は、小売数量ベースでわずかな成長しか示さないと予想され、その業績はカテゴリーによって異なる。例えば、クリームの消費量はわずかに減少すると予測されるが、これは過去2... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー2024年、イタリアのその他の乳製品市場は、小売数量ベースでわずかな成長しか示さないと予想され、その業績はカテゴリーによって異なる。例えば、クリームの消費量はわずかに減少すると予測されるが、これは過去2年間の急激な価格上昇が主な原因である。この傾向に対抗するため、主要企業は強力な販促キャンペーンを実施する一方、より手頃な価格のプライベートブランド商品の重要性も近年高まっている。ユーロモニター・インターナショナル(Euromonitor International)のイタリアのその他の乳製品に関する調査レポートは、国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない地域の洞察力と理解を提供します。最新の小売販売データ2019-2023年に加え、主要企業、ブランド、小売店舗を特定し、消費者需要と販売成長の背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>2028年までの予測に直接情報を提供し、市場がどのように変化するかを明確に示します:製品カバレッジ:チルド・デザート、チルド・スナック、コーヒーホワイトナー、コンデンスミルク、エバミルク、クリーム、フロマージュ・フレ、クォークデータ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* その他の乳製品市場の詳細な全体像を把握する;* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する;* 5年間の予測を使用して、市場がどのように発展すると予測されるかを評価するEuromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。目次Other Dairy in ItalyEuromonitor International August 2024 List Of Contents And Tables OTHER DAIRY IN ITALY KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Mixed performance for other dairy, with cream and chilled desserts seeing further declines Fromage frais and quark represent key growth driver Chilled snacks benefit from launch of new high-protein products PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Plain fromage frais and quark players will continue to leverage healthy positioning Healthier innovations will spur chilled snacks, while leader Ferrero will invest in marketing communication to highlight brand visibility Chilled and shelf stable desserts will suffer from continued competition from healthier alternatives CATEGORY DATA Table 1 Sales of Other Dairy by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of Other Dairy by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of Other Dairy by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of Other Dairy by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 Sales of Cream by Type: % Value 2019-2024 Table 6 NBO Company Shares of Other Dairy: % Value 2020-2024 Table 7 LBN Brand Shares of Other Dairy: % Value 2021-2024 Table 8 Distribution of Other Dairy by Format: % Value 2019-2024 Table 9 Forecast Sales of Other Dairy by Category: Volume 2024-2029 Table 10 Forecast Sales of Other Dairy by Category: Value 2024-2029 Table 11 Forecast Sales of Other Dairy by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 12 Forecast Sales of Other Dairy by Category: % Value Growth 2024-2029 DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN ITALY EXECUTIVE SUMMARY Dairy products and alternatives in 2024: The big picture Key trends in 2024 Competitive landscape Channel developments What next for dairy products and alternatives? MARKET DATA Table 13 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2019-2024 Table 14 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 15 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2020-2024 Table 16 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2021-2024 Table 17 Penetration of Private Label by Category: % Value 2019-2024 Table 18 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2019-2024 Table 19 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2024-2029 Table 20 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryIn 2024, the market for other dairy products in Italy is expected to register only marginal growth in retail volume terms, with performance varying across the category. For instance, cream consumption is projected to decline slightly, largely due to a sharp rise in prices over the last two years. In an attempt to counteract this trend, key players have implemented robust promotional campaigns, while the importance of more affordable, private label offerings has also increased in recent years.. H... Euromonitor International's Other Dairy in Italy report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2019-2023, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2028, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Chilled and Shelf Stable Desserts, Chilled Snacks, Coffee Whiteners, Condensed and Evaporated Milk, Cream, Fromage Frais and Quark. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Other Dairy market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.Table of ContentsOther Dairy in ItalyEuromonitor International August 2024 List Of Contents And Tables OTHER DAIRY IN ITALY KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Mixed performance for other dairy, with cream and chilled desserts seeing further declines Fromage frais and quark represent key growth driver Chilled snacks benefit from launch of new high-protein products PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Plain fromage frais and quark players will continue to leverage healthy positioning Healthier innovations will spur chilled snacks, while leader Ferrero will invest in marketing communication to highlight brand visibility Chilled and shelf stable desserts will suffer from continued competition from healthier alternatives CATEGORY DATA Table 1 Sales of Other Dairy by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of Other Dairy by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of Other Dairy by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of Other Dairy by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 Sales of Cream by Type: % Value 2019-2024 Table 6 NBO Company Shares of Other Dairy: % Value 2020-2024 Table 7 LBN Brand Shares of Other Dairy: % Value 2021-2024 Table 8 Distribution of Other Dairy by Format: % Value 2019-2024 Table 9 Forecast Sales of Other Dairy by Category: Volume 2024-2029 Table 10 Forecast Sales of Other Dairy by Category: Value 2024-2029 Table 11 Forecast Sales of Other Dairy by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 12 Forecast Sales of Other Dairy by Category: % Value Growth 2024-2029 DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN ITALY EXECUTIVE SUMMARY Dairy products and alternatives in 2024: The big picture Key trends in 2024 Competitive landscape Channel developments What next for dairy products and alternatives? MARKET DATA Table 13 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2019-2024 Table 14 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 15 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2020-2024 Table 16 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2021-2024 Table 17 Penetration of Private Label by Category: % Value 2019-2024 Table 18 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2019-2024 Table 19 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2024-2029 Table 20 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Euromonitor International社の乳製品と代替品分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(dairy)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|