マレーシアの砂糖菓子Sugar Confectionery in Malaysia マレーシアにおける砂糖菓子の小売販売量は、2024年も減少が続くとみられる。メーカーが営業コストの上昇と戦うなか、相次ぐ値上げが成長に影響を与えている。これは、砂糖などの原材料価格の上昇に加え、イスラ... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーマレーシアにおける砂糖菓子の小売販売量は、2024年も減少が続くとみられる。メーカーが営業コストの上昇と戦うなか、相次ぐ値上げが成長に影響を与えている。これは、砂糖などの原材料価格の上昇に加え、イスラエル・ハマス戦争やウクライナ紛争の影響を受けたエネルギー・輸送コストの上昇によるものである。消費者は生活費の高騰によりすでにピンチを感じており、消費者の消費意欲は高まっている。ユーロモニター・インターナショナルのマレーシアの砂糖菓子レポートは、国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない地域の洞察と理解を提供する。最新の小売販売データ2019-2023年に加え、主要企業、ブランド、小売店舗を特定し、消費者需要と販売成長の背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>2028年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化するかを明確に示します:対象製品:ゆで菓子、リコリス、ロリポップ、薬用菓子、ミント、その他の砂糖菓子、パスティル、グミ、ゼリー、チュー、トフィー、キャラメル、ヌガー。データ収録範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* 砂糖菓子市場の詳細な全体像を把握する、* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する、* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して市場がどのように発展すると予測されるかを評価するEuromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。目次Sugar Confectionery in MalaysiaEuromonitor International July 2024 List Of Contents And Tables SUGAR CONFECTIONERY IN MALAYSIA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Demand for sugar confectionery is set to dip further in 2024 Health and wellness trends impact the market Standard mints and medicated confectionery show some resilience, while toffees, caramels and nougat is set to post a significant decline PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Consumers are likely to trade down to more affordable brands Boiled sweets, toffees, caramels and nougat and other sugar confectionery will see gloomy performance Emphasis on new products with healthier positioning CATEGORY DATA Summary 1 Other Sugar Confectionery by Product Type: 2024 Table 1 Sales of Sugar Confectionery by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of Sugar Confectionery by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of Sugar Confectionery by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of Sugar Confectionery by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 Sales of Pastilles, Gummies, Jellies and Chews by Type: % Value 2019-2024 Table 6 NBO Company Shares of Sugar Confectionery: % Value 2020-2024 Table 7 LBN Brand Shares of Sugar Confectionery: % Value 2021-2024 Table 8 Distribution of Sugar Confectionery by Format: % Value 2019-2024 Table 9 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: Volume 2024-2029 Table 10 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: Value 2024-2029 Table 11 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 12 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: % Value Growth 2024-2029 SNACKS IN MALAYSIA EXECUTIVE SUMMARY Snacks in 2024: The big picture Key trends in 2024 Competitive Landscape Channel developments What next for snacks? MARKET DATA Table 13 Sales of Snacks by Category: Volume 2019-2024 Table 14 Sales of Snacks by Category: Value 2019-2024 Table 15 Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 16 Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 17 NBO Company Shares of Snacks: % Value 2020-2024 Table 18 LBN Brand Shares of Snacks: % Value 2021-2024 Table 19 Penetration of Private Label by Category: % Value 2019-2024 Table 20 Distribution of Snacks by Format: % Value 2019-2024 Table 21 Forecast Sales of Snacks by Category: Volume 2024-2029 Table 22 Forecast Sales of Snacks by Category: Value 2024-2029 Table 23 Forecast Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 24 Forecast Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 2 Research Sources
SummaryRetail volume sales of sugar confectionery in Malaysia are set to continue to decline in 2024.Growth is being impacted by a wave of price hikes, as manufacturers battle with higher operating costs. This is due to the increasing prices of raw ingredients, such as sugar, as well as higher energy and transportation costs, sparked by the ramifications of the Israel-Hamas war and the conflict in Ukraine. With consumers already feeling the pinch due to the high cost of living, they are becoming more d... Euromonitor International's Sugar Confectionery in Malaysia report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2019-2023, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2028, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Boiled Sweets, Liquorice, Lollipops, Medicated Confectionery, Mints, Other Sugar Confectionery, Pastilles, Gummies, Jellies and Chews, Toffees, Caramels and Nougat. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Sugar Confectionery market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.Table of ContentsSugar Confectionery in MalaysiaEuromonitor International July 2024 List Of Contents And Tables SUGAR CONFECTIONERY IN MALAYSIA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Demand for sugar confectionery is set to dip further in 2024 Health and wellness trends impact the market Standard mints and medicated confectionery show some resilience, while toffees, caramels and nougat is set to post a significant decline PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Consumers are likely to trade down to more affordable brands Boiled sweets, toffees, caramels and nougat and other sugar confectionery will see gloomy performance Emphasis on new products with healthier positioning CATEGORY DATA Summary 1 Other Sugar Confectionery by Product Type: 2024 Table 1 Sales of Sugar Confectionery by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of Sugar Confectionery by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of Sugar Confectionery by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of Sugar Confectionery by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 Sales of Pastilles, Gummies, Jellies and Chews by Type: % Value 2019-2024 Table 6 NBO Company Shares of Sugar Confectionery: % Value 2020-2024 Table 7 LBN Brand Shares of Sugar Confectionery: % Value 2021-2024 Table 8 Distribution of Sugar Confectionery by Format: % Value 2019-2024 Table 9 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: Volume 2024-2029 Table 10 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: Value 2024-2029 Table 11 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 12 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: % Value Growth 2024-2029 SNACKS IN MALAYSIA EXECUTIVE SUMMARY Snacks in 2024: The big picture Key trends in 2024 Competitive Landscape Channel developments What next for snacks? MARKET DATA Table 13 Sales of Snacks by Category: Volume 2019-2024 Table 14 Sales of Snacks by Category: Value 2019-2024 Table 15 Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 16 Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 17 NBO Company Shares of Snacks: % Value 2020-2024 Table 18 LBN Brand Shares of Snacks: % Value 2021-2024 Table 19 Penetration of Private Label by Category: % Value 2019-2024 Table 20 Distribution of Snacks by Format: % Value 2019-2024 Table 21 Forecast Sales of Snacks by Category: Volume 2024-2029 Table 22 Forecast Sales of Snacks by Category: Value 2024-2029 Table 23 Forecast Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 24 Forecast Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 2 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Euromonitor International社のスナック分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(sugar)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|