中国・香港の車内エンターテインメントIn-Car Entertainment in Hong Kong, China 車載エンターテインメントは、競争の激化やスマートフォンなどの多機能機器とのカニバリゼーションにより、全体的に構造的な減少傾向にある。さらに、自家用車の登録台数が減少していることも一因となっている。... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー車載エンターテインメントは、競争の激化やスマートフォンなどの多機能機器とのカニバリゼーションにより、全体的に構造的な減少傾向にある。さらに、自家用車の登録台数が減少していることも一因となっている。この傾向は近い将来も続くと予想され、地域や経済へのパンデミック(世界的大流行)の影響が和らぐにつれて、海外旅行に出かける人が増え、その結果、消費者が一斉に海外旅行に出かけるため、道路を走る自家用車の数が減少する。ユーロモニターインターナショナルの調査レポート「香港の車内エンターテインメント(中国)」は、家庭内、ポータブル、車内の家電製品市場の全国レベルの規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引する分野を特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供します。予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品カーナビゲーション, 車載スピーカー, インダッシュメディアプレーヤー. データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * 車載エンターテインメント市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促進する要因を特定します; * 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次In-Car Entertainment in Hong Kong, ChinaEuromonitor International August 2023 List Of Contents And Tables IN-CAR ENTERTAINMENT IN HONG KONG, CHINA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS In-car entertainment remains in a structural decline, due to rising competition and cannibalisation from multifunctional devices Major brands continue to lead, as luxury vehicle owners seek out entertainment systems to match their cars PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Increased use of electric vehicles may lead to a shift in in-car entertainment trends High-end “connected vehicles” create an enhanced driving experience for consumers who can afford them CATEGORY DATA Table 1 Sales of In-Car Entertainment by Category: Volume 2018-2023 Table 2 Sales of In-Car Entertainment by Category: Value 2018-2023 Table 3 Sales of In-Car Entertainment by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Sales of In-Car Entertainment by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 NBO Company Shares of In-Car Entertainment: % Volume 2019-2023 Table 6 LBN Brand Shares of In-Car Entertainment: % Volume 2020-2023 Table 7 Distribution of In-Car Entertainment by Channel: % Volume 2018-2023 Table 8 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: Volume 2023-2028 Table 9 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: Value 2023-2028 Table 10 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 11 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: % Value Growth 2023-2028 CONSUMER ELECTRONICS IN HONG KONG, CHINA EXECUTIVE SUMMARY Consumer electronics in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer electronics? MARKET DATA Table 12 Sales of Consumer Electronics by Category: Volume 2018-2023 Table 13 Sales of Consumer Electronics by Category: Value 2018-2023 Table 14 Sales of Consumer Electronics by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 15 Sales of Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 16 NBO Company Shares of Consumer Electronics: % Volume 2019-2023 Table 17 LBN Brand Shares of Consumer Electronics: % Volume 2020-2023 Table 18 Distribution of Consumer Electronics by Channel: % Volume 2018-2023 Table 19 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: Volume 2023-2028 Table 20 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: Value 2023-2028 Table 21 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 22 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryIn-car entertainment is in an overall structural decline, due to rising competition and cannibalisation from multifunctional devices such as smartphones. An added factor here is the decline in the number of registered private cars. This trend is expected to continue in the near future, as the pandemic effects on the local territory and economy lessen, leading to more people travelling abroad and, subsequently, reducing the number of private cars on the road, as consumers travel abroad en masse a... Table of ContentsIn-Car Entertainment in Hong Kong, ChinaEuromonitor International August 2023 List Of Contents And Tables IN-CAR ENTERTAINMENT IN HONG KONG, CHINA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS In-car entertainment remains in a structural decline, due to rising competition and cannibalisation from multifunctional devices Major brands continue to lead, as luxury vehicle owners seek out entertainment systems to match their cars PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Increased use of electric vehicles may lead to a shift in in-car entertainment trends High-end “connected vehicles” create an enhanced driving experience for consumers who can afford them CATEGORY DATA Table 1 Sales of In-Car Entertainment by Category: Volume 2018-2023 Table 2 Sales of In-Car Entertainment by Category: Value 2018-2023 Table 3 Sales of In-Car Entertainment by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Sales of In-Car Entertainment by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 NBO Company Shares of In-Car Entertainment: % Volume 2019-2023 Table 6 LBN Brand Shares of In-Car Entertainment: % Volume 2020-2023 Table 7 Distribution of In-Car Entertainment by Channel: % Volume 2018-2023 Table 8 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: Volume 2023-2028 Table 9 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: Value 2023-2028 Table 10 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 11 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: % Value Growth 2023-2028 CONSUMER ELECTRONICS IN HONG KONG, CHINA EXECUTIVE SUMMARY Consumer electronics in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer electronics? MARKET DATA Table 12 Sales of Consumer Electronics by Category: Volume 2018-2023 Table 13 Sales of Consumer Electronics by Category: Value 2018-2023 Table 14 Sales of Consumer Electronics by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 15 Sales of Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 16 NBO Company Shares of Consumer Electronics: % Volume 2019-2023 Table 17 LBN Brand Shares of Consumer Electronics: % Volume 2020-2023 Table 18 Distribution of Consumer Electronics by Channel: % Volume 2018-2023 Table 19 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: Volume 2023-2028 Table 20 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: Value 2023-2028 Table 21 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 22 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Euromonitor International社の消費者向け電子機器分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(entertainment)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |