北マケドニアの砂糖菓子Sugar Confectionery in North Macedonia 健康的な食事がより優先されるようになり、糖分が多く付加価値の低い砂糖菓子を敬遠する消費者が増えている。その結果、2023年の小売数量は4年連続で減少する。ユーロモニター・インターナショナルの北マケドニア... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー健康的な食事がより優先されるようになり、糖分が多く付加価値の低い砂糖菓子を敬遠する消費者が増えている。その結果、2023年の小売数量は4年連続で減少する。ユーロモニター・インターナショナルの北マケドニアの砂糖菓子レポートは、国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない地域の洞察力と理解を提供します。2018-2022年の最新小売販売データに加え、主要企業、ブランド、小売店を特定し、消費者需要と売上高の成長の背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>2027年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化するかを明確に示す:対象製品:ゆで菓子、リコリス、ロリポップ、薬用菓子、ミント、その他の砂糖菓子、パスティル、グミ、ゼリー、チュー、トフィー、キャラメル、ヌガー。データ収録範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* 砂糖菓子市場の詳細な全体像を把握する、* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する、* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して市場がどのように発展すると予測されるかを評価するEuromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。目次Sugar Confectionery in North MacedoniaEuromonitor International July 2023 List Of Contents And Tables SUGAR CONFECTIONERY IN NORTH MACEDONIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Sugar confectionery consumption still under pressure Medicated confectionery benefits from wider brand choice Boiled sweets and liquorice face weak growth PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Sugar confectionery faces further decline in consumption Growing health awareness will fuel product development More challenging period for sugar confectionery manufacturers CATEGORY DATA Summary 1 Other Sugar Confectionery by Product Type: 2023 Table 1 Sales of Sugar Confectionery by Category: Volume 2018-2023 Table 2 Sales of Sugar Confectionery by Category: Value 2018-2023 Table 3 Sales of Sugar Confectionery by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Sales of Sugar Confectionery by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 Sales of Pastilles, Gummies, Jellies and Chews by Type: % Value 2018-2023 Table 6 NBO Company Shares of Sugar Confectionery: % Value 2019-2023 Table 7 LBN Brand Shares of Sugar Confectionery: % Value 2020-2023 Table 8 Distribution of Sugar Confectionery by Format: % Value 2018-2023 Table 9 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: Volume 2023-2028 Table 10 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: Value 2023-2028 Table 11 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 12 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: % Value Growth 2023-2028 SNACKS IN NORTH MACEDONIA EXECUTIVE SUMMARY Snacks in 2023: The big picture Key trends in 2023 Competitive Landscape Channel developments What next for snacks? MARKET DATA Table 13 Sales of Snacks by Category: Volume 2018-2023 Table 14 Sales of Snacks by Category: Value 2018-2023 Table 15 Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 16 Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 17 NBO Company Shares of Snacks: % Value 2019-2023 Table 18 LBN Brand Shares of Snacks: % Value 2020-2023 Table 19 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023 Table 20 Distribution of Snacks by Format: % Value 2018-2023 Table 21 Forecast Sales of Snacks by Category: Volume 2023-2028 Table 22 Forecast Sales of Snacks by Category: Value 2023-2028 Table 23 Forecast Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 24 Forecast Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 2 Research Sources
SummaryHealthy eating is taking a higher priority with consumers increasingly shunning sugar confectionery due to its high sugar content and limited value-added properties. As a result, retail volume sales are declining for the fourth consecutive year in 2023. Sugar confectionery also continues to be impacted by inflation in 2023 with rising unit prices driving solid gains in current value growth. Euromonitor International's Sugar Confectionery in North Macedonia report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2018-2022, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2027, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Boiled Sweets, Liquorice, Lollipops, Medicated Confectionery, Mints, Other Sugar Confectionery, Pastilles, Gummies, Jellies and Chews, Toffees, Caramels and Nougat. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Sugar Confectionery market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.Table of ContentsSugar Confectionery in North MacedoniaEuromonitor International July 2023 List Of Contents And Tables SUGAR CONFECTIONERY IN NORTH MACEDONIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Sugar confectionery consumption still under pressure Medicated confectionery benefits from wider brand choice Boiled sweets and liquorice face weak growth PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Sugar confectionery faces further decline in consumption Growing health awareness will fuel product development More challenging period for sugar confectionery manufacturers CATEGORY DATA Summary 1 Other Sugar Confectionery by Product Type: 2023 Table 1 Sales of Sugar Confectionery by Category: Volume 2018-2023 Table 2 Sales of Sugar Confectionery by Category: Value 2018-2023 Table 3 Sales of Sugar Confectionery by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Sales of Sugar Confectionery by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 Sales of Pastilles, Gummies, Jellies and Chews by Type: % Value 2018-2023 Table 6 NBO Company Shares of Sugar Confectionery: % Value 2019-2023 Table 7 LBN Brand Shares of Sugar Confectionery: % Value 2020-2023 Table 8 Distribution of Sugar Confectionery by Format: % Value 2018-2023 Table 9 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: Volume 2023-2028 Table 10 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: Value 2023-2028 Table 11 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 12 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: % Value Growth 2023-2028 SNACKS IN NORTH MACEDONIA EXECUTIVE SUMMARY Snacks in 2023: The big picture Key trends in 2023 Competitive Landscape Channel developments What next for snacks? MARKET DATA Table 13 Sales of Snacks by Category: Volume 2018-2023 Table 14 Sales of Snacks by Category: Value 2018-2023 Table 15 Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 16 Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 17 NBO Company Shares of Snacks: % Value 2019-2023 Table 18 LBN Brand Shares of Snacks: % Value 2020-2023 Table 19 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023 Table 20 Distribution of Snacks by Format: % Value 2018-2023 Table 21 Forecast Sales of Snacks by Category: Volume 2023-2028 Table 22 Forecast Sales of Snacks by Category: Value 2023-2028 Table 23 Forecast Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 24 Forecast Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 2 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Euromonitor International社のスナック分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(sugar)の最新刊レポートよくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |