フィリピンのメンズグルーミングMen's Grooming in the Philippines 2022年の男性用グルーミングは、COVID-19の規制緩和と、より活動的なライフスタイルへの回帰が売上を押し上げ、小売数量ベースで力強い成長を遂げた。職場への復帰とともに、消費者はより社交的になり、男性用フ... もっと見る
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サマリー2022年の男性用グルーミングは、COVID-19の規制緩和と、より活動的なライフスタイルへの回帰が売上を押し上げ、小売数量ベースで力強い成長を遂げた。職場への復帰とともに、消費者はより社交的になり、男性用フレグランス、男性用スキンケア、男性用デオドラントなどの商品の売上を押し上げた。さらに、男性は再び活動的になり、スポーツやフィットネスに定期的に参加するようになった。その結果、男性はより自由にシャワーを浴びるようになった。ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「フィリピンのメンズグルーミング」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2018年から2022年までの最新の小売販売データを提供し、成長を促進する分野を特定することができます。2027年までの予測では、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品メンズフレグランス、メンズシェービング、メンズトイレタリー データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * メンズグルーミング市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Men's Grooming in the PhilippinesEuromonitor International July 2023 List Of Contents And Tables MEN'S GROOMING IN THE PHILIPPINES KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Men’s grooming thriving with a knowledgeable local consumer base helping to drive demand K-beauty standards are highly influential in this category, with celebrities playing a key role in marketing Private label receiving growing interest but Unilever and Procter & Gamble maintain dominance PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Positive outlook for men’s grooming with hair loss treatments gaining popularity among men New business opportunities should benefit sales of men’s shaving and skin care Multinationals likely to retain their lead but e-commerce opening the door to smaller brands with more unique offerings CATEGORY DATA Table 1 Sales of Men’s Grooming by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Men’s Grooming by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 Sales of Men's Razors and Blades by Type: % Value Breakdown 2019-2022 Table 4 Sales of Men's Skin Care by Type: % Value Breakdown 2019-2022 Table 5 NBO Company Shares of Men’s Grooming: % Value 2018-2022 Table 6 LBN Brand Shares of Men’s Grooming: % Value 2019-2022 Table 7 LBN Brand Shares of Men's Razors and Blades: % Value 2019-2022 Table 8 Forecast Sales of Men’s Grooming by Category: Value 2022-2027 Table 9 Forecast Sales of Men’s Grooming by Category: % Value Growth 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THE PHILIPPINES EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 11 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 12 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 13 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 14 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 15 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2017-2022 Table 16 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022 Table 17 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022 Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 19 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryMen’s grooming saw strong growth in 2022 in retail volume terms with sales boosted by the easing of COVID-19 restrictions and a return to more active lifestyles. Alongside a return to the workplace consumers started to socialise more which boosted sales of products such as men’s fragrances, men’s skin care and men’s deodorants. Additionally, men started to become active again which included taking part in sport and fitness on a more regular basis. This not only led to men taking showers more fre... Table of ContentsMen's Grooming in the PhilippinesEuromonitor International July 2023 List Of Contents And Tables MEN'S GROOMING IN THE PHILIPPINES KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Men’s grooming thriving with a knowledgeable local consumer base helping to drive demand K-beauty standards are highly influential in this category, with celebrities playing a key role in marketing Private label receiving growing interest but Unilever and Procter & Gamble maintain dominance PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Positive outlook for men’s grooming with hair loss treatments gaining popularity among men New business opportunities should benefit sales of men’s shaving and skin care Multinationals likely to retain their lead but e-commerce opening the door to smaller brands with more unique offerings CATEGORY DATA Table 1 Sales of Men’s Grooming by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Men’s Grooming by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 Sales of Men's Razors and Blades by Type: % Value Breakdown 2019-2022 Table 4 Sales of Men's Skin Care by Type: % Value Breakdown 2019-2022 Table 5 NBO Company Shares of Men’s Grooming: % Value 2018-2022 Table 6 LBN Brand Shares of Men’s Grooming: % Value 2019-2022 Table 7 LBN Brand Shares of Men's Razors and Blades: % Value 2019-2022 Table 8 Forecast Sales of Men’s Grooming by Category: Value 2022-2027 Table 9 Forecast Sales of Men’s Grooming by Category: % Value Growth 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THE PHILIPPINES EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 11 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 12 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 13 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 14 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 15 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2017-2022 Table 16 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022 Table 17 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022 Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 19 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
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