フィリピンのヘアケアHair Care in the Philippines ヘアケアはフィリピンでは比較的成熟したカテゴリーであり、これは2022年の小売数量ベースでの比較的緩やかな成長に反映されている。最大のカテゴリーは標準的なシャンプーであるが、このカテゴリーが成熟してい... もっと見る
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サマリーヘアケアはフィリピンでは比較的成熟したカテゴリーであり、これは2022年の小売数量ベースでの比較的緩やかな成長に反映されている。最大のカテゴリーは標準的なシャンプーであるが、このカテゴリーが成熟しているため、2022年の小売数量ベースでの成長は限定的で、ヘアケアの成長はより新しく革新的な分野がその代わりに牽引している。例えば、サロン・プロフェッショナル・ヘアケアは、低いベースからの成長ではあるが、2022年に最もダイナミックなカテゴリーであった。ユーロモニター・インターナショナルのフィリピンのヘアケアに関する調査レポートは、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供します。2018年から2022年までの最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引する分野を特定することができます。2027年までの予測では、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品:2-in-1製品、カラー剤、コンディショナー&トリートメント、ヘアロストリートメント、パーマ&リラクサント、サロンプロフェッショナルヘアケア、シャンプー、スタイリング剤。 データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * ヘアケア市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Hair Care in the PhilippinesEuromonitor International July 2023 List Of Contents And Tables HAIR CARE IN THE PHILIPPINES KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Masks and treatments help add variety to a mature category Wide range and variety of products, packaging and price points boosting demand for colourants and conditioners and treatments Consumers are highly receptive to new products, but multinationals maintain dominance PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Premiumisation could help deliver value growth as hair care suffers from maturity Colourants and styling agents have room to grow thanks to new and developing trends Dry shampoo likely to remain a niche while medicated shampoos shows greater promise CATEGORY DATA Table 1 Sales of Hair Care by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2017-2022 Table 4 NBO Company Shares of Hair Care: % Value 2018-2022 Table 5 NBO Company Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2018-2022 Table 6 LBN Brand Shares of Hair Care: % Value 2019-2022 Table 7 LBN Brand Shares of Colourants: % Value 2019-2022 Table 8 LBN Brand Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2019-2022 Table 9 LBN Brand Shares of Styling Agents: % Value 2019-2022 Table 10 LBN Brand Shares of Premium Hair Care: % Value 2019-2022 Table 11 Forecast Sales of Hair Care by Category: Value 2022-2027 Table 12 Forecast Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2022-2027 Table 13 Forecast Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THE PHILIPPINES EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 14 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 15 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 16 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 17 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 18 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 19 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2017-2022 Table 20 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022 Table 21 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022 Table 22 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 23 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryHair care is a relatively mature category in the Philippines with this being reflected in the relatively modest growth recorded in retail volume terms in 2022. The largest category is standard shampoos but due to the maturity of the category it saw limited growth in retail volume terms in 2022 with the growth of hair care instead driven by newer and more innovative areas. For instance, salon professional hair care was the most dynamic category in 2022, albeit with growth coming from a low base. Table of ContentsHair Care in the PhilippinesEuromonitor International July 2023 List Of Contents And Tables HAIR CARE IN THE PHILIPPINES KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Masks and treatments help add variety to a mature category Wide range and variety of products, packaging and price points boosting demand for colourants and conditioners and treatments Consumers are highly receptive to new products, but multinationals maintain dominance PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Premiumisation could help deliver value growth as hair care suffers from maturity Colourants and styling agents have room to grow thanks to new and developing trends Dry shampoo likely to remain a niche while medicated shampoos shows greater promise CATEGORY DATA Table 1 Sales of Hair Care by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2017-2022 Table 4 NBO Company Shares of Hair Care: % Value 2018-2022 Table 5 NBO Company Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2018-2022 Table 6 LBN Brand Shares of Hair Care: % Value 2019-2022 Table 7 LBN Brand Shares of Colourants: % Value 2019-2022 Table 8 LBN Brand Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2019-2022 Table 9 LBN Brand Shares of Styling Agents: % Value 2019-2022 Table 10 LBN Brand Shares of Premium Hair Care: % Value 2019-2022 Table 11 Forecast Sales of Hair Care by Category: Value 2022-2027 Table 12 Forecast Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2022-2027 Table 13 Forecast Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THE PHILIPPINES EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 14 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 15 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 16 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 17 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 18 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 19 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2017-2022 Table 20 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022 Table 21 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022 Table 22 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 23 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |