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パキスタンの衛生保護


Sanitary Protection in Pakistan

都市化により、パキスタンでは月経衛生管理に対する認識と教育が高まった。国内の多くの場所に内在する月経にまつわるタブーは、都市中心部ではあまり重要視されなくなり、その結果、生理用保護具の売上が増加し... もっと見る

 

 

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Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2023年6月28日 US$990
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サマリー

都市化により、パキスタンでは月経衛生管理に対する認識と教育が高まった。国内の多くの場所に内在する月経にまつわるタブーは、都市中心部ではあまり重要視されなくなり、その結果、生理用保護具の売上が増加した。12~54歳の女性人口が増え続けていることも、生理用保護具の需要を高めている。

ユーロモニターインターナショナルのパキスタンの衛生保護製品レポートは、国レベルの市場規模や形状の包括的なガイドを提供します。2018年から2022年の最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引する分野を特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2027年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。

対象製品パンティライナー、生理用保護具(インティメイト・ワイプ、タンポン、タオルを含む)。

データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

このレポートを購入する理由
* 生理用保護具市場の詳細な把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Sanitary Protection in Pakistan
Euromonitor International
June 2023

List Of Contents And Tables

SANITARY PROTECTION IN PAKISTAN
KEY DATA FINDINGS
2022 DEVELOPMENTS
Strong sales growth in sanitary protection in line with urbanisation effects
Greater availability and accessibility of sanitary protection pushes sales
Procter & Gamble continues to dominate the category
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Growth to remain strong as urbanisation accelerates
Customisation and personalisation are likely to be more visible in the product offer
Growth in local production although there is no real threat to the multinational leaders
CATEGORY DATA
Table 1 Retail Sales of Sanitary Protection by Category: Value 2017-2022
Table 2 Retail Sales of Sanitary Protection by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 3 NBO Company Shares of Retail Sanitary Protection: % Value 2018-2022
Table 4 LBN Brand Shares of Retail Sanitary Protection: % Value 2019-2022
Table 5 Forecast Retail Sales of Sanitary Protection by Category: Value 2022-2027
Table 6 Forecast Retail Sales of Sanitary Protection by Category: % Value Growth 2022-2027
TISSUE AND HYGIENE IN PAKISTAN
EXECUTIVE SUMMARY
Tissue and hygiene in 2022: The big picture
2022 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for tissue and hygiene?
MARKET INDICATORS
Table 7 Birth Rates 2017-2022
Table 8 Infant Population 2017-2022
Table 9 Female Population by Age 2017-2022
Table 10 Total Population by Age 2017-2022
Table 11 Households 2017-2022
Table 12 Forecast Infant Population 2022-2027
Table 13 Forecast Female Population by Age 2022-2027
Table 14 Forecast Total Population by Age 2022-2027
Table 15 Forecast Households 2022-2027
MARKET DATA
Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2017-2022
Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2022
Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2019-2022
Table 20 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2017-2022
Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2022
Table 22 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2022-2027
Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Urbanisation led to increased awareness and education regarding menstrual hygiene management in Pakistan. The taboo linked to menstruation that is inherent in many places in the country was less important in urban centres, which translated into increased sales of sanitary protection products. The ongoing growth in the 12-54-year-old female population also increased the demand for sanitary protection.

Euromonitor International's Sanitary Protection in Pakistan report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2018-2022, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market – be they new product developments, distribution or pricing issues. Forecasts to 2027 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Pantyliners, Sanitary Protection Including Intimate Wipes, Tampons, Towels.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Sanitary Protection market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Sanitary Protection in Pakistan
Euromonitor International
June 2023

List Of Contents And Tables

SANITARY PROTECTION IN PAKISTAN
KEY DATA FINDINGS
2022 DEVELOPMENTS
Strong sales growth in sanitary protection in line with urbanisation effects
Greater availability and accessibility of sanitary protection pushes sales
Procter & Gamble continues to dominate the category
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Growth to remain strong as urbanisation accelerates
Customisation and personalisation are likely to be more visible in the product offer
Growth in local production although there is no real threat to the multinational leaders
CATEGORY DATA
Table 1 Retail Sales of Sanitary Protection by Category: Value 2017-2022
Table 2 Retail Sales of Sanitary Protection by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 3 NBO Company Shares of Retail Sanitary Protection: % Value 2018-2022
Table 4 LBN Brand Shares of Retail Sanitary Protection: % Value 2019-2022
Table 5 Forecast Retail Sales of Sanitary Protection by Category: Value 2022-2027
Table 6 Forecast Retail Sales of Sanitary Protection by Category: % Value Growth 2022-2027
TISSUE AND HYGIENE IN PAKISTAN
EXECUTIVE SUMMARY
Tissue and hygiene in 2022: The big picture
2022 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for tissue and hygiene?
MARKET INDICATORS
Table 7 Birth Rates 2017-2022
Table 8 Infant Population 2017-2022
Table 9 Female Population by Age 2017-2022
Table 10 Total Population by Age 2017-2022
Table 11 Households 2017-2022
Table 12 Forecast Infant Population 2022-2027
Table 13 Forecast Female Population by Age 2022-2027
Table 14 Forecast Total Population by Age 2022-2027
Table 15 Forecast Households 2022-2027
MARKET DATA
Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2017-2022
Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2022
Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2019-2022
Table 20 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2017-2022
Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2022
Table 22 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2022-2027
Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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