パキスタンの衛生保護Sanitary Protection in Pakistan 都市化により、パキスタンでは月経衛生管理に対する認識と教育が高まった。国内の多くの場所に内在する月経にまつわるタブーは、都市中心部ではあまり重要視されなくなり、その結果、生理用保護具の売上が増加し... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー都市化により、パキスタンでは月経衛生管理に対する認識と教育が高まった。国内の多くの場所に内在する月経にまつわるタブーは、都市中心部ではあまり重要視されなくなり、その結果、生理用保護具の売上が増加した。12~54歳の女性人口が増え続けていることも、生理用保護具の需要を高めている。ユーロモニターインターナショナルのパキスタンの衛生保護製品レポートは、国レベルの市場規模や形状の包括的なガイドを提供します。2018年から2022年の最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引する分野を特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2027年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品パンティライナー、生理用保護具(インティメイト・ワイプ、タンポン、タオルを含む)。 データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * 生理用保護具市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Sanitary Protection in PakistanEuromonitor International June 2023 List Of Contents And Tables SANITARY PROTECTION IN PAKISTAN KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Strong sales growth in sanitary protection in line with urbanisation effects Greater availability and accessibility of sanitary protection pushes sales Procter & Gamble continues to dominate the category PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Growth to remain strong as urbanisation accelerates Customisation and personalisation are likely to be more visible in the product offer Growth in local production although there is no real threat to the multinational leaders CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Sanitary Protection by Category: Value 2017-2022 Table 2 Retail Sales of Sanitary Protection by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Retail Sanitary Protection: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Sanitary Protection: % Value 2019-2022 Table 5 Forecast Retail Sales of Sanitary Protection by Category: Value 2022-2027 Table 6 Forecast Retail Sales of Sanitary Protection by Category: % Value Growth 2022-2027 TISSUE AND HYGIENE IN PAKISTAN EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2017-2022 Table 8 Infant Population 2017-2022 Table 9 Female Population by Age 2017-2022 Table 10 Total Population by Age 2017-2022 Table 11 Households 2017-2022 Table 12 Forecast Infant Population 2022-2027 Table 13 Forecast Female Population by Age 2022-2027 Table 14 Forecast Total Population by Age 2022-2027 Table 15 Forecast Households 2022-2027 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2017-2022 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2022 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2019-2022 Table 20 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2017-2022 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2022 Table 22 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2022-2027 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryUrbanisation led to increased awareness and education regarding menstrual hygiene management in Pakistan. The taboo linked to menstruation that is inherent in many places in the country was less important in urban centres, which translated into increased sales of sanitary protection products. The ongoing growth in the 12-54-year-old female population also increased the demand for sanitary protection. Table of ContentsSanitary Protection in PakistanEuromonitor International June 2023 List Of Contents And Tables SANITARY PROTECTION IN PAKISTAN KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Strong sales growth in sanitary protection in line with urbanisation effects Greater availability and accessibility of sanitary protection pushes sales Procter & Gamble continues to dominate the category PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Growth to remain strong as urbanisation accelerates Customisation and personalisation are likely to be more visible in the product offer Growth in local production although there is no real threat to the multinational leaders CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Sanitary Protection by Category: Value 2017-2022 Table 2 Retail Sales of Sanitary Protection by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Retail Sanitary Protection: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Sanitary Protection: % Value 2019-2022 Table 5 Forecast Retail Sales of Sanitary Protection by Category: Value 2022-2027 Table 6 Forecast Retail Sales of Sanitary Protection by Category: % Value Growth 2022-2027 TISSUE AND HYGIENE IN PAKISTAN EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2017-2022 Table 8 Infant Population 2017-2022 Table 9 Female Population by Age 2017-2022 Table 10 Total Population by Age 2017-2022 Table 11 Households 2017-2022 Table 12 Forecast Infant Population 2022-2027 Table 13 Forecast Female Population by Age 2022-2027 Table 14 Forecast Total Population by Age 2022-2027 Table 15 Forecast Households 2022-2027 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2017-2022 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2022 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2019-2022 Table 20 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2017-2022 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2022 Table 22 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2022-2027 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート
Euromonitor International社の組織と衛生分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(sanitary)の最新刊レポートよくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|