パキスタンのおむつ/オムツ/パンツNappies/Diapers/Pants in Pakistan 親や介護者の意識と教育が高まる傾向は、紙おむつ・オムツの需要を2022年も押し上げたが、紙パンツは依然としてごくわずかであった。都市化が急速に進み、より多くの女性が家計を支えるために労働力として働くよ... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー親や介護者の意識と教育が高まる傾向は、紙おむつ・オムツの需要を2022年も押し上げたが、紙パンツは依然としてごくわずかであった。都市化が急速に進み、より多くの女性が家計を支えるために労働力として働くようになるにつれて、紙おむつ/オムツは必要かつ手頃な価格であるとみなされるようになり、販売実績が向上した。また、アクセス性の向上も、紙おむつ・オムツに関する親の購買決定に影響を与える重要な要因であった。Euromonitor Internationalのパキスタンの紙おむつ/オムツ/パンツ市場調査レポートは、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供します。2018年から2022年の最新の小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2027年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品使い捨てパンツ、おむつ/紙おむつ データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * 紙おむつ/オムツ/パンツ市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Nappies/Diapers/Pants in PakistanEuromonitor International June 2023 List Of Contents And Tables NAPPIES/DIAPERS/PANTS IN PAKISTAN KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Increasing awareness and education drive strong growth in 2022 Polarised demand remains a factor in 2022 Health and beauty specialists is a significant channel but small local grocers dominates PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Growing urban population to underpin the performance of nappies/diapers over the forecast period The shift to branded products is set to continue Large price-sensitive population offers opportunities for local players CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: Value 2017-2022 Table 2 Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Retail Nappies/Diapers/Pants: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Nappies/Diapers/Pants: % Value 2019-2022 Table 5 Forecast Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: Value 2022-2027 Table 6 Forecast Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: % Value Growth 2022-2027 TISSUE AND HYGIENE IN PAKISTAN EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2017-2022 Table 8 Infant Population 2017-2022 Table 9 Female Population by Age 2017-2022 Table 10 Total Population by Age 2017-2022 Table 11 Households 2017-2022 Table 12 Forecast Infant Population 2022-2027 Table 13 Forecast Female Population by Age 2022-2027 Table 14 Forecast Total Population by Age 2022-2027 Table 15 Forecast Households 2022-2027 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2017-2022 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2022 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2019-2022 Table 20 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2017-2022 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2022 Table 22 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2022-2027 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryThe trend of increased awareness and education among parents and caregivers continued to push the demand for nappies/diapers in 2022, although disposable pants remained negligible. As urbanisation continued apace and more women joined the workforce to boost household incomes, nappies/diapers were increasingly deemed necessary and affordable, which enhanced sales performances. Improved accessibility was also a crucial factor influencing the purchasing decisions of parents in terms of nappies/diap... Table of ContentsNappies/Diapers/Pants in PakistanEuromonitor International June 2023 List Of Contents And Tables NAPPIES/DIAPERS/PANTS IN PAKISTAN KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Increasing awareness and education drive strong growth in 2022 Polarised demand remains a factor in 2022 Health and beauty specialists is a significant channel but small local grocers dominates PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Growing urban population to underpin the performance of nappies/diapers over the forecast period The shift to branded products is set to continue Large price-sensitive population offers opportunities for local players CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: Value 2017-2022 Table 2 Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Retail Nappies/Diapers/Pants: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Nappies/Diapers/Pants: % Value 2019-2022 Table 5 Forecast Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: Value 2022-2027 Table 6 Forecast Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: % Value Growth 2022-2027 TISSUE AND HYGIENE IN PAKISTAN EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2017-2022 Table 8 Infant Population 2017-2022 Table 9 Female Population by Age 2017-2022 Table 10 Total Population by Age 2017-2022 Table 11 Households 2017-2022 Table 12 Forecast Infant Population 2022-2027 Table 13 Forecast Female Population by Age 2022-2027 Table 14 Forecast Total Population by Age 2022-2027 Table 15 Forecast Households 2022-2027 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2017-2022 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2022 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2019-2022 Table 20 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2017-2022 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2022 Table 22 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2022-2027 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート
Euromonitor International社の組織と衛生分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|