ブラジルの月経ケアMenstrual Care in Brazil 2023年、回復しつつあるが依然として不透明なブラジル経済を背景に、月経ケア用品の小売数量は緩やかな伸びを示したが、これは前年のわずかな伸びに比べ改善した。パンデミックと世界的な地政学的緊張の影響が長... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー2023年、回復しつつあるが依然として不透明なブラジル経済を背景に、月経ケア用品の小売数量は緩やかな伸びを示したが、これは前年のわずかな伸びに比べ改善した。パンデミックと世界的な地政学的緊張の影響が長引く中、ブラジルの消費者は、慎重な消費と製品価値に対する意識の高まりを特徴とする状況を乗り切った。ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「ブラジルの月経ケア」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2019年から2023年の最新の小売販売データを提供し、成長を牽引する分野を特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品生理用品(生理用ワイプ、パンティライナー、タンポン、タオルを含む データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * 月経ケア市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Menstrual Care in BrazilEuromonitor International April 2024 List Of Contents And Tables MENSTRUAL CARE IN BRAZIL KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Menstrual care grows despite maturity and social difficulties Addressing menstrual poverty and health concerns takes centre stage Media partnerships on menstrual care positively impact companies PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Holistic care to drive innovation Private label emerging as an affordable and high-quality alternative Social responsibility and sustainability are priorities for consumers CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Menstrual Care by Category: Value 2018-2023 Table 2 Retail Sales of Menstrual Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 Retail Sales of Tampons by Application Format: % Value 2018-2023 Table 4 NBO Company Shares of Retail Menstrual Care: % Value 2019-2023 Table 5 LBN Brand Shares of Retail Menstrual Care: % Value 2020-2023 Table 6 Forecast Retail Sales of Menstrual Care by Category: Value 2023-2028 Table 7 Forecast Retail Sales of Menstrual Care by Category: % Value Growth 2023-2028 TISSUE AND HYGIENE IN BRAZIL EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 8 Birth Rates 2018-2023 Table 9 Infant Population 2018-2023 Table 10 Female Population by Age 2018-2023 Table 11 Total Population by Age 2018-2023 Table 12 Households 2018-2023 Table 13 Forecast Infant Population 2023-2028 Table 14 Forecast Female Population by Age 2023-2028 Table 15 Forecast Total Population by Age 2023-2028 Table 16 Forecast Households 2023-2028 MARKET DATA Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2018-2023 Table 18 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 19 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2019-2023 Table 20 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2020-2023 Table 21 Penetration of Private Label in Retail Tissue and Hygiene by Category: % Value 2018-2023 Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2018-2023 Table 23 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2023 Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2023-2028 Table 25 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryIn 2023, against the backdrop of a recovering but still uncertain Brazilian economy, menstrual care witnessed modest retail volume growth, which was an improvement compared with minimal growth the previous year. Amidst the lingering effects of the pandemic and global geopolitical tensions, Brazilian consumers found themselves navigating a landscape marked by cautious spending and heightened awareness of product value. Table of ContentsMenstrual Care in BrazilEuromonitor International April 2024 List Of Contents And Tables MENSTRUAL CARE IN BRAZIL KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Menstrual care grows despite maturity and social difficulties Addressing menstrual poverty and health concerns takes centre stage Media partnerships on menstrual care positively impact companies PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Holistic care to drive innovation Private label emerging as an affordable and high-quality alternative Social responsibility and sustainability are priorities for consumers CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Menstrual Care by Category: Value 2018-2023 Table 2 Retail Sales of Menstrual Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 Retail Sales of Tampons by Application Format: % Value 2018-2023 Table 4 NBO Company Shares of Retail Menstrual Care: % Value 2019-2023 Table 5 LBN Brand Shares of Retail Menstrual Care: % Value 2020-2023 Table 6 Forecast Retail Sales of Menstrual Care by Category: Value 2023-2028 Table 7 Forecast Retail Sales of Menstrual Care by Category: % Value Growth 2023-2028 TISSUE AND HYGIENE IN BRAZIL EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 8 Birth Rates 2018-2023 Table 9 Infant Population 2018-2023 Table 10 Female Population by Age 2018-2023 Table 11 Total Population by Age 2018-2023 Table 12 Households 2018-2023 Table 13 Forecast Infant Population 2023-2028 Table 14 Forecast Female Population by Age 2023-2028 Table 15 Forecast Total Population by Age 2023-2028 Table 16 Forecast Households 2023-2028 MARKET DATA Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2018-2023 Table 18 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 19 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2019-2023 Table 20 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2020-2023 Table 21 Penetration of Private Label in Retail Tissue and Hygiene by Category: % Value 2018-2023 Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2018-2023 Table 23 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2023 Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2023-2028 Table 25 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート
Euromonitor International社の組織と衛生分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |