ブラジルのおしりふきWipes in Brazil パンデミックの余波と社会経済的課題が蔓延する中、ワイプはブラジルの小売衛生の必須カテゴリーとして定着し、2023年もダイナミックな現在の価値成長を維持した。パンデミックによって健康と衛生習慣に対する意... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーパンデミックの余波と社会経済的課題が蔓延する中、ワイプはブラジルの小売衛生の必須カテゴリーとして定着し、2023年もダイナミックな現在の価値成長を維持した。パンデミックによって健康と衛生習慣に対する意識が高まるにつれ、おしりふきは従来の用途を超え、清潔を保ち健康リスクを軽減するための不可欠な道具となった。消費者のおしり拭きへの依存度はますます高まっている。Euromonitor Internationalの調査レポート「ブラジルのおしりふき」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2019-2023年の最新の小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品ホームケア用ワイプと床拭きシステム、パーソナルワイプ データ収録範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * おしりふき市場を詳細に把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測から、今後の市場動向を把握する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Wipes in BrazilEuromonitor International April 2024 List Of Contents And Tables WIPES IN BRAZIL KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Wipes remain must-have products in Brazil in the post-pandemic landscape Baby wipes nurture innovation and address the concerns of new parents Private label gains relevance and grows in wipes PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Wipes to maintain robust growth and innovation in the forecast period Usage for cleaning is amongst the main trends, both for households and on-the-go Navigating eco-friendly initiatives within wipes CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Wipes by Category: Value 2018-2023 Table 2 Retail Sales of Wipes by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 NBO Company Shares of Retail Wipes: % Value 2019-2023 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Wipes: % Value 2020-2023 Table 5 Forecast Retail Sales of Wipes by Category: Value 2023-2028 Table 6 Forecast Retail Sales of Wipes by Category: % Value Growth 2023-2028 TISSUE AND HYGIENE IN BRAZIL EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2018-2023 Table 8 Infant Population 2018-2023 Table 9 Female Population by Age 2018-2023 Table 10 Total Population by Age 2018-2023 Table 11 Households 2018-2023 Table 12 Forecast Infant Population 2023-2028 Table 13 Forecast Female Population by Age 2023-2028 Table 14 Forecast Total Population by Age 2023-2028 Table 15 Forecast Households 2023-2028 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2018-2023 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2019-2023 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2020-2023 Table 20 Penetration of Private Label in Retail Tissue and Hygiene by Category: % Value 2018-2023 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2018-2023 Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2023 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2023-2028 Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryAmidst the aftermath of the pandemic and with the prevailing socioeconomic challenges, wipes has consolidated as an essential category in retail hygiene in Brazil, and maintained dynamic current value growth in 2023. As the pandemic instilled a heightened sense of awareness regarding health and hygiene practices, wipes transcended their traditional uses and became indispensable tools for maintaining cleanliness and mitigating health risks. Consumers increasingly rely on wipes not only for person... Table of ContentsWipes in BrazilEuromonitor International April 2024 List Of Contents And Tables WIPES IN BRAZIL KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Wipes remain must-have products in Brazil in the post-pandemic landscape Baby wipes nurture innovation and address the concerns of new parents Private label gains relevance and grows in wipes PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Wipes to maintain robust growth and innovation in the forecast period Usage for cleaning is amongst the main trends, both for households and on-the-go Navigating eco-friendly initiatives within wipes CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Wipes by Category: Value 2018-2023 Table 2 Retail Sales of Wipes by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 NBO Company Shares of Retail Wipes: % Value 2019-2023 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Wipes: % Value 2020-2023 Table 5 Forecast Retail Sales of Wipes by Category: Value 2023-2028 Table 6 Forecast Retail Sales of Wipes by Category: % Value Growth 2023-2028 TISSUE AND HYGIENE IN BRAZIL EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2018-2023 Table 8 Infant Population 2018-2023 Table 9 Female Population by Age 2018-2023 Table 10 Total Population by Age 2018-2023 Table 11 Households 2018-2023 Table 12 Forecast Infant Population 2023-2028 Table 13 Forecast Female Population by Age 2023-2028 Table 14 Forecast Total Population by Age 2023-2028 Table 15 Forecast Households 2023-2028 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2018-2023 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2019-2023 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2020-2023 Table 20 Penetration of Private Label in Retail Tissue and Hygiene by Category: % Value 2018-2023 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2018-2023 Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2023 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2023-2028 Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート
Euromonitor International社の組織と衛生分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/03 10:26 150.96 円 158.85 円 193.76 円 |