パキスタンの小売ティッシュRetail Tissue in Pakistan コロナウイルス(COVID-19)の小売組織への好影響により2020年に急増した後、2021年には小売販売量が減少したが、2022年にはすべてのカテゴリーが力強い成長を取り戻した。この業績を支えたのは、国内の力強い人... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーコロナウイルス(COVID-19)の小売組織への好影響により2020年に急増した後、2021年には小売販売量が減少したが、2022年にはすべてのカテゴリーが力強い成長を取り戻した。この業績を支えたのは、国内の力強い人口増加と都市化の傾向であった。このため、より多くの人々が都市中心部に移り住み、欧米スタイルの製品をより意識するようになった。可処分所得が増加し、雇用が安定したことで、一部の消費者にとっては手頃な価格となった。Euromonitor Internationalのパキスタンのティッシュ小売業に関する調査レポートは、国レベルの市場規模や市場形態について包括的なガイドを提供しています。2018年から2022年の最新の小売販売データを提供し、成長を促進する分野を特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2027年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品フェイシャルティッシュ、紙製食器、ペーパータオル、トイレットペーパー データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 小売ティッシュ市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Retail Tissue in PakistanEuromonitor International June 2023 List Of Contents And Tables RETAIL TISSUE IN PAKISTAN KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Healthy growth on the back of strong demographic trends Packages Ltd leads domestic domination of retail tissue A move away from traditional ways of living fosters demand in 2022 PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Greater exposure to modern living trends to stimulate a need for retail tissue Western-style flushable toilets boost the use of toilet paper while boxed facial tissues enjoy an upmarket image The competitive landscape is unlikely to see any major shifts CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Tissue by Category: Value 2017-2022 Table 2 Retail Sales of Tissue by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Retail Tissue: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Tissue: % Value 2019-2022 Table 5 Forecast Retail Sales of Tissue by Category: Value 2022-2027 Table 6 Forecast Retail Sales of Tissue by Category: % Value Growth 2022-2027 TISSUE AND HYGIENE IN PAKISTAN EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2017-2022 Table 8 Infant Population 2017-2022 Table 9 Female Population by Age 2017-2022 Table 10 Total Population by Age 2017-2022 Table 11 Households 2017-2022 Table 12 Forecast Infant Population 2022-2027 Table 13 Forecast Female Population by Age 2022-2027 Table 14 Forecast Total Population by Age 2022-2027 Table 15 Forecast Households 2022-2027 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2017-2022 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2022 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2019-2022 Table 20 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2017-2022 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2022 Table 22 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2022-2027 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryHaving seen a drop in retail volume sales in 2021, following spikes in 2020 due to the positive impact of Coronavirus (COVID-19) on retail tissue, all categories returned to strong growth in 2022. This performance was supported by strong population growth and the urbanisation trend in the country. This saw more people move to urban centres and become more aware of Western-style products. These were affordable for some consumers because of higher disposable incomes, in line with more stable jobs... Table of ContentsRetail Tissue in PakistanEuromonitor International June 2023 List Of Contents And Tables RETAIL TISSUE IN PAKISTAN KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Healthy growth on the back of strong demographic trends Packages Ltd leads domestic domination of retail tissue A move away from traditional ways of living fosters demand in 2022 PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Greater exposure to modern living trends to stimulate a need for retail tissue Western-style flushable toilets boost the use of toilet paper while boxed facial tissues enjoy an upmarket image The competitive landscape is unlikely to see any major shifts CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Tissue by Category: Value 2017-2022 Table 2 Retail Sales of Tissue by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Retail Tissue: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Tissue: % Value 2019-2022 Table 5 Forecast Retail Sales of Tissue by Category: Value 2022-2027 Table 6 Forecast Retail Sales of Tissue by Category: % Value Growth 2022-2027 TISSUE AND HYGIENE IN PAKISTAN EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2017-2022 Table 8 Infant Population 2017-2022 Table 9 Female Population by Age 2017-2022 Table 10 Total Population by Age 2017-2022 Table 11 Households 2017-2022 Table 12 Forecast Infant Population 2022-2027 Table 13 Forecast Female Population by Age 2022-2027 Table 14 Forecast Total Population by Age 2022-2027 Table 15 Forecast Households 2022-2027 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2017-2022 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2022 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2019-2022 Table 20 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2017-2022 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2022 Table 22 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2022-2027 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート
Euromonitor International社の組織と衛生分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(tissue)の最新刊レポートよくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |