パキスタンにおける外出先でのティッシュと衛生管理Away-From-Home Tissue and Hygiene in Pakistan アウェイ・フロム・ホーム(AFH)ティシュは、コロナウイルス(COVID-19)のパンデミックによって遠隔地勤務が行われ、公共機関やホレカが閉鎖されたため、2020年に販売数量が低迷した。2021年と2022年には、COVI... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーアウェイ・フロム・ホーム(AFH)ティシュは、コロナウイルス(COVID-19)のパンデミックによって遠隔地勤務が行われ、公共機関やホレカが閉鎖されたため、2020年に販売数量が低迷した。2021年と2022年には、COVID-19の脅威と関連規制が緩和・解除されたため、AFH組織は力強く回復したが、レビュー期間終了時点では、販売量は2019年の流行前の水準を下回ったままであった。数量販売はまた、都市化の進展と欧米化・世代交代によって支えられた。Euromonitor InternationalのパキスタンのAway-from-Home Tissue and Hygiene レポートは国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供します。2018年から2022年までの最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2027年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品家庭外衛生、家庭外ティッシュ データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * 家庭用ティシュと衛生市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Away-From-Home Tissue and Hygiene in PakistanEuromonitor International June 2023 List Of Contents And Tables AWAY-FROM-HOME TISSUE AND HYGIENE IN PAKISTAN KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Away-from-home demand rebounds as society reopens Toilet paper and napkins become must-have in horeca Local manufacturers maintain AFH stronghold PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Economic recovery to increase provision of AFH products in business/industry and horeca Key review period trends to continue to widen the appeal of AFH products Focus on preventative health, convenience and comfort to spur AFH sales CATEGORY DATA Table 1 Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 Distribution of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Format: % Value 2017-2022 Table 4 Distribution of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2022 Table 5 Sales of Forecast Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: Value 2022-2027 Table 6 Sales of Forecast Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2022-2027 TISSUE AND HYGIENE IN PAKISTAN EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2017-2022 Table 8 Infant Population 2017-2022 Table 9 Female Population by Age 2017-2022 Table 10 Total Population by Age 2017-2022 Table 11 Households 2017-2022 Table 12 Forecast Infant Population 2022-2027 Table 13 Forecast Female Population by Age 2022-2027 Table 14 Forecast Total Population by Age 2022-2027 Table 15 Forecast Households 2022-2027 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2017-2022 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2022 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2019-2022 Table 20 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2017-2022 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2022 Table 22 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2022-2027 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryAway-from-home (AFH) tissue witnessed a slump in volume sales in 2020, as the Coronavirus (COVID-19) pandemic led to remote working and the closure of public institutions and horeca during the year. While AFH tissue rebounded strongly in 2021 and 2022, as the threat of COVID-19 and related restrictions eased and lifted, volume sales remained below the 2019 pre-pandemic level at the end of the review period. Volume sales were also supported by rising urbanisation and the Westernisation and genera... Table of ContentsAway-From-Home Tissue and Hygiene in PakistanEuromonitor International June 2023 List Of Contents And Tables AWAY-FROM-HOME TISSUE AND HYGIENE IN PAKISTAN KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Away-from-home demand rebounds as society reopens Toilet paper and napkins become must-have in horeca Local manufacturers maintain AFH stronghold PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Economic recovery to increase provision of AFH products in business/industry and horeca Key review period trends to continue to widen the appeal of AFH products Focus on preventative health, convenience and comfort to spur AFH sales CATEGORY DATA Table 1 Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 Distribution of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Format: % Value 2017-2022 Table 4 Distribution of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2022 Table 5 Sales of Forecast Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: Value 2022-2027 Table 6 Sales of Forecast Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2022-2027 TISSUE AND HYGIENE IN PAKISTAN EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2017-2022 Table 8 Infant Population 2017-2022 Table 9 Female Population by Age 2017-2022 Table 10 Total Population by Age 2017-2022 Table 11 Households 2017-2022 Table 12 Forecast Infant Population 2022-2027 Table 13 Forecast Female Population by Age 2022-2027 Table 14 Forecast Total Population by Age 2022-2027 Table 15 Forecast Households 2022-2027 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2017-2022 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2022 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2019-2022 Table 20 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2017-2022 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2022 Table 22 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2022-2027 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート
Euromonitor International社の組織と衛生分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(tissue)の最新刊レポートよくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|