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パキスタンにおける外出先でのティッシュと衛生管理


Away-From-Home Tissue and Hygiene in Pakistan

アウェイ・フロム・ホーム(AFH)ティシュは、コロナウイルス(COVID-19)のパンデミックによって遠隔地勤務が行われ、公共機関やホレカが閉鎖されたため、2020年に販売数量が低迷した。2021年と2022年には、COVI... もっと見る

 

 

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Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2023年6月28日 US$990
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サマリー

アウェイ・フロム・ホーム(AFH)ティシュは、コロナウイルス(COVID-19)のパンデミックによって遠隔地勤務が行われ、公共機関やホレカが閉鎖されたため、2020年に販売数量が低迷した。2021年と2022年には、COVID-19の脅威と関連規制が緩和・解除されたため、AFH組織は力強く回復したが、レビュー期間終了時点では、販売量は2019年の流行前の水準を下回ったままであった。数量販売はまた、都市化の進展と欧米化・世代交代によって支えられた。

Euromonitor InternationalのパキスタンのAway-from-Home Tissue and Hygiene レポートは国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供します。2018年から2022年までの最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2027年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。

対象製品家庭外衛生、家庭外ティッシュ

データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

このレポートを購入する理由
* 家庭用ティシュと衛生市場の詳細な把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Away-From-Home Tissue and Hygiene in Pakistan
Euromonitor International
June 2023

List Of Contents And Tables

AWAY-FROM-HOME TISSUE AND HYGIENE IN PAKISTAN
KEY DATA FINDINGS
2022 DEVELOPMENTS
Away-from-home demand rebounds as society reopens
Toilet paper and napkins become must-have in horeca
Local manufacturers maintain AFH stronghold
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Economic recovery to increase provision of AFH products in business/industry and horeca
Key review period trends to continue to widen the appeal of AFH products
Focus on preventative health, convenience and comfort to spur AFH sales
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: Value 2017-2022
Table 2 Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 3 Distribution of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Format: % Value 2017-2022
Table 4 Distribution of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2022
Table 5 Sales of Forecast Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: Value 2022-2027
Table 6 Sales of Forecast Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2022-2027
TISSUE AND HYGIENE IN PAKISTAN
EXECUTIVE SUMMARY
Tissue and hygiene in 2022: The big picture
2022 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for tissue and hygiene?
MARKET INDICATORS
Table 7 Birth Rates 2017-2022
Table 8 Infant Population 2017-2022
Table 9 Female Population by Age 2017-2022
Table 10 Total Population by Age 2017-2022
Table 11 Households 2017-2022
Table 12 Forecast Infant Population 2022-2027
Table 13 Forecast Female Population by Age 2022-2027
Table 14 Forecast Total Population by Age 2022-2027
Table 15 Forecast Households 2022-2027
MARKET DATA
Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2017-2022
Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2022
Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2019-2022
Table 20 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2017-2022
Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2022
Table 22 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2022-2027
Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Away-from-home (AFH) tissue witnessed a slump in volume sales in 2020, as the Coronavirus (COVID-19) pandemic led to remote working and the closure of public institutions and horeca during the year. While AFH tissue rebounded strongly in 2021 and 2022, as the threat of COVID-19 and related restrictions eased and lifted, volume sales remained below the 2019 pre-pandemic level at the end of the review period. Volume sales were also supported by rising urbanisation and the Westernisation and genera...

Euromonitor International's Away-from-Home Tissue and Hygiene in Pakistan report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2018-2022, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market – be they new product developments, distribution or pricing issues. Forecasts to 2027 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Away-from-Home Hygiene, Away-from-Home Tissue.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Away-from-Home Tissue and Hygiene market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
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Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Away-From-Home Tissue and Hygiene in Pakistan
Euromonitor International
June 2023

List Of Contents And Tables

AWAY-FROM-HOME TISSUE AND HYGIENE IN PAKISTAN
KEY DATA FINDINGS
2022 DEVELOPMENTS
Away-from-home demand rebounds as society reopens
Toilet paper and napkins become must-have in horeca
Local manufacturers maintain AFH stronghold
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Economic recovery to increase provision of AFH products in business/industry and horeca
Key review period trends to continue to widen the appeal of AFH products
Focus on preventative health, convenience and comfort to spur AFH sales
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: Value 2017-2022
Table 2 Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 3 Distribution of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Format: % Value 2017-2022
Table 4 Distribution of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2022
Table 5 Sales of Forecast Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: Value 2022-2027
Table 6 Sales of Forecast Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2022-2027
TISSUE AND HYGIENE IN PAKISTAN
EXECUTIVE SUMMARY
Tissue and hygiene in 2022: The big picture
2022 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for tissue and hygiene?
MARKET INDICATORS
Table 7 Birth Rates 2017-2022
Table 8 Infant Population 2017-2022
Table 9 Female Population by Age 2017-2022
Table 10 Total Population by Age 2017-2022
Table 11 Households 2017-2022
Table 12 Forecast Infant Population 2022-2027
Table 13 Forecast Female Population by Age 2022-2027
Table 14 Forecast Total Population by Age 2022-2027
Table 15 Forecast Households 2022-2027
MARKET DATA
Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2017-2022
Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2022
Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2019-2022
Table 20 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2017-2022
Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2022
Table 22 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2022-2027
Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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