世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

パキスタンにおける外出先でのティッシュと衛生管理


Away-From-Home Tissue and Hygiene in Pakistan

アウェイ・フロム・ホーム(AFH)ティシュは、コロナウイルス(COVID-19)のパンデミックによって遠隔地勤務が行われ、公共機関やホレカが閉鎖されたため、2020年に販売数量が低迷した。2021年と2022年には、COVI... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2023年6月28日 US$990
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
19 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

アウェイ・フロム・ホーム(AFH)ティシュは、コロナウイルス(COVID-19)のパンデミックによって遠隔地勤務が行われ、公共機関やホレカが閉鎖されたため、2020年に販売数量が低迷した。2021年と2022年には、COVID-19の脅威と関連規制が緩和・解除されたため、AFH組織は力強く回復したが、レビュー期間終了時点では、販売量は2019年の流行前の水準を下回ったままであった。数量販売はまた、都市化の進展と欧米化・世代交代によって支えられた。

Euromonitor InternationalのパキスタンのAway-from-Home Tissue and Hygiene レポートは国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供します。2018年から2022年までの最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2027年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。

対象製品家庭外衛生、家庭外ティッシュ

データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

このレポートを購入する理由
* 家庭用ティシュと衛生市場の詳細な把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


ページTOPに戻る


目次

Away-From-Home Tissue and Hygiene in Pakistan
Euromonitor International
June 2023

List Of Contents And Tables

AWAY-FROM-HOME TISSUE AND HYGIENE IN PAKISTAN
KEY DATA FINDINGS
2022 DEVELOPMENTS
Away-from-home demand rebounds as society reopens
Toilet paper and napkins become must-have in horeca
Local manufacturers maintain AFH stronghold
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Economic recovery to increase provision of AFH products in business/industry and horeca
Key review period trends to continue to widen the appeal of AFH products
Focus on preventative health, convenience and comfort to spur AFH sales
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: Value 2017-2022
Table 2 Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 3 Distribution of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Format: % Value 2017-2022
Table 4 Distribution of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2022
Table 5 Sales of Forecast Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: Value 2022-2027
Table 6 Sales of Forecast Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2022-2027
TISSUE AND HYGIENE IN PAKISTAN
EXECUTIVE SUMMARY
Tissue and hygiene in 2022: The big picture
2022 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for tissue and hygiene?
MARKET INDICATORS
Table 7 Birth Rates 2017-2022
Table 8 Infant Population 2017-2022
Table 9 Female Population by Age 2017-2022
Table 10 Total Population by Age 2017-2022
Table 11 Households 2017-2022
Table 12 Forecast Infant Population 2022-2027
Table 13 Forecast Female Population by Age 2022-2027
Table 14 Forecast Total Population by Age 2022-2027
Table 15 Forecast Households 2022-2027
MARKET DATA
Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2017-2022
Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2022
Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2019-2022
Table 20 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2017-2022
Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2022
Table 22 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2022-2027
Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Away-from-home (AFH) tissue witnessed a slump in volume sales in 2020, as the Coronavirus (COVID-19) pandemic led to remote working and the closure of public institutions and horeca during the year. While AFH tissue rebounded strongly in 2021 and 2022, as the threat of COVID-19 and related restrictions eased and lifted, volume sales remained below the 2019 pre-pandemic level at the end of the review period. Volume sales were also supported by rising urbanisation and the Westernisation and genera...

Euromonitor International's Away-from-Home Tissue and Hygiene in Pakistan report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2018-2022, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market – be they new product developments, distribution or pricing issues. Forecasts to 2027 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Away-from-Home Hygiene, Away-from-Home Tissue.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Away-from-Home Tissue and Hygiene market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Away-From-Home Tissue and Hygiene in Pakistan
Euromonitor International
June 2023

List Of Contents And Tables

AWAY-FROM-HOME TISSUE AND HYGIENE IN PAKISTAN
KEY DATA FINDINGS
2022 DEVELOPMENTS
Away-from-home demand rebounds as society reopens
Toilet paper and napkins become must-have in horeca
Local manufacturers maintain AFH stronghold
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Economic recovery to increase provision of AFH products in business/industry and horeca
Key review period trends to continue to widen the appeal of AFH products
Focus on preventative health, convenience and comfort to spur AFH sales
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: Value 2017-2022
Table 2 Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 3 Distribution of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Format: % Value 2017-2022
Table 4 Distribution of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2022
Table 5 Sales of Forecast Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: Value 2022-2027
Table 6 Sales of Forecast Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2022-2027
TISSUE AND HYGIENE IN PAKISTAN
EXECUTIVE SUMMARY
Tissue and hygiene in 2022: The big picture
2022 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for tissue and hygiene?
MARKET INDICATORS
Table 7 Birth Rates 2017-2022
Table 8 Infant Population 2017-2022
Table 9 Female Population by Age 2017-2022
Table 10 Total Population by Age 2017-2022
Table 11 Households 2017-2022
Table 12 Forecast Infant Population 2022-2027
Table 13 Forecast Female Population by Age 2022-2027
Table 14 Forecast Total Population by Age 2022-2027
Table 15 Forecast Households 2022-2027
MARKET DATA
Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2017-2022
Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2022
Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2019-2022
Table 20 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2017-2022
Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2022
Table 22 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2022-2027
Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD(hygiene)の最新刊レポート


よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る