コロンビアのリテールティシューRetail Tissue in Colombia 2022年、リテールティシュの小売金額売上は2桁の伸びを記録しましたが、この力強い金額上昇は、インフレ圧力によるところが大きいです。全体として、原材料費、輸送費、労働賃金、エネルギーの上昇により、リテー... もっと見る
サマリー2022年、リテールティシュの小売金額売上は2桁の伸びを記録しましたが、この力強い金額上昇は、インフレ圧力によるところが大きいです。全体として、原材料費、輸送費、労働賃金、エネルギーの上昇により、リテールティシュを含むすべてのティシュおよび衛生製品分野で大幅な値上げが行われました。数量ベースでは、この製品分野は、2020年および2021年に比べてプラス成長でしたが、消費者が...に続いて家の外で過ごす時間を増やし始めたため、低成長となりました。Euromonitor Internationalのコロンビアの小売ティッシュレポートは、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供します。2018年から2022年の最新の小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供します。2027年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 対象製品フェイシャルティッシュ、紙製テーブルウェア、ペーパータオル、トイレットペーパー。 データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 小売用ティッシュ市場の詳細な情報を得ることができます; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展していくかを評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を後押しする信頼できる情報資源を開発する独自の能力をもっています。 目次Retail Tissue in ColombiaEuromonitor International April 2023 List Of Contents And Tables RETAIL TISSUE IN COLOMBIA KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Inflationary pressures contribute to strong value increase in sales of retail tissue Private label segment holds largest volume share Paper towels continue to show positive growth PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Cost-of-living pressures likely to temper growth in demand for retail tissue Development of B2C digital strategies Ample room for growth in the eco-friendly segment CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Tissue by Category: Value 2017-2022 Table 2 Retail Sales of Tissue by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Retail Tissue: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Tissue: % Value 2019-2022 Table 5 Forecast Retail Sales of Tissue by Category: Value 2022-2027 Table 6 Forecast Retail Sales of Tissue by Category: % Value Growth 2022-2027 TISSUE AND HYGIENE IN COLOMBIA EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2017-2022 Table 8 Infant Population 2017-2022 Table 9 Female Population by Age 2017-2022 Table 10 Total Population by Age 2017-2022 Table 11 Households 2017-2022 Table 12 Forecast Infant Population 2022-2027 Table 13 Forecast Female Population by Age 2022-2027 Table 14 Forecast Total Population by Age 2022-2027 Table 15 Forecast Households 2022-2027 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2017-2022 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2022 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2019-2022 Table 20 Penetration of Private Label in Retail Tissue and Hygiene by Category: % Value 2017-2022 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2017-2022 Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2022 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2022-2027 Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryRetail value sales of retail tissue recorded double-digit growth in 2022, but this strong value increase was largely due to inflationary pressures. Overall, increases in the cost of raw materials, shipping costs, labour wages and energy led to substantial price increases in all tissue and hygiene product areas, including retail tissue. In volume terms, the product area saw positive but lower growth compared to 2020 and 2021 as consumers began spending more time outside of the home following the... Table of ContentsRetail Tissue in ColombiaEuromonitor International April 2023 List Of Contents And Tables RETAIL TISSUE IN COLOMBIA KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Inflationary pressures contribute to strong value increase in sales of retail tissue Private label segment holds largest volume share Paper towels continue to show positive growth PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Cost-of-living pressures likely to temper growth in demand for retail tissue Development of B2C digital strategies Ample room for growth in the eco-friendly segment CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Tissue by Category: Value 2017-2022 Table 2 Retail Sales of Tissue by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Retail Tissue: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Tissue: % Value 2019-2022 Table 5 Forecast Retail Sales of Tissue by Category: Value 2022-2027 Table 6 Forecast Retail Sales of Tissue by Category: % Value Growth 2022-2027 TISSUE AND HYGIENE IN COLOMBIA EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2017-2022 Table 8 Infant Population 2017-2022 Table 9 Female Population by Age 2017-2022 Table 10 Total Population by Age 2017-2022 Table 11 Households 2017-2022 Table 12 Forecast Infant Population 2022-2027 Table 13 Forecast Female Population by Age 2022-2027 Table 14 Forecast Total Population by Age 2022-2027 Table 15 Forecast Households 2022-2027 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2017-2022 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2022 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2019-2022 Table 20 Penetration of Private Label in Retail Tissue and Hygiene by Category: % Value 2017-2022 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2017-2022 Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2022 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2022-2027 Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート
Euromonitor International社の組織と衛生分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(retail)の最新刊レポートよくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|