韓国の伝統玩具とゲームTraditional Toys and Games in South Korea パンデミック(世界的大流行)期には、長期にわたる家庭での引きこもりにより増加した伝統的な玩具・ゲームの売上は、韓国が規制緩和に伴い再開した2022年には減少した。とはいえ、レビュー期間末にかけては、他... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーパンデミック(世界的大流行)期には、長期にわたる家庭での引きこもりにより増加した伝統的な玩具・ゲームの売上は、韓国が規制緩和に伴い再開した2022年には減少した。とはいえ、レビュー期間末にかけては、他のさまざまな要因もこの傾向に寄与した。輸送・物流コストの増加は小売価格の上昇をもたらし、購入頻度を低下させる一方で、全体的な減少にもかかわらず、伝統的玩具・ゲームの価値は高水準を維持した。Euromonitor Internationalの調査レポート「韓国の伝統的な玩具とゲーム」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2018-2022年の最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引する分野を特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2027年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品アクションフィギュア&アクセサリー, アート&クラフト, ベビー&幼児, 建設, 人形&アクセサリー, ドレスアップ&ロールプレイ, ゲーム&パズル, 乗り物模型, その他の伝統的玩具&ゲーム, アウトドア&スポーツ, ぬいぐるみ, 幼児, リモコン玩具, 乗用乗り物, 科学/教育. データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * 伝統的な玩具およびゲーム市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレイヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Traditional Toys and Games in South KoreaEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables TRADITIONAL TOYS AND GAMES IN SOUTH KOREA KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Increasing number of factors negatively impact sales of traditional toys and games in South Korea E-commerce continues to gain share, driven by convenience, competitive prices and subscription services E-commerce continues to erode retail offline’s share PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Local parents look to offset digital exposure by stimulating children’s minds with traditional toys and games Combining play, education and AI to become increasing focus by tech developers Environmental and safety concerns likely to gain greater attention CATEGORY DATA Table 1 Sales of Traditional Toys and Games by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Traditional Toys and Games by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 Sales of Traditional Toys and Games by Licensed vs Non-Licensed: % Value 2017-2022 Table 4 NBO Company Shares of Traditional Toys and Games: % Value 2018-2022 Table 5 LBN Brand Shares of Traditional Toys and Games: % Value 2019-2022 Table 6 Distribution of Traditional Toys and Games by Format: % Value 2017-2022 Table 7 Forecast Sales of Traditional Toys and Games by Category: Value 2022-2027 Table 8 Forecast Sales of Traditional Toys and Games by Category: % Value Growth 2022-2027 Table 9 Forecast Sales of Traditional Toys and Games by Licensed vs Non-Licensed: % Value 2022-2027 TOYS AND GAMES IN SOUTH KOREA EXECUTIVE SUMMARY Toys and games in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for toys and games? MARKET DATA Table 10 Sales of Toys and Games by Category: Value 2017-2022 Table 11 Sales of Toys and Games by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 12 NBO Company Shares of Toys and Games: % Value 2018-2022 Table 13 LBN Brand Shares of Toys and Games: % Value 2019-2022 Table 14 Distribution of Toys and Games by Format: % Value 2017-2022 Table 15 Forecast Sales of Toys and Games by Category: Value 2022-2027 Table 16 Forecast Sales of Toys and Games by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryBoosted during the pandemic due to prolonged home seclusion, sales of traditional toys and games declined in 2022 as South Korea reopened in line with an easing of restrictions. Nevertheless, a number of other factors contributed to this trend towards the end of the review period. An increase in shipping and logistics costs have resulted in rising retail prices, reducing the frequency of purchase, while ensuring that despite overall declines, the value of traditional toys and games remained high... Table of ContentsTraditional Toys and Games in South KoreaEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables TRADITIONAL TOYS AND GAMES IN SOUTH KOREA KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Increasing number of factors negatively impact sales of traditional toys and games in South Korea E-commerce continues to gain share, driven by convenience, competitive prices and subscription services E-commerce continues to erode retail offline’s share PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Local parents look to offset digital exposure by stimulating children’s minds with traditional toys and games Combining play, education and AI to become increasing focus by tech developers Environmental and safety concerns likely to gain greater attention CATEGORY DATA Table 1 Sales of Traditional Toys and Games by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Traditional Toys and Games by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 Sales of Traditional Toys and Games by Licensed vs Non-Licensed: % Value 2017-2022 Table 4 NBO Company Shares of Traditional Toys and Games: % Value 2018-2022 Table 5 LBN Brand Shares of Traditional Toys and Games: % Value 2019-2022 Table 6 Distribution of Traditional Toys and Games by Format: % Value 2017-2022 Table 7 Forecast Sales of Traditional Toys and Games by Category: Value 2022-2027 Table 8 Forecast Sales of Traditional Toys and Games by Category: % Value Growth 2022-2027 Table 9 Forecast Sales of Traditional Toys and Games by Licensed vs Non-Licensed: % Value 2022-2027 TOYS AND GAMES IN SOUTH KOREA EXECUTIVE SUMMARY Toys and games in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for toys and games? MARKET DATA Table 10 Sales of Toys and Games by Category: Value 2017-2022 Table 11 Sales of Toys and Games by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 12 NBO Company Shares of Toys and Games: % Value 2018-2022 Table 13 LBN Brand Shares of Toys and Games: % Value 2019-2022 Table 14 Distribution of Toys and Games by Format: % Value 2017-2022 Table 15 Forecast Sales of Toys and Games by Category: Value 2022-2027 Table 16 Forecast Sales of Toys and Games by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポートEuromonitor International社の玩具・ゲーム機器分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(toys)の最新刊レポートよくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |