スペインの玩具とゲームToys and Games in Spain 緊迫した経済情勢とインフレの影響を受け、玩具・ゲーム産業は2022年も成長を続けたが、2021年の成長加速に比べればペースは鈍化した。出生率の一貫した低下は、特に伝統的な玩具とゲームにおいて、特定のカテゴ... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー緊迫した経済情勢とインフレの影響を受け、玩具・ゲーム産業は2022年も成長を続けたが、2021年の成長加速に比べればペースは鈍化した。出生率の一貫した低下は、特に伝統的な玩具とゲームにおいて、特定のカテゴリーに大きな影響を与え続けた。2022年の業界は停滞し、ぬいぐるみ、ゲーム・パズル、建設などの分野がこの時期のトップ・パフォーマーとなったが、科学・教育玩具は...ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「スペインの玩具とゲーム」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2018年から2022年の最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2027年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品従来の玩具とゲーム、ビデオゲーム データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 玩具およびゲーム市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレイヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Toys and Games in SpainEuromonitor International June 2023 List Of Contents And Tables TOYS AND GAMES IN SPAIN EXECUTIVE SUMMARY Toys and games in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for toys and games? MARKET DATA Table 1 Sales of Toys and Games by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Toys and Games by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Toys and Games: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Toys and Games: % Value 2019-2022 Table 5 Distribution of Toys and Games by Format: % Value 2017-2022 Table 6 Forecast Sales of Toys and Games by Category: Value 2022-2027 Table 7 Forecast Sales of Toys and Games by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources TRADITIONAL TOYS AND GAMES IN SPAIN KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Demand for sustainable toys rises, however, price point remains key Adult fans drive increasing sales of action figures and accessories Educational positioning boosts the performance of traditional toys and games PROSPECTS AND OPPORTUNITIES The importance of sustainability rises over the forecast period Social media and streaming support the growth of e-commerce Baby and infant experiences negative growth as the birth rate declines CATEGORY DATA Table 8 Sales of Traditional Toys and Games by Category: Value 2017-2022 Table 9 Sales of Traditional Toys and Games by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 10 Sales of Traditional Toys and Games by Licensed vs Non-Licensed: % Value 2017-2022 Table 11 NBO Company Shares of Traditional Toys and Games: % Value 2018-2022 Table 12 LBN Brand Shares of Traditional Toys and Games: % Value 2019-2022 Table 13 Distribution of Traditional Toys and Games by Format: % Value 2017-2022 Table 14 Forecast Sales of Traditional Toys and Games by Category: Value 2022-2027 Table 15 Forecast Sales of Traditional Toys and Games by Category: % Value Growth 2022-2027 Table 16 Forecast Sales of Traditional Toys and Games by Licensed vs Non-Licensed: % Value 2022-2027 VIDEO GAMES IN SPAIN KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Retail volume declines for static consoles, while Nintendo Switch retains its lead Console games (physical) recover, but digital computer games dominate Nintendo retains its top spot, taking the lead in video games software PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Digital gaming increases, with high growth for online and mobile options Hand-held consoles increase in popularity as innovation spikes interest AR/VR headsets increase growth, however, price remains a challenge CATEGORY DATA Table 17 Sales of Video Games by Category: Value 2017-2022 Table 18 Sales of Video Games by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 19 NBO Company Shares of Video Games: % Value 2018-2022 Table 20 LBN Brand Shares of Video Games: % Value 2019-2022 Table 21 NBO Company Shares of Video Games Hardware: % Value 2018-2022 Table 22 LBN Brand Shares of Video Games Hardware: % Value 2019-2022 Table 23 NBO Company Shares of Video Games Software: % Value 2018-2022 Table 24 Distribution of Video Games by Format: % Value 2017-2022 Table 25 Distribution of Video Games Hardware by Format: % Value 2017-2022 Table 26 Distribution of Video Games Software by Format: % Value 2017-2022 Table 27 Distribution of Video Games Software (Physical) by Format: % Value 2017-2022 Table 28 Distribution of Video Games Software (Digital) by Format: % Value 2017-2022 Table 29 Forecast Sales of Video Games by Category: Value 2022-2027 Table 30 Forecast Sales of Video Games by Category: % Value Growth 2022-2027
SummaryImpacted by a strained economic situation and inflation, while the toys and games industry continued growing in 2022, it recorded a slower pace compared to the accelerated growth of 2021. The consistent decline in birth rates continued to significantly impact certain categories, especially in traditional toys and games. The industry stagnated in 2022, with areas such as plush toys, games and puzzles, and construction being the top performers of the period, while scientific/educational toys were... Table of ContentsToys and Games in SpainEuromonitor International June 2023 List Of Contents And Tables TOYS AND GAMES IN SPAIN EXECUTIVE SUMMARY Toys and games in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for toys and games? MARKET DATA Table 1 Sales of Toys and Games by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Toys and Games by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Toys and Games: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Toys and Games: % Value 2019-2022 Table 5 Distribution of Toys and Games by Format: % Value 2017-2022 Table 6 Forecast Sales of Toys and Games by Category: Value 2022-2027 Table 7 Forecast Sales of Toys and Games by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources TRADITIONAL TOYS AND GAMES IN SPAIN KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Demand for sustainable toys rises, however, price point remains key Adult fans drive increasing sales of action figures and accessories Educational positioning boosts the performance of traditional toys and games PROSPECTS AND OPPORTUNITIES The importance of sustainability rises over the forecast period Social media and streaming support the growth of e-commerce Baby and infant experiences negative growth as the birth rate declines CATEGORY DATA Table 8 Sales of Traditional Toys and Games by Category: Value 2017-2022 Table 9 Sales of Traditional Toys and Games by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 10 Sales of Traditional Toys and Games by Licensed vs Non-Licensed: % Value 2017-2022 Table 11 NBO Company Shares of Traditional Toys and Games: % Value 2018-2022 Table 12 LBN Brand Shares of Traditional Toys and Games: % Value 2019-2022 Table 13 Distribution of Traditional Toys and Games by Format: % Value 2017-2022 Table 14 Forecast Sales of Traditional Toys and Games by Category: Value 2022-2027 Table 15 Forecast Sales of Traditional Toys and Games by Category: % Value Growth 2022-2027 Table 16 Forecast Sales of Traditional Toys and Games by Licensed vs Non-Licensed: % Value 2022-2027 VIDEO GAMES IN SPAIN KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Retail volume declines for static consoles, while Nintendo Switch retains its lead Console games (physical) recover, but digital computer games dominate Nintendo retains its top spot, taking the lead in video games software PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Digital gaming increases, with high growth for online and mobile options Hand-held consoles increase in popularity as innovation spikes interest AR/VR headsets increase growth, however, price remains a challenge CATEGORY DATA Table 17 Sales of Video Games by Category: Value 2017-2022 Table 18 Sales of Video Games by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 19 NBO Company Shares of Video Games: % Value 2018-2022 Table 20 LBN Brand Shares of Video Games: % Value 2019-2022 Table 21 NBO Company Shares of Video Games Hardware: % Value 2018-2022 Table 22 LBN Brand Shares of Video Games Hardware: % Value 2019-2022 Table 23 NBO Company Shares of Video Games Software: % Value 2018-2022 Table 24 Distribution of Video Games by Format: % Value 2017-2022 Table 25 Distribution of Video Games Hardware by Format: % Value 2017-2022 Table 26 Distribution of Video Games Software by Format: % Value 2017-2022 Table 27 Distribution of Video Games Software (Physical) by Format: % Value 2017-2022 Table 28 Distribution of Video Games Software (Digital) by Format: % Value 2017-2022 Table 29 Forecast Sales of Video Games by Category: Value 2022-2027 Table 30 Forecast Sales of Video Games by Category: % Value Growth 2022-2027
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポートEuromonitor International社の玩具・ゲーム機器分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(toys)の最新刊レポートよくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |