ウズベキスタンの男性の身だしなみMen's Grooming in Uzbekistan ウズベキスタンでは、男性用ひげそり製品の売上は依然としてひげのトレンドの影に隠れており、マイナスの数量が指摘されている。しかし、イスラム教徒の間ではウズベキスタン警察が一部の男性にヒゲを剃ることを... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーウズベキスタンでは、男性用ひげそり製品の売上は依然としてひげのトレンドの影に隠れており、マイナスの数量が指摘されている。しかし、イスラム教徒の間ではウズベキスタン警察が一部の男性にヒゲを剃ることを強要したとの報道もあり、これについては賛否両論がある。地元警察は当局が国内の男性に髭を剃ることを強制していることを否定したが、宗教的な男性は髭を剃ることを要求されていると報道された。ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「ウズベキスタンのメンズグルーミング」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2018年から2022年までの最新の小売販売データを提供し、成長を促進する分野を特定することができます。2027年までの予測では、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品メンズフレグランス、メンズシェービング、メンズトイレタリー データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * メンズグルーミング市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Men's Grooming in UzbekistanEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables MEN'S GROOMING IN UZBEKISTAN KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Sales of men’s shaving remain under the shadow of the fashion for beards Mass products in men’s bath and shower and men’s deodorants remain popular, with local brands starting to appear Men's fragrances remains a significant subcategory PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Mass brands will continue to dominate men’s grooming Competitive status quo expected to remain the same, driven by consumers’ individual needs Direct selling should not be overlooked in men’s grooming CATEGORY DATA Table 1 Sales of Men’s Grooming by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Men’s Grooming by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 Sales of Men's Razors and Blades by Type: % Value Breakdown 2019-2022 Table 4 NBO Company Shares of Men’s Grooming: % Value 2018-2022 Table 5 LBN Brand Shares of Men’s Grooming: % Value 2019-2022 Table 6 LBN Brand Shares of Men's Razors and Blades: % Value 2019-2022 Table 7 Forecast Sales of Men’s Grooming by Category: Value 2022-2027 Table 8 Forecast Sales of Men’s Grooming by Category: % Value Growth 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN UZBEKISTAN EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 9 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 11 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 12 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 13 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 14 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummarySales of men’s shaving products remain under the shadow of the trend for beards in Uzbekistan, with negative volume noted. However, there has been some controversy around this, with reports that the Uzbek police had forced some men to shave off their beards among Muslim groups. It was reported that religious men are being required to shave their beards, although the local police denied that authorities were forcing men in the country to shave. Table of ContentsMen's Grooming in UzbekistanEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables MEN'S GROOMING IN UZBEKISTAN KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Sales of men’s shaving remain under the shadow of the fashion for beards Mass products in men’s bath and shower and men’s deodorants remain popular, with local brands starting to appear Men's fragrances remains a significant subcategory PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Mass brands will continue to dominate men’s grooming Competitive status quo expected to remain the same, driven by consumers’ individual needs Direct selling should not be overlooked in men’s grooming CATEGORY DATA Table 1 Sales of Men’s Grooming by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Men’s Grooming by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 Sales of Men's Razors and Blades by Type: % Value Breakdown 2019-2022 Table 4 NBO Company Shares of Men’s Grooming: % Value 2018-2022 Table 5 LBN Brand Shares of Men’s Grooming: % Value 2019-2022 Table 6 LBN Brand Shares of Men's Razors and Blades: % Value 2019-2022 Table 7 Forecast Sales of Men’s Grooming by Category: Value 2022-2027 Table 8 Forecast Sales of Men’s Grooming by Category: % Value Growth 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN UZBEKISTAN EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 9 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 11 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 12 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 13 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 14 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Euromonitor International社の美容とパーソナルケア分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(grooming)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|