ウズベキスタンのヘアケアHair Care in Uzbekistan ヘアケアは、ベーシック商品やマス商品への継続的な需要に支えられ、好調な売れ行きを示している。さらに、消費者が社交的な外出生活に戻って以来、身だしなみに再び気を配るようになり、たとえば、パンデミック... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーヘアケアは、ベーシック商品やマス商品への継続的な需要に支えられ、好調な売れ行きを示している。さらに、消費者が社交的な外出生活に戻って以来、身だしなみに再び気を配るようになり、たとえば、パンデミック(世界的大流行)の鎖国中よりも頻繁に髪を洗うようになった。この調査レポートはウズベキスタンのヘアケア市場を分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。2018年から2022年までの最新の小売販売データを提供し、成長を促進する分野を特定することができます。2027年までの予測では、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品:2-in-1製品、カラー剤、コンディショナー&トリートメント、ヘアロストリートメント、パーマ&リラクサント、サロンプロフェッショナルヘアケア、シャンプー、スタイリング剤。 データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * ヘアケア市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Hair Care in UzbekistanEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables HAIR CARE IN UZBEKISTAN KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Hair care maintains healthy sales, with shampoo and hair colourants the core products Clear maintains its lead and Nivea removes shampoo from shelves due to low demand Visiting beauty salons is becoming an expensive treat PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Hair care sales will be supported by ongoing mass demand over the forecast period Inexpensive brands will be in the highest demand Hair care will remain dependent on imports due to low manufacturing levels in the country CATEGORY DATA Table 1 Sales of Hair Care by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2017-2022 Table 4 NBO Company Shares of Hair Care: % Value 2018-2022 Table 5 LBN Brand Shares of Hair Care: % Value 2019-2022 Table 6 LBN Brand Shares of Premium Hair Care: % Value 2019-2022 Table 7 Forecast Sales of Hair Care by Category: Value 2022-2027 Table 8 Forecast Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2022-2027 Table 9 Forecast Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN UZBEKISTAN EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 11 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 12 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 13 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 14 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryHair care is seeing healthy sales, supported by ongoing demand for basic and mass products in the category. Furthermore, since consumers have returned to sociable out-of-home lifestyles, they have been paying more attention to their personal grooming again – for example, washing their hair more frequently than they did during the pandemic lockdowns. Table of ContentsHair Care in UzbekistanEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables HAIR CARE IN UZBEKISTAN KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Hair care maintains healthy sales, with shampoo and hair colourants the core products Clear maintains its lead and Nivea removes shampoo from shelves due to low demand Visiting beauty salons is becoming an expensive treat PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Hair care sales will be supported by ongoing mass demand over the forecast period Inexpensive brands will be in the highest demand Hair care will remain dependent on imports due to low manufacturing levels in the country CATEGORY DATA Table 1 Sales of Hair Care by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2017-2022 Table 4 NBO Company Shares of Hair Care: % Value 2018-2022 Table 5 LBN Brand Shares of Hair Care: % Value 2019-2022 Table 6 LBN Brand Shares of Premium Hair Care: % Value 2019-2022 Table 7 Forecast Sales of Hair Care by Category: Value 2022-2027 Table 8 Forecast Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2022-2027 Table 9 Forecast Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN UZBEKISTAN EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 11 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 12 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 13 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 14 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Euromonitor International社の美容とパーソナルケア分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|