世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ウズベキスタンのフレグランス


Fragrances in Uzbekistan

フレグランスは数量ベースでは回復を続けており、金額ベースでは値上げが後押ししている。フレグランスは、パンデミック(世界的大流行)の時代には苦戦を強いられたが、消費者が社交的で外出の多いライフスタイ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2023年5月15日 US$990
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
18 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

フレグランスは数量ベースでは回復を続けており、金額ベースでは値上げが後押ししている。フレグランスは、パンデミック(世界的大流行)の時代には苦戦を強いられたが、消費者が社交的で外出の多いライフスタイルに戻り、フレグランスを頻繁に使用するようになったため、よりバランスの取れた販売パターンに戻り始めた。しかし同時に、サプライチェーンの混乱は、ウズベキスタンでフレグランスを独占しているグローバル・プレーヤーに難題をもたらした。

ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「ウズベキスタンのフレグランス」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2018年から2022年までの最新の小売販売データを提供し、成長を促進する分野を特定することができます。2027年までの予測では、市場がどのように変化するかを示しています。

対象製品マスフレグランス、プレミアムフレグランス

データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* フレグランス市場を詳細に把握する;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


ページTOPに戻る


目次

Fragrances in Uzbekistan
Euromonitor International
May 2023

List Of Contents And Tables

FRAGRANCES IN UZBEKISTAN
KEY DATA FINDINGS
2022 DEVELOPMENTS
Sales remain positive despite some challenges, with mass outperforming premium
Premium fragrances stabilises after peak sakes, driven by social status
The impact of “grey imports” may decrease in light of government efforts
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Fragrances will maintain small and stable volume growth
The opening of new points of sale will further stimulate sales
Premium fragrances will continue to attract higher-income consumers
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Fragrances by Category: Value 2017-2022
Table 2 Sales of Fragrances by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 3 NBO Company Shares of Fragrances: % Value 2018-2022
Table 4 LBN Brand Shares of Fragrances: % Value 2019-2022
Table 5 LBN Brand Shares of Premium Men's Fragrances: % Value 2019-2022
Table 6 LBN Brand Shares of Premium Women's Fragrances: % Value 2019-2022
Table 7 Forecast Sales of Fragrances by Category: Value 2022-2027
Table 8 Forecast Sales of Fragrances by Category: % Value Growth 2022-2027
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN UZBEKISTAN
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2022: The big picture
2022 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 9 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022
Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 11 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022
Table 12 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022
Table 13 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022
Table 14 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027
Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Fragrances continues to show recovery in volume terms, with value boosted by price increases. Fragrances suffered during the era of the pandemic but started to return to more balanced sales patterns as consumers returned to sociable out-of-home lifestyles, thus they began to use fragrances more often. However, at the same time, supply chain disruptions have created challenges for global players – who dominate fragrances in Uzbekistan.

Euromonitor International's Fragrances in Uzbekistan report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2018-2022, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2027 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Mass Fragrances, Premium Fragrances.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Fragrances market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Fragrances in Uzbekistan
Euromonitor International
May 2023

List Of Contents And Tables

FRAGRANCES IN UZBEKISTAN
KEY DATA FINDINGS
2022 DEVELOPMENTS
Sales remain positive despite some challenges, with mass outperforming premium
Premium fragrances stabilises after peak sakes, driven by social status
The impact of “grey imports” may decrease in light of government efforts
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Fragrances will maintain small and stable volume growth
The opening of new points of sale will further stimulate sales
Premium fragrances will continue to attract higher-income consumers
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Fragrances by Category: Value 2017-2022
Table 2 Sales of Fragrances by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 3 NBO Company Shares of Fragrances: % Value 2018-2022
Table 4 LBN Brand Shares of Fragrances: % Value 2019-2022
Table 5 LBN Brand Shares of Premium Men's Fragrances: % Value 2019-2022
Table 6 LBN Brand Shares of Premium Women's Fragrances: % Value 2019-2022
Table 7 Forecast Sales of Fragrances by Category: Value 2022-2027
Table 8 Forecast Sales of Fragrances by Category: % Value Growth 2022-2027
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN UZBEKISTAN
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2022: The big picture
2022 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 9 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022
Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 11 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022
Table 12 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022
Table 13 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022
Table 14 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027
Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る