ウズベキスタンのフレグランスFragrances in Uzbekistan フレグランスは数量ベースでは回復を続けており、金額ベースでは値上げが後押ししている。フレグランスは、パンデミック(世界的大流行)の時代には苦戦を強いられたが、消費者が社交的で外出の多いライフスタイ... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーフレグランスは数量ベースでは回復を続けており、金額ベースでは値上げが後押ししている。フレグランスは、パンデミック(世界的大流行)の時代には苦戦を強いられたが、消費者が社交的で外出の多いライフスタイルに戻り、フレグランスを頻繁に使用するようになったため、よりバランスの取れた販売パターンに戻り始めた。しかし同時に、サプライチェーンの混乱は、ウズベキスタンでフレグランスを独占しているグローバル・プレーヤーに難題をもたらした。ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「ウズベキスタンのフレグランス」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2018年から2022年までの最新の小売販売データを提供し、成長を促進する分野を特定することができます。2027年までの予測では、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品マスフレグランス、プレミアムフレグランス データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * フレグランス市場を詳細に把握する; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Fragrances in UzbekistanEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables FRAGRANCES IN UZBEKISTAN KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Sales remain positive despite some challenges, with mass outperforming premium Premium fragrances stabilises after peak sakes, driven by social status The impact of “grey imports” may decrease in light of government efforts PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Fragrances will maintain small and stable volume growth The opening of new points of sale will further stimulate sales Premium fragrances will continue to attract higher-income consumers CATEGORY DATA Table 1 Sales of Fragrances by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Fragrances by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Fragrances: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Fragrances: % Value 2019-2022 Table 5 LBN Brand Shares of Premium Men's Fragrances: % Value 2019-2022 Table 6 LBN Brand Shares of Premium Women's Fragrances: % Value 2019-2022 Table 7 Forecast Sales of Fragrances by Category: Value 2022-2027 Table 8 Forecast Sales of Fragrances by Category: % Value Growth 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN UZBEKISTAN EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 9 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 11 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 12 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 13 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 14 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryFragrances continues to show recovery in volume terms, with value boosted by price increases. Fragrances suffered during the era of the pandemic but started to return to more balanced sales patterns as consumers returned to sociable out-of-home lifestyles, thus they began to use fragrances more often. However, at the same time, supply chain disruptions have created challenges for global players – who dominate fragrances in Uzbekistan. Table of ContentsFragrances in UzbekistanEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables FRAGRANCES IN UZBEKISTAN KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Sales remain positive despite some challenges, with mass outperforming premium Premium fragrances stabilises after peak sakes, driven by social status The impact of “grey imports” may decrease in light of government efforts PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Fragrances will maintain small and stable volume growth The opening of new points of sale will further stimulate sales Premium fragrances will continue to attract higher-income consumers CATEGORY DATA Table 1 Sales of Fragrances by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Fragrances by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Fragrances: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Fragrances: % Value 2019-2022 Table 5 LBN Brand Shares of Premium Men's Fragrances: % Value 2019-2022 Table 6 LBN Brand Shares of Premium Women's Fragrances: % Value 2019-2022 Table 7 Forecast Sales of Fragrances by Category: Value 2022-2027 Table 8 Forecast Sales of Fragrances by Category: % Value Growth 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN UZBEKISTAN EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 9 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 11 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 12 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 13 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 14 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Euromonitor International社の美容とパーソナルケア分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|