トルコの家庭用品Homewares in Turkey トルコの家庭用品は2022年にダイナミックな現行価格の伸びを示したが、その原動力となったのは不当に高いインフレとサプライチェーンの混乱による値上げであった。同カテゴリーの2022年の恒常価格における金額ベ... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリートルコの家庭用品は2022年にダイナミックな現行価格の伸びを示したが、その原動力となったのは不当に高いインフレとサプライチェーンの混乱による値上げであった。同カテゴリーの2022年の恒常価格における金額ベースの需要は全体的に減少した。価格高騰に直面し、消費者は特に食器の買い替え頻度を減らした。さらに、サプライチェーンの問題による錫、アルミニウム、その他の金属製家庭用品の価格上昇に直面し、消費者は食器の買い替え頻度を減らした。この調査レポートはトルコの家庭用品を分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を促進するカテゴリーを特定することができます。また、主要企業とそのブランドを特定し、新製品開発、消費者のライフスタイル、市場投入ルート、価格問題に至るまで、需要に影響を与える主要要因の戦略的分析も提供しています。2027年までの予測では、市場の需要が中期的にどのように変化するかを示しています。 対象製品ダイニング、キッチン データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 家庭用品市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Homewares in TurkeyEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables HOMEWARES IN TURKEY KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Demand for homewares declines at constant 2022 prices High prices lead consumers to limit the quantity purchased Launch of private label lines to leverage consumers’ price sensitivity PROSPECTS AND OPPORTUNITIES E-commerce expected to see further growth over the forecast period Price pressures will drive sales of inexpensive homewares CATEGORY DATA Table 1 Sales of Homewares by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Homewares by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 Sales of Homewares by Material: % Value 2017-2022 Table 4 NBO Company Shares of Homewares: % Value 2018-2022 Table 5 LBN Brand Shares of Homewares: % Value 2019-2022 Table 6 Distribution of Homewares by Format: % Value 2017-2022 Table 7 Forecast Sales of Homewares by Category: Value 2022-2027 Table 8 Forecast Sales of Homewares by Category: % Value Growth 2022-2027 HOME AND GARDEN IN TURKEY EXECUTIVE SUMMARY Home and garden in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home and garden? MARKET DATA Table 9 Sales of Home and Garden by Category: Value 2017-2022 Table 10 Sales of Home and Garden by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 11 NBO Company Shares of Home and Garden: % Value 2018-2022 Table 12 LBN Brand Shares of Home and Garden: % Value 2019-2022 Table 13 Penetration of Private Label in Home and Garden by Category: % Value 2017-2022 Table 14 Distribution of Home and Garden by Format: % Value 2017-2022 Table 15 Distribution of Home and Garden by Format and Category: % Value 2022 Table 16 Forecast Sales of Home and Garden by Category: Value 2022-2027 Table 17 Forecast Sales of Home and Garden by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryHomewares in Turkey saw dynamic current value growth in 2022, but this was driven entirely by inordinately high inflation and price increases due to supply chain disruptions. Demand in the category in value terms at constant 2022 prices declined overall. In the face of high prices, consumers reduced the frequency with which they replaced dinnerware, amongst others. Furthermore, in the face of price increases for tin, aluminium, and other metal homewares due to supply chain issues, consumers ofte... Table of ContentsHomewares in TurkeyEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables HOMEWARES IN TURKEY KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Demand for homewares declines at constant 2022 prices High prices lead consumers to limit the quantity purchased Launch of private label lines to leverage consumers’ price sensitivity PROSPECTS AND OPPORTUNITIES E-commerce expected to see further growth over the forecast period Price pressures will drive sales of inexpensive homewares CATEGORY DATA Table 1 Sales of Homewares by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Homewares by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 Sales of Homewares by Material: % Value 2017-2022 Table 4 NBO Company Shares of Homewares: % Value 2018-2022 Table 5 LBN Brand Shares of Homewares: % Value 2019-2022 Table 6 Distribution of Homewares by Format: % Value 2017-2022 Table 7 Forecast Sales of Homewares by Category: Value 2022-2027 Table 8 Forecast Sales of Homewares by Category: % Value Growth 2022-2027 HOME AND GARDEN IN TURKEY EXECUTIVE SUMMARY Home and garden in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home and garden? MARKET DATA Table 9 Sales of Home and Garden by Category: Value 2017-2022 Table 10 Sales of Home and Garden by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 11 NBO Company Shares of Home and Garden: % Value 2018-2022 Table 12 LBN Brand Shares of Home and Garden: % Value 2019-2022 Table 13 Penetration of Private Label in Home and Garden by Category: % Value 2017-2022 Table 14 Distribution of Home and Garden by Format: % Value 2017-2022 Table 15 Distribution of Home and Garden by Format and Category: % Value 2022 Table 16 Forecast Sales of Home and Garden by Category: Value 2022-2027 Table 17 Forecast Sales of Home and Garden by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポートEuromonitor International社のガーデニング分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |