マレーシアの家庭用品Homewares in Malaysia マレーシアの家庭用品は2023年に金額ベースで着実な成長を遂げた。消費者が自宅の視覚的魅力を高めるためにスタイリッシュでモダンな調理器具、オーブン用品、その他の家庭用品を求めるようになり、美的魅力が重... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーマレーシアの家庭用品は2023年に金額ベースで着実な成長を遂げた。消費者が自宅の視覚的魅力を高めるためにスタイリッシュでモダンな調理器具、オーブン用品、その他の家庭用品を求めるようになり、美的魅力が重視されるようになったことが売上を押し上げた。この傾向は、個人やインフルエンサーが美しい家庭用品を紹介するフェイスブックやインスタグラムなどのソーシャル・メディア・プラットフォームに後押しされ、マレーシア人がこれらの製品に投資するきっかけとなった。さらに、家庭用品の人気は高まっている。この調査レポートはマレーシアの家庭用品を分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するカテゴリーを特定することができます。また、主要企業とそのブランドを特定し、新製品開発、消費者のライフスタイル、市場投入ルート、価格問題に至るまで、需要に影響を与える主要要因の戦略的分析も行っています。2028年までの予測では、市場の需要が中期的にどのように変化するかを示しています。 対象製品ダイニング、キッチン データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 家庭用品市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Homewares in MalaysiaEuromonitor International July 2024 List Of Contents And Tables HOMEWARES IN MALAYSIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Sales of homewares in Malaysia on the rise as consumers look to improve the visual appeal of their homes An increased focus on home cooking boosts demand for ovenware Tupperware remains the top homewares brand in Malaysia, owing to its wide product range PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Homewares could see growth limited by market saturation in Malaysia Department stores set to remain the top choice as they offer personalised services and a wide range of products Homewares could experience a degree of premiumisation despite economic challenges with a strong focus on sustainability CATEGORY DATA Table 1 Sales of Homewares by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Homewares by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 Sales of Homewares by Material: % Value 2018-2023 Table 4 NBO Company Shares of Homewares: % Value 2019-2023 Table 5 LBN Brand Shares of Homewares: % Value 2020-2023 Table 6 Distribution of Homewares by Format: % Value 2018-2023 Table 7 Forecast Sales of Homewares by Category: Value 2023-2028 Table 8 Forecast Sales of Homewares by Category: % Value Growth 2023-2028 HOME AND GARDEN IN MALAYSIA EXECUTIVE SUMMARY Home and garden in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home and garden? MARKET DATA Table 9 Sales of Home and Garden by Category: Value 2018-2023 Table 10 Sales of Home and Garden by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 11 NBO Company Shares of Home and Garden: % Value 2019-2023 Table 12 LBN Brand Shares of Home and Garden: % Value 2020-2023 Table 13 Penetration of Private Label in Home and Garden by Category: % Value 2018-2023 Table 14 Distribution of Home and Garden by Format: % Value 2018-2023 Table 15 Distribution of Home and Garden by Format and Category: % Value 2023 Table 16 Forecast Sales of Home and Garden by Category: Value 2023-2028 Table 17 Forecast Sales of Home and Garden by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryHomewares in Malaysia saw steady growth in current value terms in 2023. Sales were boosted by the increasing emphasis on aesthetic appeal as consumers looked for stylish and modern cookware, ovenware, and other homewares to enhance the visual appeal of their homes. This trend was driven by social media platforms such as Facebook and Instagram where individuals and influencers showcase beautiful homewares, inspiring Malaysians to invest in these products. Moreover, the growing popularity of home... Table of ContentsHomewares in MalaysiaEuromonitor International July 2024 List Of Contents And Tables HOMEWARES IN MALAYSIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Sales of homewares in Malaysia on the rise as consumers look to improve the visual appeal of their homes An increased focus on home cooking boosts demand for ovenware Tupperware remains the top homewares brand in Malaysia, owing to its wide product range PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Homewares could see growth limited by market saturation in Malaysia Department stores set to remain the top choice as they offer personalised services and a wide range of products Homewares could experience a degree of premiumisation despite economic challenges with a strong focus on sustainability CATEGORY DATA Table 1 Sales of Homewares by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Homewares by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 Sales of Homewares by Material: % Value 2018-2023 Table 4 NBO Company Shares of Homewares: % Value 2019-2023 Table 5 LBN Brand Shares of Homewares: % Value 2020-2023 Table 6 Distribution of Homewares by Format: % Value 2018-2023 Table 7 Forecast Sales of Homewares by Category: Value 2023-2028 Table 8 Forecast Sales of Homewares by Category: % Value Growth 2023-2028 HOME AND GARDEN IN MALAYSIA EXECUTIVE SUMMARY Home and garden in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home and garden? MARKET DATA Table 9 Sales of Home and Garden by Category: Value 2018-2023 Table 10 Sales of Home and Garden by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 11 NBO Company Shares of Home and Garden: % Value 2019-2023 Table 12 LBN Brand Shares of Home and Garden: % Value 2020-2023 Table 13 Penetration of Private Label in Home and Garden by Category: % Value 2018-2023 Table 14 Distribution of Home and Garden by Format: % Value 2018-2023 Table 15 Distribution of Home and Garden by Format and Category: % Value 2023 Table 16 Forecast Sales of Home and Garden by Category: Value 2023-2028 Table 17 Forecast Sales of Home and Garden by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Euromonitor International社のガーデニング分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|