オーストラリアの家庭用家具Home Furnishings in Australia パンデミック(世界的大流行)の最中、オーストラリア人は自宅をより美しく快適にすることで、住みやすさを向上させることに関心を高めた。これは2020年から2021年にかけての家庭用家具の販売にプラスの影響を及... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーパンデミック(世界的大流行)の最中、オーストラリア人は自宅をより美しく快適にすることで、住みやすさを向上させることに関心を高めた。これは2020年から2021年にかけての家庭用家具の販売にプラスの影響を及ぼし、2022年にはリモートワークやハイブリッドワークへのシフトが進行したため、家庭用家具に対する前向きな姿勢は持続した。そのため、2022年の家庭用家具の小売売上高は、現在の金額ベースでも、また、前年比の金額ベースでも、大流行前の水準と比較して高水準を維持した。ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「オーストラリアの家庭用家具」は、国レベルでの市場需要の規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するカテゴリーを特定することができます。また、主要企業とそのブランドを特定し、新製品開発、消費者のライフスタイル、市場投入ルート、価格問題に至るまで、需要に影響を与える主要要因の戦略的分析も提供しています。2027年までの予測では、市場の需要が中期的にどのように変化するかを示しています。 対象製品インドアリビング、照明、アウトドアリビング データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 家庭用家具市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Home Furnishings in AustraliaEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables HOME FURNISHINGS IN AUSTRALIA KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Consistent attitude towards home furnishings following the pandemic Smaller brands have a significant presence in home furnishings Sustainability is a key focus of new product launches PROSPECTS AND OPPORTUNITIES E-commerce set to grow, but offline will remain key for big-ticket items Home office furniture set to see the best performance CATEGORY DATA Table 1 Sales of Home Furnishings by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Home Furnishings by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Home Furnishings: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Home Furnishings: % Value 2019-2022 Table 5 LBN Brand Shares of Light Sources: % Value 2019-2022 Table 6 Distribution of Home Furnishings by Format: % Value 2017-2022 Table 7 Forecast Sales of Home Furnishings by Category: Value 2022-2027 Table 8 Forecast Sales of Home Furnishings by Category: % Value Growth 2022-2027 HOME AND GARDEN IN AUSTRALIA EXECUTIVE SUMMARY Home and garden in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home and garden? MARKET DATA Table 9 Sales of Home and Garden by Category: Value 2017-2022 Table 10 Sales of Home and Garden by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 11 NBO Company Shares of Home and Garden: % Value 2018-2022 Table 12 LBN Brand Shares of Home and Garden: % Value 2019-2022 Table 13 Penetration of Private Label in Home and Garden by Category: % Value 2017-2022 Table 14 Distribution of Home and Garden by Format: % Value 2017-2022 Table 15 Distribution of Home and Garden by Format and Category: % Value 2022 Table 16 Forecast Sales of Home and Garden by Category: Value 2022-2027 Table 17 Forecast Sales of Home and Garden by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryDuring the pandemic, Australians took greater interest in improving the liveability of their homes by making them more aesthetically pleasing and comfortable. This positively impacted sales of home furnishings over 2020-2021, and positive attitudes towards home furnishings stuck in 2022 due to the ongoing shift to remote and hybrid working. Therefore, retail sales of home furnishings remained higher in 2022 compared with the pre-pandemic levels in both current value terms and in value terms at c... Table of ContentsHome Furnishings in AustraliaEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables HOME FURNISHINGS IN AUSTRALIA KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Consistent attitude towards home furnishings following the pandemic Smaller brands have a significant presence in home furnishings Sustainability is a key focus of new product launches PROSPECTS AND OPPORTUNITIES E-commerce set to grow, but offline will remain key for big-ticket items Home office furniture set to see the best performance CATEGORY DATA Table 1 Sales of Home Furnishings by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Home Furnishings by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Home Furnishings: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Home Furnishings: % Value 2019-2022 Table 5 LBN Brand Shares of Light Sources: % Value 2019-2022 Table 6 Distribution of Home Furnishings by Format: % Value 2017-2022 Table 7 Forecast Sales of Home Furnishings by Category: Value 2022-2027 Table 8 Forecast Sales of Home Furnishings by Category: % Value Growth 2022-2027 HOME AND GARDEN IN AUSTRALIA EXECUTIVE SUMMARY Home and garden in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home and garden? MARKET DATA Table 9 Sales of Home and Garden by Category: Value 2017-2022 Table 10 Sales of Home and Garden by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 11 NBO Company Shares of Home and Garden: % Value 2018-2022 Table 12 LBN Brand Shares of Home and Garden: % Value 2019-2022 Table 13 Penetration of Private Label in Home and Garden by Category: % Value 2017-2022 Table 14 Distribution of Home and Garden by Format: % Value 2017-2022 Table 15 Distribution of Home and Garden by Format and Category: % Value 2022 Table 16 Forecast Sales of Home and Garden by Category: Value 2022-2027 Table 17 Forecast Sales of Home and Garden by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポートEuromonitor International社のガーデニング分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(home)の最新刊レポートよくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |