フランスでのガーデニングGardening in France 2020年から2021年にかけて、フランスの消費者はパンデミックのために長期間家に閉じこもった。この時期、ガーデニングが人気のアクティビティとして登場し、消費者に喜びの源や自然とのつながり、ストレス緩和の... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー2020年から2021年にかけて、フランスの消費者はパンデミックのために長期間家に閉じこもった。この時期、ガーデニングが人気のアクティビティとして登場し、消費者に喜びの源や自然とのつながり、ストレス緩和の方法を提供した。多くの消費者が、庭を屋内の生活空間から離れたもう一つの「部屋」または聖域と考えるようになり、この分野への投資が増加した。2022年には、COVID-19の症例が減少したにもかかわらず...ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「フランスのガーデニング」は、国レベルの市場需要の規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を促進するカテゴリーを特定することができます。また、主要企業とそのブランドを特定し、新製品開発、消費者のライフスタイル、市場投入ルート、価格問題に至るまで、需要に影響を与える主要要因の戦略的分析も提供しています。2027年までの予測では、市場の需要が中期的にどのように変化するかを示しています。 対象製品ガーデンケア, 園芸用品, 園芸, その他の園芸, 鉢とプランター. データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * ガーデニング市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Gardening in FranceEuromonitor International June 2023 List Of Contents And Tables GARDENING IN FRANCE KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Innovation in robotic lawn mowers benefits gardening equipment Consumers now accustomed to convenience of e-commerce Low-maintenance plants emerge as the popular choice PROSPECTS AND OPPORTUNITIES High inflation expected to deter middle-class from investing in gardens New French law could promote composting among local consumers Organic gardening products offer strong potential for growth CATEGORY DATA Table 1 Sales of Gardening by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Gardening by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Gardening: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Gardening: % Value 2019-2022 Table 5 Distribution of Gardening by Format: % Value 2017-2022 Table 6 Forecast Sales of Gardening by Category: Value 2022-2027 Table 7 Forecast Sales of Gardening by Category: % Value Growth 2022-2027 HOME AND GARDEN IN FRANCE EXECUTIVE SUMMARY Home and garden in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home and garden? MARKET DATA Table 8 Sales of Home and Garden by Category: Value 2017-2022 Table 9 Sales of Home and Garden by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 10 NBO Company Shares of Home and Garden: % Value 2018-2022 Table 11 LBN Brand Shares of Home and Garden: % Value 2019-2022 Table 12 Penetration of Private Label in Home and Garden by Category: % Value 2017-2022 Table 13 Distribution of Home and Garden by Format: % Value 2017-2022 Table 14 Distribution of Home and Garden by Format and Category: % Value 2022 Table 15 Forecast Sales of Home and Garden by Category: Value 2022-2027 Table 16 Forecast Sales of Home and Garden by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryThroughout 2020 and most of 2021, consumers in France were confined to their homes for extended periods of time due to the pandemic. Gardening emerged as a popular activity during this period, providing a source of pleasure and a way for consumers to connect with nature and alleviate stress. Many consumers began to view their gardens as an additional "room" or a sanctuary away from their indoor living spaces, leading to increased investment in this area. In 2022, even as COVID-19 cases decreased... Table of ContentsGardening in FranceEuromonitor International June 2023 List Of Contents And Tables GARDENING IN FRANCE KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Innovation in robotic lawn mowers benefits gardening equipment Consumers now accustomed to convenience of e-commerce Low-maintenance plants emerge as the popular choice PROSPECTS AND OPPORTUNITIES High inflation expected to deter middle-class from investing in gardens New French law could promote composting among local consumers Organic gardening products offer strong potential for growth CATEGORY DATA Table 1 Sales of Gardening by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Gardening by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Gardening: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Gardening: % Value 2019-2022 Table 5 Distribution of Gardening by Format: % Value 2017-2022 Table 6 Forecast Sales of Gardening by Category: Value 2022-2027 Table 7 Forecast Sales of Gardening by Category: % Value Growth 2022-2027 HOME AND GARDEN IN FRANCE EXECUTIVE SUMMARY Home and garden in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home and garden? MARKET DATA Table 8 Sales of Home and Garden by Category: Value 2017-2022 Table 9 Sales of Home and Garden by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 10 NBO Company Shares of Home and Garden: % Value 2018-2022 Table 11 LBN Brand Shares of Home and Garden: % Value 2019-2022 Table 12 Penetration of Private Label in Home and Garden by Category: % Value 2017-2022 Table 13 Distribution of Home and Garden by Format: % Value 2017-2022 Table 14 Distribution of Home and Garden by Format and Category: % Value 2022 Table 15 Forecast Sales of Home and Garden by Category: Value 2022-2027 Table 16 Forecast Sales of Home and Garden by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポートEuromonitor International社のガーデニング分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |