世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

インドネシアにおける植物性乳製品


Plant-Based Dairy in Indonesia

大豆飲料は、インドネシアで最もよく知られている植物性乳製品のカテゴリーで、緑豆乳がそれに次いでいます。大豆飲料はインドネシアで長い歴史を持ち、多くの消費者に楽しまれています。インドネシアにおける大... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年9月30日 US$990
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
18 英語

 

サマリー

大豆飲料は、インドネシアで最もよく知られている植物性乳製品のカテゴリーで、緑豆乳がそれに次いでいます。大豆飲料はインドネシアで長い歴史を持ち、多くの消費者に楽しまれています。インドネシアにおける大豆飲料の位置づけは、牛乳の代替品というよりも、豆(大豆や緑豆など)を原料とするもう一つのタイプの飲料として位置づけられています。大豆飲料は流通経路も広く、小売と外食の両方で販売されているが、外食では無印のものが使用されている。小売店ではブランド...Euromonitor Internationalの「インドネシアの植物性乳製品」レポートは、全国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない地域の洞察と理解を提供します。最新の小売販売データ2017-2021年に加え、主要企業、ブランド、小売店を特定し、消費者需要と売上高の成長の背景にある主要トレンドと人口動態を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの重要なトレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>は、2026年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化すると予想されるかを明確に示しています。製品範囲:植物性チーズ、植物性ミルク、植物性ヨーグルト。データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* 植物性乳製品市場の詳細な情報を得る、* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する、* 競争環境、市場の主要プレイヤー、主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して市場がどう発展すると予測されるか評価するEuromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書およびオンライン情報システムの出版で40年以上の経験を持ちます。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を後押しする信頼できる情報資源を開発する独自の能力をもっています。

ページTOPに戻る


目次

Plant-Based Dairy in Indonesia
Euromonitor International
January 2023

List Of Contents And Tables

PLANT-BASED DAIRY IN INDONESIA
KEY DATA FINDINGS
2022 DEVELOPMENTS
Soy drinks remains the most commonly known plant-based dairy in Indonesia
Heinz ABC Indonesia PT leads plant-based dairy in Indonesia, thanks to existing strong logistics and networks
Imported brands in other plant-based milk test strategies via e-commerce before launching in physical stores
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
High pricing remains a block for other plant-based milk, with more affordable soy and mung bean variants the most popular
Social media plays a crucial role in introducing oat milk to consumers, from Instagram to key opinion leaders
Wider usage of other milk alternative in foodservice will also stimulate retail sales, thanks to higher consumer awareness
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Plant-Based Dairy by Category: Volume 2017-2022
Table 2 Sales of Plant-Based Dairy by Category: Value 2017-2022
Table 3 Sales of Plant-Based Dairy by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 4 Sales of Plant-Based Dairy by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 5 Sales of Other Plant-Based Milk by Type: % Value 2019-2022
Table 6 NBO Company Shares of Plant-Based Dairy: % Value 2018-2022
Table 7 LBN Brand Shares of Plant-Based Dairy: % Value 2019-2022
Table 8 Distribution of Plant-Based Dairy by Format: % Value 2017-2022
Table 9 Forecast Sales of Plant-Based Dairy by Category: Volume 2022-2027
Table 10 Forecast Sales of Plant-Based Dairy by Category: Value 2022-2027
Table 11 Forecast Sales of Plant-Based Dairy by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 12 Forecast Sales of Plant-Based Dairy by Category: % Value Growth 2022-2027
CHART 1 Dairy Products and Alternatives Value Sales Growth Scenarios: 2020-2027
CHART 2 Dairy Products and Alternatives Impact of Drivers on Value Sales: 2020-2027
DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN INDONESIA
EXECUTIVE SUMMARY
Dairy products and alternatives in 2022: The big picture
Key trends in 2022
Competitive landscape
Channel developments
What next for dairy products and alternatives?
MARKET DATA
Table 13 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2017-2022
Table 14 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 15 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2018-2022
Table 16 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2019-2022
Table 17 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2017-2022
Table 18 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2022-2027
Table 19 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Soy drinks is the best-known plant-based dairy category in Indonesia, followed by mung bean milk. Soy drinks have a long history in Indonesia and are enjoyed by many consumers. Such products’ positioning in Indonesia is not so much as a milk alternative, but as another type of drink which is made from beans (soybean or mung beans, etc). Soy drinks also have wide distribution channels and are available in both retail and foodservice – although foodservice uses unbranded variants. In retail, brand... Euromonitor International's Plant-based Dairy in Indonesia report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2017-2021, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2026, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Plant-based Cheese, Plant-based Milk, Plant-based Yoghurt. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Plant-based Dairy market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.

ページTOPに戻る


Table of Contents

Plant-Based Dairy in Indonesia
Euromonitor International
January 2023

List Of Contents And Tables

PLANT-BASED DAIRY IN INDONESIA
KEY DATA FINDINGS
2022 DEVELOPMENTS
Soy drinks remains the most commonly known plant-based dairy in Indonesia
Heinz ABC Indonesia PT leads plant-based dairy in Indonesia, thanks to existing strong logistics and networks
Imported brands in other plant-based milk test strategies via e-commerce before launching in physical stores
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
High pricing remains a block for other plant-based milk, with more affordable soy and mung bean variants the most popular
Social media plays a crucial role in introducing oat milk to consumers, from Instagram to key opinion leaders
Wider usage of other milk alternative in foodservice will also stimulate retail sales, thanks to higher consumer awareness
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Plant-Based Dairy by Category: Volume 2017-2022
Table 2 Sales of Plant-Based Dairy by Category: Value 2017-2022
Table 3 Sales of Plant-Based Dairy by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 4 Sales of Plant-Based Dairy by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 5 Sales of Other Plant-Based Milk by Type: % Value 2019-2022
Table 6 NBO Company Shares of Plant-Based Dairy: % Value 2018-2022
Table 7 LBN Brand Shares of Plant-Based Dairy: % Value 2019-2022
Table 8 Distribution of Plant-Based Dairy by Format: % Value 2017-2022
Table 9 Forecast Sales of Plant-Based Dairy by Category: Volume 2022-2027
Table 10 Forecast Sales of Plant-Based Dairy by Category: Value 2022-2027
Table 11 Forecast Sales of Plant-Based Dairy by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 12 Forecast Sales of Plant-Based Dairy by Category: % Value Growth 2022-2027
CHART 1 Dairy Products and Alternatives Value Sales Growth Scenarios: 2020-2027
CHART 2 Dairy Products and Alternatives Impact of Drivers on Value Sales: 2020-2027
DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN INDONESIA
EXECUTIVE SUMMARY
Dairy products and alternatives in 2022: The big picture
Key trends in 2022
Competitive landscape
Channel developments
What next for dairy products and alternatives?
MARKET DATA
Table 13 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2017-2022
Table 14 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 15 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2018-2022
Table 16 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2019-2022
Table 17 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2017-2022
Table 18 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2022-2027
Table 19 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る