ギリシャの車載エンターテインメントIn-Car Entertainment in Greece ギリシャでは、前々年の数ヶ月間のロックダウンを経て消費者がより動けるようになったため、2022年の車載エンターテイメントの売上は若干増加する見込みである。とはいえ、2021-2022年は車が大幅に不足し、新車の... もっと見る
サマリーギリシャでは、前々年の数ヶ月間のロックダウンを経て消費者がより動けるようになったため、2022年の車載エンターテイメントの売上は若干増加する見込みである。とはいえ、2021-2022年は車が大幅に不足し、新車の納期は5-6ヶ月を超えている。新車の供給不足は車載エンターテイメントの性能にも影響し、新規購入の伸びを阻害している。COVID-19の文脈で車の需要が高まったのは、コ...この調査レポートはギリシャの家庭用、携帯用、車載用コンシューマエレクトロニクス製品市場の規模と形態について国別に包括的なガイドを提供しています。最新の小売販売データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品カーナビゲーション、カースピーカー、インダッシュメディアプレーヤ。 データカバレッジ: 市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 車載エンターテイメント市場の詳細を把握することができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次In-Car Entertainment in GreeceEuromonitor International August 2022 List Of Contents And Tables IN-CAR ENTERTAINMENT IN GREECE KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Disruption of the supply chain affects the performance of in-car entertainment in 2022 Shift away from public modes of transport and the reopening of the market create growth opportunities Technology continues to be unfavourable to the performance of in-car entertainment PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Polarisation trends expected in in-dash media players The economic downturn will affect growth in car ownership, affecting in-car entertainment Smartphones are a key obstacle to the recovery of in-car navigation CATEGORY DATA Table 1 Sales of In-Car Entertainment by Category: Volume 2017-2022 Table 2 Sales of In-Car Entertainment by Category: Value 2017-2022 Table 3 Sales of In-Car Entertainment by Category: % Volume Growth 2017-2022 Table 4 Sales of In-Car Entertainment by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 5 NBO Company Shares of In-Car Entertainment: % Volume 2018-2022 Table 6 LBN Brand Shares of In-Car Entertainment: % Volume 2019-2022 Table 7 Distribution of In-Car Entertainment by Channel: % Volume 2017-2022 Table 8 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: Volume 2022-2027 Table 9 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: Value 2022-2027 Table 10 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: % Volume Growth 2022-2027 Table 11 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: % Value Growth 2022-2027 CONSUMER ELECTRONICS IN GREECE EXECUTIVE SUMMARY Consumer electronics in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer electronics? MARKET DATA Table 12 Sales of Consumer Electronics by Category: Volume 2017-2022 Table 13 Sales of Consumer Electronics by Category: Value 2017-2022 Table 14 Sales of Consumer Electronics by Category: % Volume Growth 2017-2022 Table 15 Sales of Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 16 NBO Company Shares of Consumer Electronics: % Volume 2018-2022 Table 17 LBN Brand Shares of Consumer Electronics: % Volume 2019-2022 Table 18 Distribution of Consumer Electronics by Channel: % Volume 2017-2022 Table 19 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: Volume 2022-2027 Table 20 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: Value 2022-2027 Table 21 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: % Volume Growth 2022-2027 Table 22 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryIn Greece, in-car entertainment is seeing a small rise in sales in 2022 as consumers are able to move around more after months of lockdowns in the previous two years. Nevertheless, 2021-2022 has seen a huge shortage in cars, with delivery times for new cars exceeding 5-6 months. The lack of new cars to supply the market is also affecting the performance of in-car entertainment, with growth in new purchases hindered. Demand for cars increased in the context of COVID-19 as consumers that had to co... Table of ContentsIn-Car Entertainment in GreeceEuromonitor International August 2022 List Of Contents And Tables IN-CAR ENTERTAINMENT IN GREECE KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Disruption of the supply chain affects the performance of in-car entertainment in 2022 Shift away from public modes of transport and the reopening of the market create growth opportunities Technology continues to be unfavourable to the performance of in-car entertainment PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Polarisation trends expected in in-dash media players The economic downturn will affect growth in car ownership, affecting in-car entertainment Smartphones are a key obstacle to the recovery of in-car navigation CATEGORY DATA Table 1 Sales of In-Car Entertainment by Category: Volume 2017-2022 Table 2 Sales of In-Car Entertainment by Category: Value 2017-2022 Table 3 Sales of In-Car Entertainment by Category: % Volume Growth 2017-2022 Table 4 Sales of In-Car Entertainment by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 5 NBO Company Shares of In-Car Entertainment: % Volume 2018-2022 Table 6 LBN Brand Shares of In-Car Entertainment: % Volume 2019-2022 Table 7 Distribution of In-Car Entertainment by Channel: % Volume 2017-2022 Table 8 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: Volume 2022-2027 Table 9 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: Value 2022-2027 Table 10 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: % Volume Growth 2022-2027 Table 11 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: % Value Growth 2022-2027 CONSUMER ELECTRONICS IN GREECE EXECUTIVE SUMMARY Consumer electronics in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer electronics? MARKET DATA Table 12 Sales of Consumer Electronics by Category: Volume 2017-2022 Table 13 Sales of Consumer Electronics by Category: Value 2017-2022 Table 14 Sales of Consumer Electronics by Category: % Volume Growth 2017-2022 Table 15 Sales of Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 16 NBO Company Shares of Consumer Electronics: % Volume 2018-2022 Table 17 LBN Brand Shares of Consumer Electronics: % Volume 2019-2022 Table 18 Distribution of Consumer Electronics by Channel: % Volume 2017-2022 Table 19 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: Volume 2022-2027 Table 20 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: Value 2022-2027 Table 21 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: % Volume Growth 2022-2027 Table 22 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Euromonitor International社の消費者向け電子機器分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(entertainment)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/25 10:26 155.25 円 163.23 円 198.36 円 |