ホームウェア(カナダHomewares in Canada Eコマースで購入されたホームウェアは、2021年に高水準を維持し、流行前の小売金額売上の2倍となった。これは主に、2021年も消費者の在宅勤務が続き、eコマースでの追加購入を後押ししたためである。ユーロモニタ... もっと見る
サマリーEコマースで購入されたホームウェアは、2021年に高水準を維持し、流行前の小売金額売上の2倍となった。これは主に、2021年も消費者の在宅勤務が続き、eコマースでの追加購入を後押ししたためである。ユーロモニター・インターナショナルの2021年「Voice of the Consumer」によると。消費者ライフスタイル調査」によると、ミレニアル世代とジェネレーションXの消費者の48%が週に1日以上、ベビーブーマー世代の24%とともに在宅勤務をしていました。さらに、成長著しいDTC(Direct-to-Consumer)チャネル...Euromonitor Internationalのカナダの家庭用品レポートは、全国レベルの市場需要の規模と形状に関する包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供し、成長を促進するカテゴリーを特定することができます。また、主要企業とそのブランドを特定し、新製品開発、消費者のライフスタイル、市場投入ルート、価格問題に至るまで、需要に影響を与える主要要因の戦略的分析も行っています。2026年までの予測では、中期的に市場の需要がどのように変化していくかを示しています。 対象製品ダイニング、キッチン データカバレッジ: 市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ホームウェア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後の市場予測を行い、今後の市場発展を予測します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Homewares in CanadaEuromonitor International August 2022 List Of Contents And Tables HOMEWARES IN CANADA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Work-from-home continues to push e-commerce in homewares Consumers seek private label products as retailers invest in higher-quality economy options Home cooking and baking still important as consumers aim for healthy eating PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Cookware expected to be at the forefront of sustainability in homewares DTC brands to continue to grow in popularity with younger consumers Social networks to push e-commerce in homewares CATEGORY DATA Table 1 Sales of Homewares by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Homewares by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Homewares by Material: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Homewares: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Homewares: % Value 2018-2021 Table 6 Distribution of Homewares by Format: % Value 2016-2021 Table 7 Forecast Sales of Homewares by Category: Value 2021-2026 Table 8 Forecast Sales of Homewares by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME AND GARDEN IN CANADA EXECUTIVE SUMMARY Home and garden in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home and garden? MARKET DATA Table 9 Sales of Home and Garden by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Home and Garden by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Home and Garden: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Home and Garden: % Value 2018-2021 Table 13 Distribution of Home and Garden by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Home and Garden by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Home and Garden by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Home and Garden by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryHomewares purchased via e-commerce maintained high numbers in 2021, doubling pre-pandemic retail value sales. This was mainly due to consumers continuing to work from home in 2021, which pushed additional e-commerce purchases. According to Euromonitor International’s 2021 Voice of the Consumer: Consumer Lifestyle Survey, 48% of millennials and Generation X consumers worked from home one day a week or more, along with 24% of baby boomers. Additionally, the growing direct-to-consumer (DTC) channel... Table of ContentsHomewares in CanadaEuromonitor International August 2022 List Of Contents And Tables HOMEWARES IN CANADA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Work-from-home continues to push e-commerce in homewares Consumers seek private label products as retailers invest in higher-quality economy options Home cooking and baking still important as consumers aim for healthy eating PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Cookware expected to be at the forefront of sustainability in homewares DTC brands to continue to grow in popularity with younger consumers Social networks to push e-commerce in homewares CATEGORY DATA Table 1 Sales of Homewares by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Homewares by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Homewares by Material: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Homewares: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Homewares: % Value 2018-2021 Table 6 Distribution of Homewares by Format: % Value 2016-2021 Table 7 Forecast Sales of Homewares by Category: Value 2021-2026 Table 8 Forecast Sales of Homewares by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME AND GARDEN IN CANADA EXECUTIVE SUMMARY Home and garden in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home and garden? MARKET DATA Table 9 Sales of Home and Garden by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Home and Garden by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Home and Garden: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Home and Garden: % Value 2018-2021 Table 13 Distribution of Home and Garden by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Home and Garden by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Home and Garden by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Home and Garden by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポートEuromonitor International社のガーデニング分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |