世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ガーナのティッシュと衛生管理


Tissue and Hygiene in Ghana

2021年のティッシュと衛生管理。全体像 Euromonitor Internationalの調査レポート「ガーナのティッシュと衛生」は、国別レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年8月8日 US$2,650
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
41 英語

 

サマリー

2021年のティッシュと衛生管理。全体像

Euromonitor Internationalの調査レポート「ガーナのティッシュと衛生」は、国別レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品家庭外用ティッシュと衛生用品、小売用ティッシュと衛生用品、Rx/償還用大人用失禁用品、総合ティッシュと衛生用品。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* ティッシュと衛生用品市場の詳細な情報を得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解
* 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


ページTOPに戻る


目次

Tissue and Hygiene in Ghana
Euromonitor International
August 2022

List Of Contents And Tables

TISSUE AND HYGIENE IN GHANA
EXECUTIVE SUMMARY
Tissue and hygiene in 2021: The big picture
Country background
Socioeconomic trends
Logistics/infrastructure
What next for tissue and hygiene?
MARKET DATA
Table 1 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021
Table 2 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021
Table 5 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021
Table 6 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021
Table 7 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026
Table 8 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SANITARY PROTECTION
2021 Developments
Prospects and Opportunities
Category Data
Table 9 Retail Sales of Sanitary Protection by Category: Value 2016-2021
Table 10 Retail Sales of Sanitary Protection by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Retail Sanitary Protection: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Retail Sanitary Protection: % Value 2018-2021
Table 13 Forecast Retail Sales of Sanitary Protection by Category: Value 2021-2026
Table 14 Forecast Retail Sales of Sanitary Protection by Category: % Value Growth 2021-2026
NAPPIES/DIAPERS/PANTS
Table 15 Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: Value 2016-2021
Table 16 Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 17 NBO Company Shares of Retail Nappies/Diapers/Pants: % Value 2017-2021
Table 18 LBN Brand Shares of Retail Nappies/Diapers/Pants: % Value 2018-2021
Table 19 Forecast Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: Value 2021-2026
Table 20 Forecast Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: % Value Growth 2021-2026
ADULT INCONTINENCE
Table 21 Sales of Retail Adult Incontinence by Category: Value 2016-2021
Table 22 Sales of Retail Adult Incontinence by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 23 NBO Company Shares of Retail Adult Incontinence: % Value 2017-2021
Table 24 LBN Brand Shares of Retail Adult Incontinence: % Value 2018-2021
Table 25 Forecast Sales of Retail Adult Incontinence by Category: Value 2021-2026
Table 26 Forecast Sales of Retail Adult Incontinence by Category: % Value Growth 2021-2026
WIPES
Table 27 Retail Sales of Wipes by Category: Value 2016-2021
Table 28 Retail Sales of Wipes by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 29 NBO Company Shares of Retail Wipes: % Value 2017-2021
Table 30 LBN Brand Shares of Retail Wipes: % Value 2018-2021
Table 31 Forecast Retail Sales of Wipes by Category: Value 2021-2026
Table 32 Forecast Retail Sales of Wipes by Category: % Value Growth 2021-2026
RETAIL TISSUE
Table 33 Retail Sales of Tissue by Category: Value 2016-2021
Table 34 Retail Sales of Tissue by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 35 NBO Company Shares of Retail Tissue: % Value 2017-2021
Table 36 LBN Brand Shares of Retail Tissue: % Value 2018-2021
Table 37 Forecast Retail Sales of Tissue by Category: Value 2021-2026
Table 38 Forecast Retail Sales of Tissue by Category: % Value Growth 2021-2026
AWAY-FROM-HOME TISSUE AND HYGIENE
Table 39 Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021
Table 40 Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 41 Distribution of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021
Table 42 Distribution of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021
Table 43 Forecast Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026
Table 44 Forecast Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Tissue and hygiene in 2021: The big picture

Euromonitor International's Tissue and Hygiene in Ghana report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market – be they new product developments, distribution or pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Away-from-Home Tissue and Hygiene, Retail Tissue and Hygiene, Rx/Reimbursement adult incontinence, Total Tissue and Hygiene.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Tissue and Hygiene market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Tissue and Hygiene in Ghana
Euromonitor International
August 2022

List Of Contents And Tables

TISSUE AND HYGIENE IN GHANA
EXECUTIVE SUMMARY
Tissue and hygiene in 2021: The big picture
Country background
Socioeconomic trends
Logistics/infrastructure
What next for tissue and hygiene?
MARKET DATA
Table 1 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021
Table 2 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021
Table 5 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021
Table 6 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021
Table 7 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026
Table 8 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SANITARY PROTECTION
2021 Developments
Prospects and Opportunities
Category Data
Table 9 Retail Sales of Sanitary Protection by Category: Value 2016-2021
Table 10 Retail Sales of Sanitary Protection by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Retail Sanitary Protection: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Retail Sanitary Protection: % Value 2018-2021
Table 13 Forecast Retail Sales of Sanitary Protection by Category: Value 2021-2026
Table 14 Forecast Retail Sales of Sanitary Protection by Category: % Value Growth 2021-2026
NAPPIES/DIAPERS/PANTS
Table 15 Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: Value 2016-2021
Table 16 Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 17 NBO Company Shares of Retail Nappies/Diapers/Pants: % Value 2017-2021
Table 18 LBN Brand Shares of Retail Nappies/Diapers/Pants: % Value 2018-2021
Table 19 Forecast Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: Value 2021-2026
Table 20 Forecast Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: % Value Growth 2021-2026
ADULT INCONTINENCE
Table 21 Sales of Retail Adult Incontinence by Category: Value 2016-2021
Table 22 Sales of Retail Adult Incontinence by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 23 NBO Company Shares of Retail Adult Incontinence: % Value 2017-2021
Table 24 LBN Brand Shares of Retail Adult Incontinence: % Value 2018-2021
Table 25 Forecast Sales of Retail Adult Incontinence by Category: Value 2021-2026
Table 26 Forecast Sales of Retail Adult Incontinence by Category: % Value Growth 2021-2026
WIPES
Table 27 Retail Sales of Wipes by Category: Value 2016-2021
Table 28 Retail Sales of Wipes by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 29 NBO Company Shares of Retail Wipes: % Value 2017-2021
Table 30 LBN Brand Shares of Retail Wipes: % Value 2018-2021
Table 31 Forecast Retail Sales of Wipes by Category: Value 2021-2026
Table 32 Forecast Retail Sales of Wipes by Category: % Value Growth 2021-2026
RETAIL TISSUE
Table 33 Retail Sales of Tissue by Category: Value 2016-2021
Table 34 Retail Sales of Tissue by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 35 NBO Company Shares of Retail Tissue: % Value 2017-2021
Table 36 LBN Brand Shares of Retail Tissue: % Value 2018-2021
Table 37 Forecast Retail Sales of Tissue by Category: Value 2021-2026
Table 38 Forecast Retail Sales of Tissue by Category: % Value Growth 2021-2026
AWAY-FROM-HOME TISSUE AND HYGIENE
Table 39 Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021
Table 40 Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 41 Distribution of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021
Table 42 Distribution of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021
Table 43 Forecast Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026
Table 44 Forecast Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(RFID)の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(hygiene)の最新刊レポート


よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る